HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Sori offtopic, mut mulla tulee aina tälläisestä iskähuumorista kylmät väreet. Ihan jäätävän cringeä.

Oon silti edelleen tyytyväinen kun tuo alus uppos. Mieletön määrä rahaa meni siihenkin purkkiin ja nyt se lojuu merenpohjassa.
Kun ikää tulee lisään niin sinulle jonkun täysin randomin internettiin suoltama paska ei enää aiheuta myötähäpeää ✌️Nuorempana menee helposti huuruun.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisää pakotteita ryssille, ihan just kohta kaatuvat, horjuvat jo!

278399252_162599259473017_2238105915097409247_n.jpg
Garry Kasparov (?) taisi pari viikkoa sitten käydä EU-parlamentin edessä huutamassa juuri tätä samaa viestiä, että nykyiset pakotteet ei riitä lähellekään vaan pitää iskeä energiavientiin. Eikö Putinkinkin juuri sanonut sanonut, että lännen pakotteet tekee damagea Venäjälle vasta keskipitkällä ja pitkällä aikavälillä. Energiaviennin katkaisuun menee varmaankin pitkään, joten voihan se olla, että pakotteet ei vaan riitä. Ellei sitten oligarkit ym. kyrpiinny heille asetetuista pakotteista ja organisoi jotain vallanvaihtoa.
 
Japani voisi käyttää nyt tätä mahdollisuutta ja ottaa Kuriilien saaret itselleen. Venäjä ja Japani ovat olleet sodassa kohta yli 80 vuotta. Mitään rauhansopimusta ei ole 2. maailmansodan jälkeen kirjoitettu.
Pitkäänhän ne on noista neuvotellut, mä en usko että Japani aseellisesti ottaisi saaria itselleen. Voikohan olla mahdollista, että Venäjä joutuisi taipumaan luovuttamaan Kuriilien saaret kokonaan Japanille?
 
Japani voisi käyttää nyt tätä mahdollisuutta ja ottaa Kuriilien saaret itselleen. Venäjä ja Japani ovat olleet sodassa kohta yli 80 vuotta. Mitään rauhansopimusta ei ole 2. maailmansodan jälkeen kirjoitettu.


View: https://www.youtube.com/watch?v=N0AjdFIx9PY


Hyvä tuo kommentti tuossa videossa:

ひろたん

22 hours ago
I am Japanese, but if Russia attacks, I will stand up and fight to defend Japan.🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🇯🇵🤜🏻🤜🏻🤜🏻🤜🏻🤜🏻🤜🏻🤜🏻🤜🏻🇷🇺☠️


Venäjällä aivan mieletön tontti tuolla Tyynen valtameren rannalla. Siitä etelään alkaa Kiinan vauraimmat alueet ja Etelä-Korea ja Japani vieressä, äveriästä aluetta ympärillä kehittää kauppaa ja vaurautta. Reitti Euroopasta Aasiaan valtamerelle oman maan sisällä. Niin pöljät haastavat vaan riitaa jostain Kuriilien saarista millä eivät tekisi yhtään mitään ja käsittääkseni alikehittynyttä nuo venäjän kaukoidän mestat.
 
Venäjällä aivan mieletön tontti tuolla Tyynen valtameren rannalla. Siitä etelään alkaa Kiinan vauraimmat alueet

Tontti joka kuului pari tuhatta vuotta Kiinalle kunnes ryssä valtasi sen 1917 ja liitti alueisiinsa. Etnisesti asukkaat kiinalaisia.
 
Et. Mutta kai sitä saa keskustelupalstalla kirjoittaa. Minä olen sinulta kyllä kysynyt, mutta vastauksia ei ole kuulunut.
Hyvinkin paljon sulle on vastattu jopa niinki paljon ,että aina iniset jostai vaikka mitä tuo esille, aina paska linkki/fakta. Sulle ei edes kiinnosta vastata ,joten kiitos älä kommetoi enää mitään
 
Hyvinkin paljon sulle on vastattu jopa niinki paljon ,että aina iniset jostai vaikka mitä tuo esille, aina paska linkki/fakta. Sulle ei edes kiinnosta vastata ,joten kiitos älä kommetoi enää mitään
:D:D

Jos et osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen minkä esitin nato-ketjussa niin ei siitä nyt noin tarvitse mieltään pahoittaa.

Ja tuohan ei nyt pidä ollenkaan paikkaansa että aina paska linkki/fakta, eli älä puhu paskaa
 


Miten ihmeessä tämä video liittyy tähän ketjuun? Jotenkin todella hämärää, että sulle vastataan tuohon Putinin videolla ja ihmettelet, miten Putiniin liittyvä huumori liittty Bideniin liittyvään huumoriin. Ei varsinaisesti mitenkään liitykään, mutta ihan oikeasti miten tuo Bidenin sekoilua koskeva video liittyi tähän ketjuun tai käynnissä olevaan keskusteluun?

Ps. Ja muahan ei toi Bidenin harhoille naurava video siis mitenkään häirinnyt.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom