HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kävin pitkästä aikaa lukemassa ketjun asiantuntija-arviot Ukrainan tilanteesta sekä @MÖYKKYNEN kotirintamatilanteesta. Tarkan analyyttiset silmäni havaitsevat tilanteessa selkeän muutoksen. Onkos tässä nyt menestyksellä implementoitu strategia "If you can't beat them join them"?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huomasin tuosta videosta, että jenkit näköjään lausuu sanat "Donbas" ja "dumbass" täysin identtisesti. Siinäpä tärkeimmät analyysit tälle aamulle.

Naureskelin kanssa tuota samaa, oli tekstitys päällä niin dumbass juu. 😅 Aika järkkyä mestaa, infra ja henkinen olemus on yhtä kuin Neukkula. Ei ihme että Putte himoitsee itselleen.
 
Sä haukut mua ryssäksi ja ties miksi lapsien tappamisen puolustajaksi ja sanon etten ole kumpaakaan on seuraava kommenttisi, että teen väärin koska sanon etten ole näitä, koska se paljastaa minun olevan päinvastaista....

Onko selvempää agendaa missä et koita edes keskustella mistään vaan heittelet vain tuota paskaa minkä olet ITSE päättänyt omassa päässäsi olevan näin...
Ei muuten jos aiheesta edes puhuisit tunteella, mutta sinä käyt aina keskustelijoiden kimppuun. Onko se sinusta oikein?

Kyllähän sinä puolustelit tuota ukrainalaiseen lastensairaalaan iskua ja olet muutenkin puolustellut noita Venäjän iskuja siviileihin sillä, että ne on "war economyä" ja että sinua ei liikuta se. Etkö seisokaan sanojesi takana enää?
 
Kyllähän sinä puolustelit tuota ukrainalaiseen lastensairaalaan iskua ja olet muutenkin puolustellut noita Venäjän iskuja siviileihin sillä, että ne on "war economyä" ja että sinua ei liikuta se. Etkö seisokaan sanojesi takana enää?
Nyt toimitat sitten lähteet syytöksille miten puolustan lastensairaalan iskua jne.

Alkaa mennä yli tämä leimaus mitä keksit omasta päästäsi.
 
Nyt toimitat sitten lähteet syytöksille miten puolustan lastensairaalan iskua jne.

Alkaa mennä yli tämä leimaus mitä keksit omasta päästäsi.

Tuossahan se.




Tuossa myös se siviilien tappamisen puolustelu. Oletko viisastunut vai vieläkö mietit näin sairaita juttuja?


 
Tuossahan se.




Tuossa myös se siviilien tappamisen puolustelu. Oletko viisastunut vai vieläkö mietit näin sairaita juttuja?



Eli sun mielisairas pää vääntää sen, kun ihminen käsittää että sodissa kuolee aina siviilejä (ja monesti jopa enemmän kuin sotilaita) sinä väännät sen niin että se joku "puolustelee" siviilien sekä lapsien tappamista.

Jos mietit tuota logiikkaa niin sinä itsehän sotahimossasi olet se paha omalla mittapuullasi, koska minä olen alusta asti ollut sitä mieltä että asiat ovat jo pielessä jos ne menevät sotaan asti. Politiikkaa ei ole käytetty ja kuten tässä tapauksessa sitä ei käytetty. Siviilit/veronmaksajat eivät koskaan hyödy sodistasi.

Sä vain alleviivaat miten itse olet päättänyt jonkun olevan jotain ja huudat sitä pää punaisena siellä ja varmaan koitat sitä tyypillistä eli lopettaa keskustelua.
 
Back
Ylös Bottom