Tapahtuiko jotain sellaista sitten isompaa joka sai sinut muuttamaan mielesi? Olet kuitenkin tosi jyrkkä noissa mielipiteissä ja ymmärrät varmaan, että kotiryssähuutelua tulee, kun Venäjää ei tunnu tuomitsevan mistään.
Itsellä tapahtui iso asennemuutos nuorena, kun olin vaihdossa jenkeissä päin ja piireissä missä oli noita oikeistokonservatiiveja. Se jäi mieleen, kun yksi kysyi minulta, että miksi Suomessa pidetään amerikkalaisia tyhminä, kun mehän ollaan ihan samanlaisia kuin te. Sitten käytännössä näki miten sielläpäin ihmiset oli oikeasti rikkaita ja yrittelijöitä ja ostovoimaa oli ihan älyttömästi. Ihan perusduunarit osti uusia autoja yms. mikä on täällä ihan mahdotonta. Siihen asti oli uskonut noi höpinät hyvinvointivaltiosta ja miten on lottovoitto syntyä Suomeen yms.
Yksi isoimmista virheistä elämässäni on muuten se, että tein siellä ns. apupoikana hommia ja autoin yhtä suomalaistaustaista asuntosijoittajamiljonääriä ja hän sai minulle, että jos hommaan greencardin, niin hän ottaa minut oppipojaksi auttaa alkuun asuntosijoittamisessa. Olin jo muuttamassa, mutta menin kuuntelemaan paria tuttua suomalaispiireistä jotka neuvoivat, että kannattaa ensin hommata Suomesta vaimo ja sitten Suomeen palattua tuo lähtö vähän unohtui, kun oli muita kiireitä yms. Olen usein miettinyt, että kun olisi tehnyt parikymppisestä asti asuntosijoittamista jenkeissä, niin olisi nyt varmasti joku monimiljonääri tms.