HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO


Tämä oli tosi hyvä analyysi. Jos Venäjän ammattiarmeija ei pystynyt valtaamaan Kiovaa, niin miten 3kk koulutuksella rintamalle lähetetyt liikekannallepanossa pakkovärvätyt siinä onnistuisivat? Venäjällä on myös valtavia ongelmia huollon kanssa ja epäilyttää pystyvätkö he pitämään joukkoja rintamalla ja taistelemassa pidempään. Tuo strategia missä tapatetaan omia joukkoja hulluna kuulostaa myös sellaiselta mikä ei voi toimia pitkällä aikavälillä. Niinkö vaan liikekannallepanossa rintamalle määrätyt sotilaat lähtevät vapaaehtoisesti kuolemaan.
 
Väännetäänpä rautalangasta.



Kyllä minä tiedän itse mitä kirjoitin ja mitä kirjoituksellani tarkoitin. Sinulla on jokin pakkomielle saada pilkkua nussimalla joku kuviteltu "voitto" ja jankutat vain omasta tulkinnastasi etkä usko sitä kun sinulle selventää mitä tarkoitti. Kutsuit minua mielenvikaiseksi, mutta kyllä sinä olet se mielenvikainen...

Ja tuo toinen kohta, niin kirjoitin kyllä alusta saakka, että Venäjää jaksaa puolustella porukka vielä tuonkin jälkeen ja nimenomaan tuo viestisi on Venäjän puolustelua vai oletko eri mieltä? Jos kaivelet jotain vuoden 2005 juttuja (jännä muuten että piti mennä noin kauas, että löysit jotain negatiivista Ukrainasta) Euromaidanin jälkeisistä tapahtumista ja sillä perustelet miten Ukraina ei ole hyvis ja miten vallalla on USA:n narratiivi, niin mikä se oikea narratiivi sitten on? Voisit selventää tuotakin. Kerro nyt mistä on oikeasti kyse sodassa.
Sinä itse kutsut jokaista joka ei niele sinulle aivopestyä paskaa ryssäbotiksi. Siirtelet maalitolppia, rakennat olkinukkeja ja väität mustaa valkoiseksi. Sinun viestihistoriassasi ei ole juuri muuta kuin näitä huudatusaiheita koskevia riidanhaastoviestejä, muutama kamppailuviesti. Sinä se trolli tässä olet, ei makkis tai muut oikeaan keskusteluun pyrkivät.

Onko Ukrainan ihmisoikeusrikkomukset sinulle oikeasti vieraita? Kyllä, tilanne on heille vaikea ja harjoittamansa raakuudeet ovat olleet odotettujakin, jokainen meistä on muutaman pahan tapahtuman päästä siitä että kykenee hirmutekoihin. Se että suot tämän ymmärryksen Ukrainalle muttet Venäjälle kertoo sen että olet aivopesty. Ei kukaan voi olla niin laput silmillä että väittää kirkkain silmin ettei länsimaissa pakkosyötetä Yhdysvaltain narratiivia siitä että kaikki elelimme ihan rauhassa ja sitten eläimelliset ryssät täysin provosoimatta hyökkäsivät Ukrainaan. Oikea ja väärä ovat subjektiivisia. Tappaminen on väärin, mutta olen minäkin valmis siihen esimerkiksi rakkaitani suojellakseni.

Ei minua oikeasti kiinnosta uutiset siitä kuinka Venäjä romahtaa kahden viikon sisään tai kuinka ne ovat epäihmisiä koska homoilevat etulinjassa. Minä toivoisin että Suomi tekisi Suomea ja suomalaisia hyödyttäviä, mietittyjä ja perusteltuja päätöksiä. Korona ja Ukraina ovat näyttäneet että kaikenlaista huonoa ideaa saadaan runtattua perille kun lehdet kertovat että kaikkia pelottaa, pelkää sinäkin.

Ja ei, tämä ei ole Venäjän puolustamista. Tämä on pakkosyötetyn ainoan hyväksytyn narratiivin hylkäämistä koska en halua jättää lapsilleni totalitarismia kohti putoavaa maailmaa. "Nyt on uhka X, pelätkää, alistukaa tahtooni ja tehkää mitä sanon niin pelastutte. Muuten olette rasisteja/maapallon tuhoajia/mummontappajia/Putinin trolleja". No ei käy, en suostu.
 
Sinä itse kutsut jokaista joka ei niele sinulle aivopestyä paskaa ryssäbotiksi. Siirtelet maalitolppia, rakennat olkinukkeja ja väität mustaa valkoiseksi. Sinun viestihistoriassasi ei ole juuri muuta kuin näitä huudatusaiheita koskevia riidanhaastoviestejä, muutama kamppailuviesti. Sinä se trolli tässä olet, ei makkis tai muut oikeaan keskusteluun pyrkivät.

Onko Ukrainan ihmisoikeusrikkomukset sinulle oikeasti vieraita? Kyllä, tilanne on heille vaikea ja harjoittamansa raakuudeet ovat olleet odotettujakin, jokainen meistä on muutaman pahan tapahtuman päästä siitä että kykenee hirmutekoihin. Se että suot tämän ymmärryksen Ukrainalle muttet Venäjälle kertoo sen että olet aivopesty. Ei kukaan voi olla niin laput silmillä että väittää kirkkain silmin ettei länsimaissa pakkosyötetä Yhdysvaltain narratiivia siitä että kaikki elelimme ihan rauhassa ja sitten eläimelliset ryssät täysin provosoimatta hyökkäsivät Ukrainaan. Oikea ja väärä ovat subjektiivisia. Tappaminen on väärin, mutta olen minäkin valmis siihen esimerkiksi rakkaitani suojellakseni.

Ei minua oikeasti kiinnosta uutiset siitä kuinka Venäjä romahtaa kahden viikon sisään tai kuinka ne ovat epäihmisiä koska homoilevat etulinjassa. Minä toivoisin että Suomi tekisi Suomea ja suomalaisia hyödyttäviä, mietittyjä ja perusteltuja päätöksiä. Korona ja Ukraina ovat näyttäneet että kaikenlaista huonoa ideaa saadaan runtattua perille kun lehdet kertovat että kaikkia pelottaa, pelkää sinäkin.

Ja ei, tämä ei ole Venäjän puolustamista. Tämä on pakkosyötetyn ainoan hyväksytyn narratiivin hylkäämistä koska en halua jättää lapsilleni totalitarismia kohti putoavaa maailmaa. "Nyt on uhka X, pelätkää, alistukaa tahtooni ja tehkää mitä sanon niin pelastutte. Muuten olette rasisteja/maapallon tuhoajia/mummontappajia/Putinin trolleja". No ei käy, en suostu.

Ukraina ei ole täydellinen ja välillä on ollut juttuja miten ovat liioitelleet venäläisten tekoja ja miten ovat tappaneet antautuneita sotilaita ja noita on täälläkin käyty läpi ja ne on tuomittu. Venäjä on kuitenkin se syypää tähän sotaan ja se joka hyökkäsi Ukrainaan ja Venäjä on se joka on syyllistynyt koko sodan ajan mitä hirveimpiin tekoihin. Tässä ei ole mitään tasapainoa Venäjän ja Ukrainan välillä. Sinä kaivelit jotain yli 15v vanhoja salamurhia yms. ja toisella puolella on Venäjän jatkuvat hirmuteot Ukrainassa. Räikein esimerkki tästä on Venäjän strategia missä he pommittavat siviili-infraa ja yrittävät saada aiheutettua Ukrainaan humanitäärisen kriisin. Puhumattakaan Bucha yms. missä on paljastanut venäläisten kiduttamia ja tappamia ihmisiä. Venäläisessä valtamediassa myös tuetaan raakuuksia Ukrainaa vastaan. Jos et näe näissä mitään eroa, niin sinun moraalinen kompassi on rikki.

Kyseessä ei myöskään ole mikään jenkkien narratiivi. Venäjä on se hyökkääjä ja Venäjällä on vallassa silovikit ja heidän ajatusmaailmaansa kuuluu venäläinen imperialismi ja he näkevät kaikki entiset Venäjän ja Neuvostoliiton maat Venäjälle kuuluvina.

Nämä kaikki ovat faktoja jotka voit tarkastaa itse. Joskus sille miksi kaikki ovat jotain mieltä on selkeä syy ja kyseessä ei ole mikään valtamedian pakkosyöttämä narratiivi. Kaikki me tiedetään, että pedofilia on väärin ja siihen ei tarvita mitään valtamedian propagandaa takomaan se ihmisten päähän. Ukrainan sodassa on sama asia. Jokainen täysipäinen tietää mistä Ukrainan sodassa on kyse. Se ainoa hyväksytty narratiivi kumpuaa faktoista, siitä että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan ja on tehnyt siellä hirmutekoja. Se miten väität näitä vastaan on tietämättömyyttä tai epärehellisyyttä.
 
-Jotain voi yrittää päätellä siitä, että liittolaisten puheet suosivat yhä useammin kompromissia. ”Voi kysyä, onko heillä tiedossa jotain, mitä me emme vielä ymmärrä”, Käihkö sanoo.


Pikkuhiljaa alkaa tulla tuonsuuntaisia ulostuloja. Totutetaanko ihmisiä pikkuhiljaa ajatukseen että tulee sopimus jossa ryssä pitää osan saaliistaan? Meinaan siis noita poliitikkoja jotka ehdottelee neuvotteluja.
Onko Ukrainan mahdollisuudet ajaa ryssä taistelemalla pois huonommat mitä some huutelujen perusteella luulisi.

Itse en tiedä, mutta maanpuolustusfoorumin vakkarit pitää Aleksanteri instituuttia rysän persettä nuoleskelevana puljuna jonka jutut kannattaa skipata. Ilmeisesti jo pitkään ollut sama linja.
 
Sinä itse kutsut jokaista joka ei niele sinulle aivopestyä paskaa ryssäbotiksi. Siirtelet maalitolppia, rakennat olkinukkeja ja väität mustaa valkoiseksi. Sinun viestihistoriassasi ei ole juuri muuta kuin näitä huudatusaiheita koskevia riidanhaastoviestejä, muutama kamppailuviesti. Sinä se trolli tässä olet, ei makkis tai muut oikeaan keskusteluun pyrkivät.

Onko Ukrainan ihmisoikeusrikkomukset sinulle oikeasti vieraita? Kyllä, tilanne on heille vaikea ja harjoittamansa raakuudeet ovat olleet odotettujakin, jokainen meistä on muutaman pahan tapahtuman päästä siitä että kykenee hirmutekoihin. Se että suot tämän ymmärryksen Ukrainalle muttet Venäjälle kertoo sen että olet aivopesty. Ei kukaan voi olla niin laput silmillä että väittää kirkkain silmin ettei länsimaissa pakkosyötetä Yhdysvaltain narratiivia siitä että kaikki elelimme ihan rauhassa ja sitten eläimelliset ryssät täysin provosoimatta hyökkäsivät Ukrainaan. Oikea ja väärä ovat subjektiivisia. Tappaminen on väärin, mutta olen minäkin valmis siihen esimerkiksi rakkaitani suojellakseni.

Ei minua oikeasti kiinnosta uutiset siitä kuinka Venäjä romahtaa kahden viikon sisään tai kuinka ne ovat epäihmisiä koska homoilevat etulinjassa. Minä toivoisin että Suomi tekisi Suomea ja suomalaisia hyödyttäviä, mietittyjä ja perusteltuja päätöksiä. Korona ja Ukraina ovat näyttäneet että kaikenlaista huonoa ideaa saadaan runtattua perille kun lehdet kertovat että kaikkia pelottaa, pelkää sinäkin.

Ja ei, tämä ei ole Venäjän puolustamista. Tämä on pakkosyötetyn ainoan hyväksytyn narratiivin hylkäämistä koska en halua jättää lapsilleni totalitarismia kohti putoavaa maailmaa. "Nyt on uhka X, pelätkää, alistukaa tahtooni ja tehkää mitä sanon niin pelastutte. Muuten olette rasisteja/maapallon tuhoajia/mummontappajia/Putinin trolleja". No ei käy, en suostu.

Huh huh. Te olette kaikki kuin yhdestä muotista tulleita. Kaikilla samat lähteet (Kreml) ja ajatusmaailma. Voisit olla minun entinen työkaveri. Onko bäkmän sullakin se luotettavin tiedon lähde vai eräs lehti? Turha kysymys, ethän sinä nuita lue tai seuraa :ROFLMAO: Työkaveri sentään rehellinen ja muistaa kehua bäkmäniä ja Leena.
 
-Jotain voi yrittää päätellä siitä, että liittolaisten puheet suosivat yhä useammin kompromissia. ”Voi kysyä, onko heillä tiedossa jotain, mitä me emme vielä ymmärrä”, Käihkö sanoo.


Pikkuhiljaa alkaa tulla tuonsuuntaisia ulostuloja. Totutetaanko ihmisiä pikkuhiljaa ajatukseen että tulee sopimus jossa ryssä pitää osan saaliistaan? Meinaan siis noita poliitikkoja jotka ehdottelee neuvotteluja.
Onko Ukrainan mahdollisuudet ajaa ryssä taistelemalla pois huonommat mitä some huutelujen perusteella luulisi.

Onhan näitä ulostuloja tullut ennenkin. Jotkut haluavat vain mahdollisimman äkkiä sopimaan rauhasta. Tämä tietysti sopisi putelle, koska voisi "suodattaa" vallatun alueen väestön ja suunnitella seuraavaa liikettä. Ukrainan kansa sen päättäköön kuinka pitkään puolustustaistelua jatketaan. Itse toki toivon että ottavat kaikki vallatut alueensa takaisin.

Se täytyy kyllä sanoa että aika metsään on mennyt ne veikkaukset, missä kerrotaan puten armeijan romahtavan ihan just. Ja edelleen pystyvät ampumaan niitä ohjuksia kauheita määriä, vaikka niiden piti loppua jo moneen kertaan. Toiveita tuntuvat olevan. Pitkä kulutussota on edessä ja viimeistään nyt ne Euroopan ja jenkkien asetehtaat täydelle teholle ja ammusta sun muuta kalustoa Ukrainaan ja paljon. Venäjän armeija on lyötävä niin pahasti että miettivät moneen kertaan ennen seuraavaa laajentumisprojektiaan.
 
Sinä itse kutsut jokaista joka ei niele sinulle aivopestyä paskaa ryssäbotiksi. Siirtelet maalitolppia, rakennat olkinukkeja ja väität mustaa valkoiseksi. Sinun viestihistoriassasi ei ole juuri muuta kuin näitä huudatusaiheita koskevia riidanhaastoviestejä, muutama kamppailuviesti. Sinä se trolli tässä olet, ei makkis tai muut oikeaan keskusteluun pyrkivät.

Onko Ukrainan ihmisoikeusrikkomukset sinulle oikeasti vieraita? Kyllä, tilanne on heille vaikea ja harjoittamansa raakuudeet ovat olleet odotettujakin, jokainen meistä on muutaman pahan tapahtuman päästä siitä että kykenee hirmutekoihin. Se että suot tämän ymmärryksen Ukrainalle muttet Venäjälle kertoo sen että olet aivopesty. Ei kukaan voi olla niin laput silmillä että väittää kirkkain silmin ettei länsimaissa pakkosyötetä Yhdysvaltain narratiivia siitä että kaikki elelimme ihan rauhassa ja sitten eläimelliset ryssät täysin provosoimatta hyökkäsivät Ukrainaan. Oikea ja väärä ovat subjektiivisia. Tappaminen on väärin, mutta olen minäkin valmis siihen esimerkiksi rakkaitani suojellakseni.

Ei minua oikeasti kiinnosta uutiset siitä kuinka Venäjä romahtaa kahden viikon sisään tai kuinka ne ovat epäihmisiä koska homoilevat etulinjassa. Minä toivoisin että Suomi tekisi Suomea ja suomalaisia hyödyttäviä, mietittyjä ja perusteltuja päätöksiä. Korona ja Ukraina ovat näyttäneet että kaikenlaista huonoa ideaa saadaan runtattua perille kun lehdet kertovat että kaikkia pelottaa, pelkää sinäkin.

Ja ei, tämä ei ole Venäjän puolustamista. Tämä on pakkosyötetyn ainoan hyväksytyn narratiivin hylkäämistä koska en halua jättää lapsilleni totalitarismia kohti putoavaa maailmaa. "Nyt on uhka X, pelätkää, alistukaa tahtooni ja tehkää mitä sanon niin pelastutte. Muuten olette rasisteja/maapallon tuhoajia/mummontappajia/Putinin trolleja". No ei käy, en suostu.
Älä nolaa ittees...
 
Painais jo murkulaa sinne ryssän puolelle. Ois niin kaunista nähdä tavallisen ryssän silmissä kuolemanpelko.

Ihan naurettavaa paskaa, että Ukrainan pitää vetää "herrasmies säännöillä" ja ryssät saa perseillä sen minkä pystyvät tuhoten Ukrainan maata.
 
Onhan näitä ulostuloja tullut ennenkin. Jotkut haluavat vain mahdollisimman äkkiä sopimaan rauhasta. Tämä tietysti sopisi putelle, koska voisi "suodattaa" vallatun alueen väestön ja suunnitella seuraavaa liikettä. Ukrainan kansa sen päättäköön kuinka pitkään puolustustaistelua jatketaan. Itse toki toivon että ottavat kaikki vallatut alueensa takaisin.

Se täytyy kyllä sanoa että aika metsään on mennyt ne veikkaukset, missä kerrotaan puten armeijan romahtavan ihan just. Ja edelleen pystyvät ampumaan niitä ohjuksia kauheita määriä, vaikka niiden piti loppua jo moneen kertaan. Toiveita tuntuvat olevan. Pitkä kulutussota on edessä ja viimeistään nyt ne Euroopan ja jenkkien asetehtaat täydelle teholle ja ammusta sun muuta kalustoa Ukrainaan ja paljon. Venäjän armeija on lyötävä niin pahasti että miettivät moneen kertaan ennen seuraavaa laajentumisprojektiaan.
Justiinsa tuota jälkimmäistä kappalettasi itsekin olen maallikkona miettinyt. Näyttää siltä, että ohjusarsenaalia riittää loputtomiin massiivisiin iskuihin ja jossain oli hiljattain juttua, että rajoitteet vuotaisi sillä tavalla, että Venäjä pystyy tekemään niitä lisää. Ukrainan armeijalle Venäjä ei tunnu pärjäävän kaksisesti mutta siviileille ja siviili-infraan se voinee pahimmillaan tehdä niin paljon vahinkoa, että kaupungeista tulee asuinkelvottomia.

Aika vakuuttava muuten Ukrainan kyky palauttaa sähköt/lämpö/vesi noiden ohjusiskujen jäljiltä. Luulisi, että osuma johonkin voimalaitokseen tai sähköasemaan tekee niin valtavaa tuhoa, että sitä korjailla kuukausia mutta Ukraina tekee sen päivissä. Täytyy kyllä olla myös hyvät varaosavarastot tänä materiaalipulan aikana, jolloin riviliitintäkin saa odotella vuoden tilauksesta.
 
Sinä itse kutsut jokaista joka ei niele sinulle aivopestyä paskaa ryssäbotiksi. Siirtelet maalitolppia, rakennat olkinukkeja ja väität mustaa valkoiseksi. Sinun viestihistoriassasi ei ole juuri muuta kuin näitä huudatusaiheita koskevia riidanhaastoviestejä, muutama kamppailuviesti. Sinä se trolli tässä olet, ei makkis tai muut oikeaan keskusteluun pyrkivät.

Onko Ukrainan ihmisoikeusrikkomukset sinulle oikeasti vieraita? Kyllä, tilanne on heille vaikea ja harjoittamansa raakuudeet ovat olleet odotettujakin, jokainen meistä on muutaman pahan tapahtuman päästä siitä että kykenee hirmutekoihin. Se että suot tämän ymmärryksen Ukrainalle muttet Venäjälle kertoo sen että olet aivopesty. Ei kukaan voi olla niin laput silmillä että väittää kirkkain silmin ettei länsimaissa pakkosyötetä Yhdysvaltain narratiivia siitä että kaikki elelimme ihan rauhassa ja sitten eläimelliset ryssät täysin provosoimatta hyökkäsivät Ukrainaan. Oikea ja väärä ovat subjektiivisia. Tappaminen on väärin, mutta olen minäkin valmis siihen esimerkiksi rakkaitani suojellakseni.

Ei minua oikeasti kiinnosta uutiset siitä kuinka Venäjä romahtaa kahden viikon sisään tai kuinka ne ovat epäihmisiä koska homoilevat etulinjassa. Minä toivoisin että Suomi tekisi Suomea ja suomalaisia hyödyttäviä, mietittyjä ja perusteltuja päätöksiä. Korona ja Ukraina ovat näyttäneet että kaikenlaista huonoa ideaa saadaan runtattua perille kun lehdet kertovat että kaikkia pelottaa, pelkää sinäkin.

Ja ei, tämä ei ole Venäjän puolustamista. Tämä on pakkosyötetyn ainoan hyväksytyn narratiivin hylkäämistä koska en halua jättää lapsilleni totalitarismia kohti putoavaa maailmaa. "Nyt on uhka X, pelätkää, alistukaa tahtooni ja tehkää mitä sanon niin pelastutte. Muuten olette rasisteja/maapallon tuhoajia/mummontappajia/Putinin trolleja". No ei käy, en suostu.
Hyvin tiivistit tämän ongelman nykyään eli ihmiset lokeroidaan ja hajoitetaan leireihin missä ei ole järjenkäyttö/ajattelu sallittua. Vain se on sallittua mikä kerrotaan riippuen lokerosta mihin sinut koitetaan laittaa.
Tämänkin palstan tyypeillä valtava agressio heti päällä, jos ei ole tämän palstan lokerossa.
 
Näillä neutraaleilla itsenäisajattelijoilla on aina vaan samoja aukkoja näissä selittelyissään. Se on Venäjä, joka hyökkäsi itsenäiseen valtioon. Venäjä tuhoaa paraikaa siviili-infraa ja sotatoimet kohdistuvat myös siviiliväestöön itsenäisen maan rajojen sisällä. Sota loppuu juurikin siihen kun Venäjä kerää kamansa ja häipyy Ukrainasta. Ja ei, NATO tai mikään länsimaa ei ole hyökkäämässä Venäjälle. Venäjä on aloittanut sodan. Ja ei, Ukraina tai mikään muukaan maa ei ole puhtoinen, mutta ei se nyt helvetti sentään tällaiseen Venäjän perseilyyn tuo oikeutusta.

Tokihan joidenkin sekopäiden YouTube-kanavilta yms voi saada poikkeavaa "infoa" 😃🤦
 
Näillä neutraaleilla itsenäisajattelijoilla on aina vaan samoja aukkoja näissä selittelyissään. Se on Venäjä, joka hyökkäsi itsenäiseen valtioon. Venäjä tuhoaa paraikaa siviili-infraa ja sotatoimet kohdistuvat myös siviiliväestöön itsenäisen maan rajojen sisällä. Sota loppuu juurikin siihen kun Venäjä kerää kamansa ja häipyy Ukrainasta. Ja ei, NATO tai mikään länsimaa ei ole hyökkäämässä Venäjälle. Venäjä on aloittanut sodan. Ja ei, Ukraina tai mikään muukaan maa ei ole puhtoinen, mutta ei se nyt helvetti sentään tällaiseen Venäjän perseilyyn tuo oikeutusta.

Tokihan joidenkin sekopäiden YouTube-kanavilta yms voi saada poikkeavaa "infoa" 😃🤦

Missä vaiheessa neutraalista ajattelusta on tullut joku supervoima tai siis superpahavoima?
 
Missä vaiheessa neutraalista ajattelusta on tullut joku supervoima tai siis superpahavoima?
Neutraali suhtautuminen on tällä palstalla yksi läppä, koska sillä on perusteltu länsimaisittain käsittämättömiä argumentteja. Miten Suomi, mikään länsimaa tai länsimaalainen voisi suhtautua Ukrainan sotaan ja Venäjään neutraalisti, ja viittaan yllä listaamiini faktoihin. Kukaan osapuoli ei ole puhtoinen, mutta Venäjä menee ihan omalla tasollaan. Ja jälleen viittaan yllä listattuihin asioihin.
 
Neutraali suhtautuminen on tällä palstalla yksi läppä, koska sillä on perusteltu länsimaisittain käsittämättömiä argumentteja. Miten Suomi, mikään länsimaa tai länsimaalainen voisi suhtautua Ukrainan sotaan ja Venäjään neutraalisti, ja viittaan yllä listaamiini faktoihin. Kukaan osapuoli ei ole puhtoinen, mutta Venäjä menee ihan omalla tasollaan. Ja jälleen viittaan yllä listattuihin asioihin.
Juu juu. Eli sota jatkuu näin hamaan tulevaisuuteen, missä aivopestyt lampaat määkii netissä 24/7 propagandan tahtiin ja rahaa sekä materiaa syydetään mittaamattomat määrät ukrainan proxysotaan?
Lopputulemana tuossa on vain paskana oleva ukraina jossa miehet kuolleet ja maa parkkipaikkana.

Jos tässä oikeasti olisi tahtotilaa oikeasti tehdä jotain niin sinne menisi Nato ja eurooppa oikeasti hoitamaan sitä hommaa ja loppuisi tämäkin poliittinen kusetus. Tuo ryssä ei tule tällä menolla lähtemään sieltä koskaan ja meidän omat taloudet on aivan ripulina.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom