HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ryssä olisi siis antanut tuplasti enemmän alueita mitä halusivat, toki eriasia olisiko pitänyt sanansa.

Höhhöh. Ei olisi tietenkään.
Olisi käynyt kuten Baltiassa. Eiköhän nuo saaret ja merialueet olleet Suomelle merkityksellisempiä kuin tarjotut peräjönsterin alueet.

Muutenkin ryssän käsitys "vuokraamisesta" oli sitten vähän erikoinen. Kun ei vuokrattu, niin sitten alettiin ottaa väkisin. Eikös vuokranantaja kuitenkin ihan itse päätä, mitä vuokralle antaa ja mitä ei.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ne on propagandaa. Luuletko, että Venäjällä voisi tehdä vapaasti länkkärinä videoita missä kertoo epämiellyttäviä totuuksia? Venäjä on diktatuuri ja FSB olisi välittömästi oven takana.
Voi olla että tulis sanomista jos videota vääristä asioista.
Mutta tää vaikkapa moskovan tyyppi, kertoi videolla että jengi epäilee hänen saavan rahaa.
Vakuuttaa ettei saa, mutta lisää että jos joku taho katsoo niin mielellään ottais fyrkkaa..
En usko että propagandaa, semmosia perus mistä tahansa kuvattavia, kertoo omasta liksasta veroista vuokrasta jne.
Ei vastannu mielikuvaa mikä itsellä oli, varsinkin nyt sodan aikana.
 
Annan pikku vinkin, laittakaa noi kotiryssät ignoreen. Ei niiden kanssa kannata vänkätä, aivan yksi tyhjän kanssa.
Keitä viittaat kotiryssiksi?
Aiemmin ketjussa tuli mersumieheltä hyvä teoria että asia onkin toisinpäin, kärkkäimmät ryssittelijät ovatkin itse luomassa vastakkainasettelua venäjän palveluksessa🤔
 
Keitä viittaat kotiryssiksi?
Aiemmin ketjussa tuli mersumieheltä hyvä teoria että asia onkin toisinpäin, kärkkäimmät ryssittelijät ovatkin itse luomassa vastakkainasettelua venäjän palveluksessa🤔
Tätä ihmettelen kyllä. Olis helppo keskustella asioista, mutta tämä "oikeamielinen" porukka alkaa vaan leimaamaan ja hokemaan miten nuo toiset kannattaa vaan hiljentää...
Pistää miettimään miten oikeassa se toinen oikein kuvittelee olevansa, jos eriävät mielipiteet pitäisi ohittaa/poistaa? Se on varmaan erittäin oikeassa asioissa...

1727513911187.webp
 
Back
Ylös Bottom