HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Ukrainalla on jo useita katastrofaalisia virhehyökkäyksiä, takanaan, joten siinä mielessä kritisointi tai vahintäänkin spekulointi on sallittua myös ns. taviksille. Näistä flopeista mainittakoon, vaikka viime kesän "suurhyökkäys", joka päättyi todella nolosti, tai entäs tämä viime talven rämeseikkailu, kun Zele lähetti joukot jonnekin vitun rämeelle yrittämään läpimurtoa, ja venäjä pommitti niitä muutaman kuukauden siellä paskaksi.

Sitten näistä suomessa asiantuntijoina esiintyvistä, esim. yksi eniten esillä mediassa oleva on Emil Kastehelmi, valtiotieteiden kandi, joka oli ennen tätä kofliktia töissä varastossa ja nyt siis Ukrainan sodan asiantuntija.

Sitten vaikka Pekka Toveri, joka on itse sanonut että hänen analyysit ovat vain arvailua, ja on suoraan myöntänyt olevansa puolueellinen, hänen vaimonsa tausta huomioiden tämä on myös tietenkin itsestään selvää.

Kumpikaan näistä herroista ei ole asunut Venäjällä, eikä Ukrainassa, eivät osaa heidän kieliään, eivätkä oikeasti edes tunne heidän historiaa ja kulttuuriaan, silti heitä pidetään kiistattomasti näiden asioiden ja maiden asiantuntijoina, vai kuinka monta kertaa sinä tai joku muu on kritisoinut heidän pätevyyttään, tai puolueellisuuttaan?

Sinun logiikkaasi seuraten, sitten myöskään esim. maahanmuttoa ei saa tavikset kritisoida, koska kyllä virkamiehet, ja naiset tietävät asiat paremmin, jotan tavikset turpa kiinni! Eiköhän se vapaassa "demokraattisessa"yhteiskunnassa ole parasta vain antaa ihmisten vapaasti keskustella ja kritisoidakin, vaikka se sinua huvittaisikin, se ehkä kuitenkin kertoo enemmän sinusta.

Kuka on oikea asiantuntija sitten sinusta?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä ihmettä mä tähän kommentoisin, kun mä vaan neutraalisti pyrin seuraamaan sotaa?
Ethän sä tee sitä kuten itse sanoit. Sä nimenomaan et tee sitä ja implikoit ettei muutkaan voi tehdä tai pysty tekemään.
Sun epälogiikka tais kans revetä auki tässä samalla tähän liittyen, kun et kommentoinut sitä mitenkään.
 
Eikun olemme vasta sinun pääsi häiriöissä.
Palaappa sinne ulkomaalaisten tonttikauppoihin mistä viimeksi kyselit ja selitä mikä oli/on epäselvää.

Mä kyselen vaihteeksi sulta asioita.

Kylläpä sinä käyt taas kierroksilla. Kysyin vaan mielipidettäsi ja se saa sinut raivoihinsa.

Katso vaikka tämä sarjakuva ja naura välillä tuon kilahtelun sijaan. Olen huolissani sinusta, kun olet niin stressaantunut jo nyt, vaikka ryssät tulee ottamaan vielä turpaansa paljon lisää ja sinun pitää kestää kaikki se vittuilu mitä tulet vielä kuulemaan ryssäfanituksestasi. :giggle:

kerts.webp
 
Kylläpä sinä käyt taas kierroksilla. Kysyin vaan mielipidettäsi ja se saa sinut raivoihinsa.

Katso vaikka tämä sarjakuva ja naura välillä tuon kilahtelun sijaan. Olen huolissani sinusta, kun olet niin stressaantunut jo nyt, vaikka ryssät tulee ottamaan vielä turpaansa paljon lisää ja sinun pitää kestää kaikki se vittuilu mitä tulet vielä kuulemaan ryssäfanituksestasi. :giggle:

katso liitettä 265720
Ei vaan selitä mikä jäi vastauksestani epäselväksi. Sä siis luet täältä vastauksia ja sitten kun vastaus ei miellytä alat vääntämään omasta päästä jotain paskaa.
Sä olet niin surkea tapaus, että ihan naurattaa miten selvää oli taas tuossakin mitä onneton siellä koitti kaivaa.

Mut sä vitun sekopää et ole koskaan halunnutkaan tajuta etten minä mitään ryssää ole missään välissä kannattanut, mutta sä itse haluat luoda sen kuvan.

Mutta kaikki tuo on vain entistä makoisempaa tämän casen lopussa missä se paljon puhuttu todellisuus vaan on se mikä määrää. Se copetuksen määrä sinulla... en malta kyllä odottaa.
 
Ei vaan selitä mikä jäi vastauksestani epäselväksi. Sä siis luet täältä vastauksia ja sitten kun vastaus ei miellytä alat vääntämään omasta päästä jotain paskaa.
Sä olet niin surkea tapaus, että ihan naurattaa miten selvää oli taas tuossakin mitä onneton siellä koitti kaivaa.

Mut sä vitun sekopää et ole koskaan halunnutkaan tajuta etten minä mitään ryssää ole missään välissä kannattanut, mutta sä itse haluat luoda sen kuvan.

Mutta kaikki tuo on vain entistä makoisempaa tämän casen lopussa missä se paljon puhuttu todellisuus vaan on se mikä määrää. Se copetuksen määrä sinulla... en malta kyllä odottaa.

Kysyin, että mitä ajattelet noista venäläisten rakennelmista ja kilahdit tuosta sen sijaan, että olisit vastannut mitä mieltä olet. Tuo on hauska läppä, miten et suostu kritisoimaan Venäjää mistään edes epäsuorasti. Sinä et tajua tuota, mutta meitä muita tuo aina naurattaa.
 
Kysyin, että mitä ajattelet noista venäläisten rakennelmista ja kilahdit tuosta sen sijaan, että olisit vastannut mitä mieltä olet. Tuo on hauska läppä, miten et suostu kritisoimaan Venäjää mistään edes epäsuorasti. Sinä et tajua tuota, mutta meitä muita tuo aina naurattaa.
Ei vaan vastasin jo ennen sitä mieltä olin näistä. Etkö sä ymmärrä asioita?
Tavaa vaikka uudestaan kohdat mitkä meni ohi niin autan, koska selvästi joku denialismi taas jyllää siellä ja nyt ei ryssäleimaus vaan onnistu... sickfuck selvästi jumissa nyt mutta älä huoli.
Käyt uudestaan läpi ne kirjoitukset ja tavaat tähän niin katsotaan yhdessä niin ei tarvi aina olla kuin peura ajovaloissa kyselemässä samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Eikö vain?
 
Ei vaan vastasin jo ennen sitä mieltä olin näistä. Etkö sä ymmärrä asioita?
Tavaa vaikka uudestaan kohdat mitkä meni ohi niin autan, koska selvästi joku denialismi taas jyllää siellä ja nyt ei ryssäleimaus vaan onnistu... sickfuck selvästi jumissa nyt mutta älä huoli.
Käyt uudestaan läpi ne kirjoitukset ja tavaat tähän niin katsotaan yhdessä niin ei tarvi aina olla kuin peura ajovaloissa kyselemässä samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Eikö vain?

En ymmärrä mitä mieltä olet noista venäläisten rakennelmista. Voitko kertoa uudestaan omin sanoin sen mitä mieltä olet niistä? Onko tuo Venäjältä huono juttu ja meille uhka? Tekeekö Venäjä väärin, kun rakentelee noita?

Entä herättikö tuo Historylegendsin video sinussa jotain epäilyksiä siitä, että päättyykö tämä sota Venäjälle edullisesti vai uskotko vielä Venäjän voittoon?
 
Ethän sä tee sitä kuten itse sanoit. Sä nimenomaan et tee sitä ja implikoit ettei muutkaan voi tehdä tai pysty tekemään.
Sun epälogiikka tais kans revetä auki tässä samalla tähän liittyen, kun et kommentoinut sitä mitenkään.
Kylläpäs. Minä seuraan sodan tilannetta eri näkökulmista ja lähteistä, mutta en kuitenkaan usko, että minä, sinä tai kukaan muukaan täällä osaisi tehdä edes valistuneita arvioita sodan eri osapuolten toimien motiiveista, tai varsinkaan näiden toimien ennustettavuuksista.

Huvikseen voi toki aina pohtia ja heittää veikkauksia, kuten varmasti suurin osa täällä tekeekin. Mutta jotkut luulevat sen sijaan oikeasti tietävänsä jotakin, ja se ei pidä paikkaansa.
 
Back
Ylös Bottom