HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä sinä sekoilet? Tuo on sinun kirjoittamastasi viestistä koronaketjussa. Jokainen voi nähdä sen sieltä. Etkö muka tarkoita noilla Ukrainaa ja Venäjää?

Enkä ole missään väittänyt kenenkään puolustelevan lasten tappamisella vitsailua, vaan tuota miten Venäjä ja venäläiset voivat tehdä mitä tahansa hirveyksiä Ukrainassa ja silti samat tyypit jaksaa puolustella Venäjää. Ihan niin kuin sinäkin tuossa koronaketjun viestissä teet.
Linkkasit videon ja kommentoit "Ja näitä nämä palstankin ryssäbotit jaksaa puolustella ja fanittaa vieläkin. Ei ole niin alhaista tekoa mitä Venäjä tekisi, että ryssäbotit ei sitä puolustelisi."
Tuo tarkoittaa nimenomaan sitä, että väität ihmisten puolustelleen tuota lausuntoa.
En ole edelleenkään puolustellut Venäjän sotatoimia, voit todeta tämän lukemalla viestit mihin viittaat.
Raskasta tämä Mentally Sic ihmisten kanssa politiikasta keskusteleminen.
 
Linkkasit videon ja kommentoit "Ja näitä nämä palstankin ryssäbotit jaksaa puolustella ja fanittaa vieläkin. Ei ole niin alhaista tekoa mitä Venäjä tekisi, että ryssäbotit ei sitä puolustelisi."
Tuo tarkoittaa nimenomaan sitä, että väität ihmisten puolustelleen tuota lausuntoa.
En ole edelleenkään puolustellut Venäjän sotatoimia, voit todeta tämän lukemalla viestit mihin viittaat.
Raskasta tämä Mentally Sic ihmisten kanssa politiikasta keskusteleminen.

Tarkoitin venäläisiä ja Venäjää. Tuon voi kyllä ymmärtää väärinkin, mutta tuota minä tarkoitin. Et anna itsestäsi fiksua kuvaa, kun alat syyttelemään toista mielenvikaiseksi kun toinen selventää omia kirjoituksiaan sinulle ja viesti on eri kuin sinun käsityksesi.

Mitä sinä tarkoitit tuolla koronaketjun viestilläsi? Kyllä minä ymmärsin sen niin, että sinusta ukrainalaiset ei ole hyviksiä ja miten ehkä venäläiset ei ole ehkä pahiksia ja miten täällä uskotaan USA:n narratiivia. Kyllä sinä tuossa vihjailet miten todellisuus olisi jotain muuta kuin se yleinen mistä puhutaan. Voisit selventää sitä mitä tarkoitat.
 
Tarkoitin venäläisiä ja Venäjää. Tuon voi kyllä ymmärtää väärinkin, mutta tuota minä tarkoitin. Et anna itsestäsi fiksua kuvaa, kun alat syyttelemään toista mielenvikaiseksi kun toinen selventää omia kirjoituksiaan sinulle ja viesti on eri kuin sinun käsityksesi.
Oikeastihan kirjoitit näin videon perään missä venäläiset vitsailivat lapsien tappamisella:
Ja näitä nämä palstankin ryssäbotit jaksaa puolustella ja fanittaa vieläkin. Ei ole niin alhaista tekoa mitä Venäjä tekisi, että ryssäbotit ei sitä puolustelisi.
Tuo tarkoittaa että sinusta täällä jengi puolustelee tuota vitsiä. Tämä oli valhe kuten sanoin, sinä yrität vääntää asiaa toiseksi jälkeenpäin. On eria asia myöntää muotoilleensa asiaa kiimoissaan väärin kuin väittää sanojen tarkoittavan jotain mitä ne eivät tarkoita.

Minusta nuo eivät ole hyviksiä. Tuskin ne toisetkaan, mutta en niele purematta ensimmäistäkään tarinaansa.
Tämä oli ensin mielestäsi "ryssien alhaisten toimien puolustamista", nyt maalitolppa siirtyi "venäläiset ei ole välttämättä pahiksia". Luepa se viesti nyt vielä kerran rauhassa ja koitta miettiä ihan itse mitä siinä oikeasti sanotaan.
Tarkoitin tällä sitä mitä kirjoitin. Minusta ukrainalaiset kansana eivät ole hyviksiä jos tukahduttavat oppositiota terrorismilla ja murhilla. Todellakin täällä mielestäni uskotaan sodan suurimman hyötyjän USA:n narratiivia. Moni ymmärtää että se ei ole koko tai edes oikea totuus, mutta kun se on ainoa oikea hyväksytty totuus. Tämä on totalitarismia.
 
Väännetäänpä rautalangasta.

Ja näitä/venäläisiä nämä palstankin ryssäbotit jaksaa puolustella ja fanittaa vieläkin. Ei ole niin alhaista tekoa mitä Venäjä tekisi, että ryssäbotit ei sitä/Venäjää puolustelisi.

Kyllä minä tiedän itse mitä kirjoitin ja mitä kirjoituksellani tarkoitin. Sinulla on jokin pakkomielle saada pilkkua nussimalla joku kuviteltu "voitto" ja jankutat vain omasta tulkinnastasi etkä usko sitä kun sinulle selventää mitä tarkoitti. Kutsuit minua mielenvikaiseksi, mutta kyllä sinä olet se mielenvikainen...

Ja tuo toinen kohta, niin kirjoitin kyllä alusta saakka, että Venäjää jaksaa puolustella porukka vielä tuonkin jälkeen ja nimenomaan tuo viestisi on Venäjän puolustelua vai oletko eri mieltä? Jos kaivelet jotain vuoden 2005 juttuja (jännä muuten että piti mennä noin kauas, että löysit jotain negatiivista Ukrainasta) Euromaidanin jälkeisistä tapahtumista ja sillä perustelet miten Ukraina ei ole hyvis ja miten vallalla on USA:n narratiivi, niin mikä se oikea narratiivi sitten on? Voisit selventää tuotakin. Kerro nyt mistä on oikeasti kyse sodassa.
 
Väännetäänpä rautalangasta.



Kyllä minä tiedän itse mitä kirjoitin ja mitä kirjoituksellani tarkoitin. Sinulla on jokin pakkomielle saada pilkkua nussimalla joku kuviteltu "voitto" ja jankutat vain omasta tulkinnastasi etkä usko sitä kun sinulle selventää mitä tarkoitti. Kutsuit minua mielenvikaiseksi, mutta kyllä sinä olet se mielenvikainen...

Ja tuo toinen kohta, niin kirjoitin kyllä alusta saakka, että Venäjää jaksaa puolustella porukka vielä tuonkin jälkeen ja nimenomaan tuo viestisi on Venäjän puolustelua vai oletko eri mieltä? Jos kaivelet jotain vuoden 2005 juttuja (jännä muuten että piti mennä noin kauas, että löysit jotain negatiivista Ukrainasta) Euromaidanin jälkeisistä tapahtumista ja sillä perustelet miten Ukraina ei ole hyvis ja miten vallalla on USA:n narratiivi, niin mikä se oikea narratiivi sitten on? Voisit selventää tuotakin. Kerro nyt mistä on oikeasti kyse sodassa.
Ukraina on idän ja lännen proxysotavaltio.
 
Ohimennen tuli mieleeni, että millähän kuperkeikkalogiikalla takavuosien poliitikkojen (olikos ne edes oppositiota silloin?) kuolemat olisivat nykyhallinnon ansiota? Tällä aikajanalla on paljon ehtinyt vettä virrata Dniprossa ja venäläismyönteinen johtokin on ehtinyt vaihtua nationalistisempaan. Ja muutenkin on nähty, että nämä teenjuonnit ja ikkunoistatipahtelut ovat nimenomaan sitä perinteistä venäläistyylistä politiikan tekoa.
 
Screenshot_20221218_155234_Twitter.jpg

..


View: https://twitter.com/PToveri/status/1604285488755486720?t=h_Mn2coQrQjvPWXiDuFQ2w&s=19
 
Ohimennen tuli mieleeni, että millähän kuperkeikkalogiikalla takavuosien poliitikkojen (olikos ne edes oppositiota silloin?) kuolemat olisivat nykyhallinnon ansiota? Tällä aikajanalla on paljon ehtinyt vettä virrata Dniprossa ja venäläismyönteinen johtokin on ehtinyt vaihtua nationalistisempaan. Ja muutenkin on nähty, että nämä teenjuonnit ja ikkunoistatipahtelut ovat nimenomaan sitä perinteistä venäläistyylistä politiikan tekoa.

Vainohullu tsaari pelkää salaliittoja kaikkialla ympärillään. Ei olisi ensimmäinen kerta Venäjän historiassa, lähipiirissä useampi luotettava liittolainen kuiskuttelee korvaan omien etujensa mukaisia tarinoita.
 
-Jotain voi yrittää päätellä siitä, että liittolaisten puheet suosivat yhä useammin kompromissia. ”Voi kysyä, onko heillä tiedossa jotain, mitä me emme vielä ymmärrä”, Käihkö sanoo.


Pikkuhiljaa alkaa tulla tuonsuuntaisia ulostuloja. Totutetaanko ihmisiä pikkuhiljaa ajatukseen että tulee sopimus jossa ryssä pitää osan saaliistaan? Meinaan siis noita poliitikkoja jotka ehdottelee neuvotteluja.
Onko Ukrainan mahdollisuudet ajaa ryssä taistelemalla pois huonommat mitä some huutelujen perusteella luulisi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom