HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Olen vähän koukuuntunut eräisiin videoihin ja siellä syyksi hitaaseen etenemiseen kerrottiin, että venäläiset etenevät kaupungeissa todella varovasti, huutelevat jokaiseen kellariin, että onko täällä siviilejä, ennen kuin käyttävät voimaa, ettei vaan tulisi siviiliuhreja toisin kuin Nato, joka pommittaa aina ensin kaiken paskaksi. Tämä siviilien turvallisuuden takaaminen ottaa aikaa Venäjän armeijalta, josta hidas eteneminen johtuu. Lisäksi samoissa videoissa kerrottiin, että venäjän armeijan vahvuudesta vain 5% on Ukrainassa. Halutessaan Venäjä voisi vallata Ukrainan sormia napsauttamalla.

Ne Buchan siviiliuhrit oli muuten ruumishuoneelta haettuja vainajia, jotka oli aseteltu sinne sun tänne lavastustarkoituksessa Ukrainan joukkojen toimesta. Osan uhreista Ukrainen joukot olivat toki joutuneet itsekin tappamaan, koska muuten ruumita ei olisi ollut riittävästi lavastukseen. Esim. kukaan pyöräilijä ei dynaamisesti kaadu sellaiseen asentoon, mitä kuvamateriaalissa oli.

Vahva katselusuositus kaikille faktojen ystäville.

Mää taidan tietää kenen videoita oot katsellu, timantin kovaa faktaa kyllä! Pitää käydä tsekkasmassa niin pysyy tilanteesta jonkilainen käsitys.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin, kyllä venäläiset sotilaat varmasti tietää minua paremmin mihin asentoon pyöräilijä yleensä dynaamisesti tipahtaa kun sitä ampuu. Vaikee väittää vastaan. Parempi vain uskoa :D
No joo, tottahan se on. Olen itsekin yrittänyt viime aikoina vähentää pyöräilijöiden ampumista, niin ei ole enää kunnon tuntumaa, miten ne tipahtaa. Mukavaa hommaa tosin aikanaan. Nautin siitä. Tosin, kukapa ei nauttisi.
 
Niin, kyllä venäläiset sotilaat varmasti tietää minua paremmin mihin asentoon pyöräilijä yleensä dynaamisesti tipahtaa kun sitä ampuu. Vaikee väittää vastaan. Parempi vain uskoa :D

Se on kyllä totta, venäläinen sotilas tietää juuri miten siviili jää makaamaan kun se on ammuttu. Tutkimustyö tämän tiedon saamiseksi on ollut väsymätöntä jo vuosisatoja.
 
Olen vähän koukuuntunut eräisiin videoihin ja siellä syyksi hitaaseen etenemiseen kerrottiin, että venäläiset etenevät kaupungeissa todella varovasti, huutelevat jokaiseen kellariin, että onko täällä siviilejä, ennen kuin käyttävät voimaa, ettei vaan tulisi siviiliuhreja toisin kuin Nato, joka pommittaa aina ensin kaiken paskaksi. Tämä siviilien turvallisuuden takaaminen ottaa aikaa Venäjän armeijalta, josta hidas eteneminen johtuu. Lisäksi samoissa videoissa kerrottiin, että venäjän armeijan vahvuudesta vain 5% on Ukrainassa. Halutessaan Venäjä voisi vallata Ukrainan sormia napsauttamalla.

Ne Buchan siviiliuhrit oli muuten ruumishuoneelta haettuja vainajia, jotka oli aseteltu sinne sun tänne lavastustarkoituksessa Ukrainan joukkojen toimesta. Osan uhreista Ukrainen joukot olivat toki joutuneet itsekin tappamaan, koska muuten ruumita ei olisi ollut riittävästi lavastukseen. Esim. kukaan pyöräilijä ei dynaamisesti kaadu sellaiseen asentoon, mitä kuvamateriaalissa oli.

Vahva katselusuositus kaikille faktojen ystäville.

Oliko tää vitsi:D? Vai onks jotain muuta faktaa väitteen pohjalle? Siis muuta faktaa kuin ryssien paikallisuutiset ja se filosofia, että totuus on aina päinvastainen mitä valtamedia uutisoi, koska valtamedia ei minun ajatuksia määrää.

Jos ei ollu vitsi ja on faktaa niin mehän ollaan oltu ihan väärässä. Venäjä on sittenkin inhimillinen ja rauhaa rakastava. Kaikki puheet sotarikoksista afganistanissa, tsetseeniassa ym georgiassa on valtamedian keksimiä valheita. Me taidetaan sittenkin olla niitä natseja :O

edit. Saattaa olla väitteessä perää, kysyin jokin aikaa sitten jo ryssä kaverilta että mikä meininki. Sano että etenee hitaasti, jottei siviilejä kuolis. Yrittävät päästää siviilejä pois, mutta Ukraina itse pommittaa siviilit kuoliaaksi. Hänellä lähteenä paikallisuutiset. Ja sotahan lähti siitä että putin pyysi kolme kertaa että ukrainalaiset natsit eivät kansanmurhais venäläisiä itä-ukrainassa. Eivät suostuneet niin olivat pakotettuja rauhanoperaatioon.
 

Venäjän ulkoministeriön tiedottajan mukaan arviot Venäjän uhasta eivät perustu tosiasioihin vaan propagandaan.

Venäjä ei hyväksy väitettä, että se olisi sotilaallinen uhka. Se joka niin väittää saa tuta venäjän vastaiskun!
 
Oliko tää vitsi:D? Vai onks jotain muuta faktaa väitteen pohjalle? Siis muuta faktaa kuin ryssien paikallisuutiset ja se filosofia, että totuus on aina päinvastainen mitä valtamedia uutisoi, koska valtamedia ei minun ajatuksia määrää.

Jos ei ollu vitsi ja on faktaa niin mehän ollaan oltu ihan väärässä. Venäjä on sittenkin inhimillinen ja rauhaa rakastava. Kaikki puheet sotarikoksista afganistanissa, tsetseeniassa ym georgiassa on valtamedian keksimiä valheita. Me taidetaan sittenkin olla niitä natseja :O

edit. Saattaa olla väitteessä perää, kysyin jokin aikaa sitten jo ryssä kaverilta että mikä meininki. Sano että etenee hitaasti, jottei siviilejä kuolis. Yrittävät päästää siviilejä pois, mutta Ukraina itse pommittaa siviilit kuoliaaksi. Hänellä lähteenä paikallisuutiset. Ja sotahan lähti siitä että putin pyysi kolme kertaa että ukrainalaiset natsit eivät kansanmurhais venäläisiä itä-ukrainassa. Eivät suostuneet niin olivat pakotettuja rauhanoperaatioon.
Kyllä asia vakavalla naamalla esitettiin. Mielestäni lähdettä ei suoraan mainittu mutta viidestä eri Venäjän tiedustelupalvelun instanssista oli mainintoja, josta faktaa pukkaa Kremlille ja Kreml tiedottaa kait sitten muita.

Näkemykset on tosiaan niin täysin vastakkaisia, että joko minä tai he ovat täysin kuutamolla/harhaanjohdettuja. Kiehtovaa settiä, kuuntelen sitä tässä taustalla töitä tehdessä, niin kuin musiikkia.
 



Venäjä ei hyväksy väitettä, että se olisi sotilaallinen uhka. Se joka niin väittää saa tuta venäjän vastaiskun!

"Aiheuttaa toimia Luoteis-Venäjällä", eli ei Kaakkois-Suomessa. Big difference. =D Ihan ymmärrettävää se on lisätä joukkoja meidän rajan läheisyyteen, jos tänne muodostuu uusi Naton raja Venäjän rajaa vasten. Mutta varmaan jotain koiruuksiakin on odotettavissa.
 
A protest in front of the Russian Embassy in Tallinn, Estonia, drawing attention to the numerous crimes of rape of women and children committed by Russian soldiers in Ukraine.

chgbhs4xa9t81.jpg
 



Venäjä ei hyväksy väitettä, että se olisi sotilaallinen uhka. Se joka niin väittää saa tuta venäjän vastaiskun!
"Väitteet Venäjän uhasta eivät palvele venäjän hyökkäystä Suomeen"
 

En ole samaa mieltä. Venäjän ydinase pelottelut ohjailee tuota videota. Venäjää ei kohtaa eksistentiaalinen uhka, vaikka Nato tuhoaisi kaikki Venäjän joukot Ukrainasta. Venäjä on itse sanonut ettei taistelut Ukrainassa tarkoita eksistentiaalista uhkaa Venäjälle. Venäjä aina välillä sanoo että taistelut voivat johtaa yhteenottoon Naton kanssa. Mitä sitten? Kaikki tietää miten siinä käy. Ryssä saa turpaan.

Venäjää kuitenkin uhkaisi eksistentiaalinen uhka jos he käyttäisivät ydinaseita tai sen jälkeen se ei enää olisi uhka vaan Moskova ja Pietari katoaisi maailmankartalta.
 
Ydinaseita tai ei niin nato vs venäjä täysmittanen sota on ihan yhtä paska vaihtoehto.

Monta kaupunkia venäjä ehtisi tuhota ennenkuin pietari ja moskova olisi tuhkaa? Heillä sitä arsenaalia on vielä enemmän kuin usalla...
 
Ydinaseita tai ei niin nato vs venäjä täysmittanen sota on ihan yhtä paska vaihtoehto.

Monta kaupunkia venäjä ehtisi tuhota ennenkuin pietari ja moskova olisi tuhkaa? Heillä sitä arsenaalia on vielä enemmän kuin usalla...
Tuo Ukrainan sota on jo täysimittainen sota. NATO vaan hoitaisi Venäjän Ukrainasta pois nopeammin.

En edelleenkään usko että Venäjä käyttäisi ydinaseita ellei länsi lähtisi Moskovaa valloittamaan.
 
Tottakai tuota venäläistä kalustoa jossain vaiheessa rajan läheisyyteen tulee enemmän vs nyt, kun Naton itäraja tulossa tänne. Eipä siinä mitään ihmeellistä ole. Kunhan eivät lähde mitään kreisiä provosoimaan.

Sehän on selvää että tulevaisuudessa rajan takana on aivan erilaiset voimat kuin tähän asti jos natoon mennään. Mutta onko sillä mitään väliä. Toivottavasti suomea ei koskaan käytetä NATO vs venäjä taistelukenttänä. Siinäkään ei kyllä ole oikein järkeä ettei meintäisi natoon, onhan se nyt nähty kuinka nihkeää apu on Ukrainaan. Jos Ukraina olisi Natossa niin siellä olisi hävittäjiä taivas täynnä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom