HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Hmmm. Miksihän minulla eikä kellään tuntemallani ole tuollainen käsitys ollut lähelläkään vaikka lähinnä valtamediasta sotaa seuraammekin. Tuollaisen käsityksen luominenhan olisi Ukrainallekin epäedullista, mikäli he siellä kurmottaa ryssää 100-0 niin miksi me sinne apua lähetettäisiin? Eiköhän tuolla uutisoinnilla voitoista koiteta vakuuttaa oma kansa ja tukijat siitä että sotiminen ja Ukrainan tukeminen kannattaa.

Siksi, että nuo eivät seuraa valtamediaa. Mv-lehdestä ovat lukeneet miten valtamedia valehtelee aina ja levittää vain kasaarimafian propagandaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Offtopic. Minne sinun mammonat joutuu kun sinusta aika jättää? Mihin sinä niitä säästät? Eikö kannattaisi jäädä hyvissä ajoin eläkkeelle ja nauttia varallisuudesta/elämästä kun terveyttä riittää? Itsehän sinä olet ne ansainnut
Kyllä niille ottaja löytyy, samasta kämpästä..
 
Jätät nyt huomioimatta kokonaan sen, että Venäjä todistetusti valehtelee ja levittää disinformaatiota. Sen takia kaikilla näkökulmilla ei ole samaa painoarvoa. Esität myös että kaikki näkökulmat perustuisi vain mutuun, vaikka siellä on paljon faktoja taustalla. Syyllistyt minusta pahimmalla tavalla relativismiin ja olet samanlainen kuin wokeporukka, joilla tunteet määrittelee faktat.
En ottanut kantaa millään lailla Venäjään. Ihan samanlailla Hesari ja Ylekin on todistetusti valehdellut. Sen takia näillä näkökulmilla ei ole samanlaista painoarvoa. En anna omien tunteiden määritellä faktoja. Mutta myönnän että mun on hankala sanoa mikä kaikesta maailman infosta on oikeasti faktaa. Ja sama homma on myös sulla. Et sä oikeasti tiedä mikä on faktaa ja mikä ei. Sä voit vain uskoa jonkin olevan faktaa. Ihan samanlailla kun uskovaiset uskoo raamatun olevan faktaa. Mä myönnän ihan suoraan etten tiedä mistään mitään varmuudella. Mutta yritän tehdä omat päätökset kokemuksen perusteella.
 
En ottanut kantaa millään lailla Venäjään. Ihan samanlailla Hesari ja Ylekin on todistetusti valehdellut. Sen takia näillä näkökulmilla ei ole samanlaista painoarvoa. En anna omien tunteiden määritellä faktoja. Mutta myönnän että mun on hankala sanoa mikä kaikesta maailman infosta on oikeasti faktaa. Ja sama homma on myös sulla. Et sä oikeasti tiedä mikä on faktaa ja mikä ei. Sä voit vain uskoa jonkin olevan faktaa. Ihan samanlailla kun uskovaiset uskoo raamatun olevan faktaa. Mä myönnän ihan suoraan etten tiedä mistään mitään varmuudella. Mutta yritän tehdä omat päätökset kokemuksen perusteella.

Mutuun luottaminen on nimenomaan tunteisiin luottamista. Venäjä levittää disinformaatiota ja tuo sinun aikaisemmin postaamasi video on nimenomaan sitä. Hesari ja Yle eivät valehtele samalla tavalla tietoisesti kuin Venäjä. Kyllä me voidaan sanoa mitkä asiat on faktoja, koska faktat voi tarkistaa ja jos info on sellaista mitä ei voi mitenkään tarkistaa, niin niitä pitää käsitellä vain teorioina. Samaten jos eri osapuolet kertovat samaa, niin silloin asian voidaan sanovan olevan faktaa. Esimerkkinä vaikkapa tuo Venäjän harrastama siviilikohteiden pommitus. Ukraina ja Venäjä ovat molemmat myöntäneet sen tapahtuneen.

Sinä sivuutat kokonaan sen miten asioihin uskotaan todisteiden perusteella ja kuvittelet asian olevan kuin uskovaisilla raamatun kanssa. Infosta tulee fakta vasta todisteiden myötä. Oletko sitä mieltä, että ei voida todistaa asioiden olevan totta?
 
Mutuun luottaminen on nimenomaan tunteisiin luottamista. Venäjä levittää disinformaatiota ja tuo sinun aikaisemmin postaamasi video on nimenomaan sitä. Hesari ja Yle eivät valehtele samalla tavalla tietoisesti kuin Venäjä. Kyllä me voidaan sanoa mitkä asiat on faktoja, koska faktat voi tarkistaa ja jos info on sellaista mitä ei voi mitenkään tarkistaa, niin niitä pitää käsitellä vain teorioina. Samaten jos eri osapuolet kertovat samaa, niin silloin asian voidaan sanovan olevan faktaa. Esimerkkinä vaikkapa tuo Venäjän harrastama siviilikohteiden pommitus. Ukraina ja Venäjä ovat molemmat myöntäneet sen tapahtuneen.

Sinä sivuutat kokonaan sen miten asioihin uskotaan todisteiden perusteella ja kuvittelet asian olevan kuin uskovaisilla raamatun kanssa. Infosta tulee fakta vasta todisteiden myötä. Oletko sitä mieltä, että ei voida todistaa asioiden olevan totta?
Mä en ole postannut mitään Venäjän levittämää infoa. Kyllä ja Hesari ja Yle nimenomaan tietoisesti valehtelee. Mutta kerro toki mistä sä tarkastat minkäkin asian olevan fakta. Infosta ei tule faktaa todisteiden myötä...Plutokin oli pitkään planeetta ihan faktana kunnes ei ollutkaan planeetta ihan faktana. Suurin osa ihmisistä piti maapalloakin litteänä ihan faktana kunnes se ei enää ollutkaan ihan fakta.
 
Kyllä niille ottaja löytyy, samasta kämpästä..

Kai tuo raha on näppärästi ohjattavissa suoraan kotihengettären kulutustilille?
Huoli pois, olen tilanteen herra.

Tuo tilin avaaminen ei muuten onnistu laittomasti maassa maleskelevalle vaan pitää mennä vanhalla kunnon käteisellä. Pumppailen aina samasta automaatista käteistä. Veikkaan, että ko. automaatti on Suomen rankingissä kärkipaikalla käyttöaktiivisuudessa. No ei sentään, kuukausiraja pakollisille menoille on päätetty ja siitä ei tingitä ylöspäin vaikka neitiä kuinka kiukuttaisi. Ristus notta sanotahan, se on niinku rautaanen tuo selekäranka.
 
Offtopic. Minne sinun mammonat joutuu kun sinusta aika jättää? Mihin sinä niitä säästät?
Vaikka tähän olikin jo asianomaisen toimesta vastattu, niin olisin voinut todeta saman.

Kun joku ihminen on nuuka, sitä ihmistyyppiä ei juuri koskaan saa muutettua tuhlailevaiseksi. Säästäminen jää ikäänkuin päälle, vaikka mitään tarvetta säästämiselle ei enää olisi. Olen tätä niin monesti sivusta todistanut, että uskottava se on. Keski-ikäisen haaveet maailmanympärimatkasta, urheiluautosta tms. jäävät toteuttamatta, vaikka rahat näihin olisi sitten vanhemmalla iällä jo moneen kertaan tilille säästetty ja käytettävissä niihin haaveisiin.

Tuo möykkysen kommentti nousevista kursseista ja rahan virrasta tilille oli kuin sinettinä kaiken täällä lukemani päälle. Nautinto saadaan siitä, että rahaa tulee, vaikka sitä ei edes tarvitsisi lisää.
 
Vaikka tähän olikin jo asianomaisen toimesta vastattu, niin olisin voinut todeta saman.

Kun joku ihminen on nuuka, sitä ihmistyyppiä ei juuri koskaan saa muutettua tuhlailevaiseksi. Säästäminen jää ikäänkuin päälle, vaikka mitään tarvetta säästämiselle ei enää olisi. Olen tätä niin monesti sivusta todistanut, että uskottava se on. Keski-ikäisen haaveet maailmanympärimatkasta, urheiluautosta tms. jäävät toteuttamatta, vaikka rahat näihin olisi sitten vanhemmalla iällä jo moneen kertaan tilille säästetty ja käytettävissä niihin haaveisiin.

Tuo möykkysen kommentti nousevista kursseista ja rahan virrasta tilille oli kuin sinettinä kaiken täällä lukemani päälle. Nautinto saadaan siitä, että rahaa tulee, vaikka sitä ei edes tarvitsisi lisää.
Tuo oli niin hyvin tiivistetty, että pakko vielä kommentoida tähän vaikkakin menee ohi aiheen mutta niinhän minulla aina menee. Omalla kohdallani se on mennyt sillä tavalla, että kun aloitin sijoittamisen, niin päätin rajan, jotta kun se täytyy niin sitten pannaan elämä risaiseksi. Noh, sitten kun se raja täyttyi, niin alkoi epäröinti ja asetin "varmuuden vuoksi" uuden korkeamman rajan, jne. Tätä rajan siirtämistä on jatkunut nyt n. 17 vuoden ajan ja edelleen haen nenäliinat huoltoasemien ilmaisista serveteistä niiden ostamisen sijasta. Sille ei voi mitään. Pää ei salli rahan haaskaamista, ei sitten millään.
 
Tuo oli niin hyvin tiivistetty, että pakko vielä kommentoida tähän vaikkakin menee ohi aiheen mutta niinhän minulla aina menee. Omalla kohdallani se on mennyt sillä tavalla, että kun aloitin sijoittamisen, niin päätin rajan, jotta kun se täytyy niin sitten pannaan elämä risaiseksi. Noh, sitten kun se raja täyttyi, niin alkoi epäröinti ja asetin "varmuuden vuoksi" uuden korkeamman rajan, jne. Tätä rajan siirtämistä on jatkunut nyt n. 17 vuoden ajan ja edelleen haen nenäliinat huoltoasemien ilmaisista serveteistä niiden ostamisen sijasta. Sille ei voi mitään. Pää ei salli rahan haaskaamista, ei sitten millään.

Ainakin jossain vaiheessa oli maailman rikkaimpien top-5'ssä.
Screenshot 2023-01-10 at 15.07.58.png
 
Mä en ole postannut mitään Venäjän levittämää infoa. Kyllä ja Hesari ja Yle nimenomaan tietoisesti valehtelee. Mutta kerro toki mistä sä tarkastat minkäkin asian olevan fakta. Infosta ei tule faktaa todisteiden myötä...Plutokin oli pitkään planeetta ihan faktana kunnes ei ollutkaan planeetta ihan faktana. Suurin osa ihmisistä piti maapalloakin litteänä ihan faktana kunnes se ei enää ollutkaan ihan fakta.

Se aikaisemmin postaamasi video on täyttä ryssäpropagandaa. Joitain noita jenkkejä on jotka toistavat puhdasta Kremlin propagandaa. Etkö usko tieteelliseen menetelmään?
 
Se aikaisemmin postaamasi video on täyttä ryssäpropagandaa. Joitain noita jenkkejä on jotka toistavat puhdasta Kremlin propagandaa. Etkö usko tieteelliseen menetelmään?
No eipä tainnut olla venäläisten propagandaa :ROFLMAO:. Paljon kertoo susta miten puhuttelet Venäläisiä. Uskon että tämän hetkinen "fakta" ei ole sitä välttämättä enää tulevaisuudessa. Ja pysyn edelleen siinä kannassa että aika harva voi todistaa mitään puhumaansa faktaksi. Koska sitä ennen on riippuvainen aina jostain tiedosta. Ja jos yksikin aiempi tieto on väärä. Luhistuu koko korttitalo. Kaikki asiat perustuvat siihen että joku uskoo niihin. Eli kaikki faktat on oikeastaan vaan uskomuksia.
 
No eipä tainnut olla venäläisten propagandaa :ROFLMAO:. Paljon kertoo susta miten puhuttelet Venäläisiä. Uskon että tämän hetkinen "fakta" ei ole sitä välttämättä enää tulevaisuudessa. Ja pysyn edelleen siinä kannassa että aika harva voi todistaa mitään puhumaansa faktaksi. Koska sitä ennen on riippuvainen aina jostain tiedosta. Ja jos yksikin aiempi tieto on väärä. Luhistuu koko korttitalo. Kaikki asiat perustuvat siihen että joku uskoo niihin. Eli kaikki faktat on oikeastaan vaan uskomuksia.

Etkö usko edes luonnontieteellisiin faktoihin?
 
Ryssän myyräntyö sosiaalisessa mediassa ja muut vastaavat hybridioperaatiot ovat tähdänneet nimenomaan siihen että osa ihmisistä ei enää lähtökohtaisesti usko oikeastaan mihinkään mitä lukevat tai kuulevat, jolloin pelikenttä tasoittuu heidän näkökulmastaan. Näemmä on toiminut ihan hyvin jos kerran oikeasti ajattelee että esim Ylen jakama tieto on ihan samalla viivalla todellisuuspohjan suhteen Venäjän valtionmedioiden tuottaman propagandan kanssa. En itse kyllä ymmärrä miten tuollaisella ajatusmallilla voi edes toimia yhteiskunnassa jos sitä oikeasti soveltaisi kaikkeen muuhunkin. Kaikki ovat joskus valehdelleet joten kaikki saattavat valehdella sinulle koko ajan, jokainen on ollut joskus väärässä joten Maria Nordin ja sairaalan sydänkirurgi ovat ihan yhtä laadukkaita sanomaan mitä sinun kannattaisi tehdä terveytesi kantilta, ja kaikki ovat möhlineet jotain joten eihän mitään kannata edes yrittää.

Puhumattakaan nyt tuosta aivan höyrypäisestä logiikasta jossa kaikki tieto polveutuu toisesta tiedosta, joka johtaa siihen että jos yläasteen matikan opettaja olikin väärässä niin laskuoppi on valhetta.

Ajatella että joskus 25 vuotta sitten ajateltiin että Internetin myötä ihmiset viisastuu kun kaikki maailman tieto on saatavilla omassa olohuoneessa. Saatiinkin sen sijaan vain kanava missä kahelit voivat moninkertaistaa volyyminsa ja loput porukasta jakaa kuvia brunsseista.
 
Tuo oli niin hyvin tiivistetty, että pakko vielä kommentoida tähän vaikkakin menee ohi aiheen mutta niinhän minulla aina menee. Omalla kohdallani se on mennyt sillä tavalla, että kun aloitin sijoittamisen, niin päätin rajan, jotta kun se täytyy niin sitten pannaan elämä risaiseksi. Noh, sitten kun se raja täyttyi, niin alkoi epäröinti ja asetin "varmuuden vuoksi" uuden korkeamman rajan, jne.
Hah, tämän tunnistan osittain myös itsestäni! Olen ollut aina säästäväinen ja onnistuin aikoinaan säästämään jopa armeijan päivärahoista(!). Tosin kotiuduttuani halusin uudet kaiuttimet ja sinne ne säästöt sitten menikin. Sen jälkeen olen sinun tapaasi asettanut itselleni jonkun pään sisäisen, mihinkään perustumattoman tavoitesumman, että "tämän verran on hyvä olla pahan päivän varalle sivussa", ja kun se on saavutettu, niin sitten sen rajan alle on tosi vaikea mennä. Ja kun säästöjä kertyy lisää, niin raja nousee sitä mukaa. Yleisesti suositeltu määrä eli muutaman kuukauden palkan verran on jo ohitettu aikoja sitten.

Toisaalta mulle rahan käyttäminen ei ainakaan toistaiseksi ole ollut ongelma, eli jos jotain on tarvittu, kuten uudempi auto tai asunto, niin sitten tili on tilapäisesti tyhjentynyt, mutta säästäminen jatkuu välittömästi. Voin myös todeta, että niinä kertoina, kun olen laittanut rahaa ns. haisemaan eli käynyt ökylomilla tai ostanut jotain arvokasta, niin ne valinnat eivät ole koskaan kaduttaneet jälkeenpäin. Nenäliinat ja vessapaperit sentään ostan kaupasta, toki mahdollisuuksien mukaan tarjouksista. 😅

Kannattaa koittaa muistaa, että tätä elämän peliä ei voita se, jolla on kuoltuaan eniten rahaa tilillä.
 
Ajatella että joskus 25 vuotta sitten ajateltiin että Internetin myötä ihmiset viisastuu kun kaikki maailman tieto on saatavilla omassa olohuoneessa. Saatiinkin sen sijaan vain kanava missä kahelit voivat moninkertaistaa volyyminsa ja loput porukasta jakaa kuvia brunsseista.
Tämä! ☝️

Hyvin sanottu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom