- Ikä
- 34
Hyvä. @MÖYKKYNEN on hengissä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä voit ulista mitä haluat, mutta todellisuus ei piittaa siitä pätkääkään ja siellä itse olen.
Ukrainan kurskin hööki näyttää laantuneen.
Tubessa, elikä siis jos oot esim. vloggaaja Venäjältä, niin heippa mainostulot. Ihan hyvää boikottia, koska siellä on paljon rahaa tekevää porukkaa kun iso maa ja ne just saivat luun käteen. Saattaa taas yksi porukka olla hieman käärmeissään hallinnolle. Plus toi vaikuttaa myös kaikkeen nettimainontaan jota on sivustolla kuten Pakkotoisto, eli Venäjällä tämmöinen sivusto jäis ilman mainostuloja.
Anteeksi off-topic, näyttää olevan kovat taistelut täällä teidän kesken.
Ja kun joku persereikä lukee kuitenkin tämän väärin, niin siis mun mielestä hyvä juttu toi. Älä siis aloita sitä ryssäbotti huutelua suotta.
katso liitettä 265699
Jos oletetaan huvin vuoksi, että nämä viimeisimmät jutut eivät koske vain tätä minun pientä kuplaa vaan se on yleinen kehityssuunta, niin miten sen voisi selittää loogisesti?
Huomasin muuten hauskan jutun. Siellä se Willy analysoi muiden ryssäbottien seassa sotaa.
View: https://www.youtube.com/watch?v=8nhaYF3a86E&t=2s
Meneekö meillä täällä Suomessa paremmin? Valtio velkaantuu hitonmoista kyytiä ja verotusta nostetaan. Työttömiä on paljon.Venäjä on tyhjentänyt mm. kansallista öljyvarastoa ja pistänyt rahat sotatalouteen ja tuolla tavalla elvyttänyt taloutta. Tuota voisi verrata siihen, että sinä alkaisit myydä sijoituksia yms. ja bailata venakon kanssa. Varmasti sivullisten mielestä sinulla menisi paremmin kuin koskaan, mutta oikeasti tilanne heikkenisi, kun säästöt kulutetaan loppuun.
Luulen, että yksi syy on, että logistiikka on saatu kuntoon länsitavaran yms. suhteen. Varmasti kaikki hämärät liikemiehet yms. ovat innoissaan täyttäneet tuota kysyntää ja kilpailu on ajanut hinnat alas.
Hän ei ole mikään sotilasasiantuntija, mutta kuitenkin tietää asioista mielestään enemmän kuin asiantuntijat.Kukas tämä Jauri Varvikko on?
Hän ei ole mikään sotilasasiantuntija, mutta kuitenkin tietää asioista mielestään enemmän kuin asiantuntijat.
Jauri Varvikko tunnetaan paikallislehtien kustannustoiminnasta, kantaa ottavana kirjoittajana ja Pietarissa toimineena konsulttina. Taustaltaan hän on Suomalais-venäläisen koulun oppilas, minkä lisäksi hän on opiskellut kansainvälisiä suhteita Kiovan ja Moskovan yliopistoissa.Kukas tämä Jauri Varvikko on?
Venäläiseen makuun huippuasiantuntija.Jauri Varvikko tunnetaan paikallislehtien kustannustoiminnasta, kantaa ottavana kirjoittajana ja Pietarissa toimineena konsulttina. Taustaltaan hän on Suomalais-venäläisen koulun oppilas, minkä lisäksi hän on opiskellut kansainvälisiä suhteita Kiovan ja Moskovan yliopistoissa.
Lähde
Sulla tuskin on mitään sanottavaa asiaan, kun olet linkannut kaiken Lasse Lehtosesta CNN:ään aiheesta toiseen.Venäläiseen makuun huippuasiantuntija.
Tuo on hyvä vertaus. Kyse on vaan siitä, että tienaanko tarpeeksi ansio- ja pääomatuloja kuluihin nähden, jotta juhlat pystyy jatkumaan.Venäjä on tyhjentänyt mm. kansallista öljyvarastoa ja pistänyt rahat sotatalouteen ja tuolla tavalla elvyttänyt taloutta. Tuota voisi verrata siihen, että sinä alkaisit myydä sijoituksia yms. ja bailata venakon kanssa. Varmasti sivullisten mielestä sinulla menisi paremmin kuin koskaan, mutta oikeasti tilanne heikkenisi, kun säästöt kulutetaan loppuun.
Luulen, että yksi syy on, että logistiikka on saatu kuntoon länsitavaran yms. suhteen. Varmasti kaikki hämärät liikemiehet yms. ovat innoissaan täyttäneet tuota kysyntää ja kilpailu on ajanut hinnat alas.