HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Sellainen tuli mieleen että kun tilanne tästä kehittyy ja täällä alkaa kuoleen ihmisiä ryssän toimesta, niin muuttuuko pakkiksen linja ryssän infosotaa vastaan? Esim. joku poliitikko tapetaan tai tehdas räjäytetään ja siellä kuolee ihmisiä niin, onko makhakilla ja roopelilla edelleen vapaus levittää ryssän infoa jossa väitetään että syyllinen oli todellisuudessa Suomen hallitus? Vai muuttuuko linja jossain vaiheessa tiukemmaksi?
No ottaen huomioon, että toivot siis sananvapauden poistoa ja mielipuolista sensuuria (eli puhuu vääriä asioita) niin sinähän itse olet kommunismin perusharjoittaja. Ihan klassinen sellainen.
Siksi jälleen outoja ulostuloja, jos väität "ryssien" olevan läsnä ja puhuvan vääriä asioita ja itse samalla toimit kuin pahainen kommari ryssä.

Kai sinä nyt näet tämän epäkohdan logiikassasi?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ottaen huomioon, että toivot siis sananvapauden poistoa ja mielipuolista sensuuria (eli puhuu vääriä asioita) niin sinähän itse olet kommunismin perusharjoittaja. Ihan klassinen sellainen.
Siksi jälleen outoja ulostuloja, jos väität "ryssien" olevan läsnä ja puhuvan vääriä asioita ja itse samalla toimit kuin pahainen kommari ryssä.

Kai sinä nyt näet tämän epäkohdan logiikassasi?

Yleisemmminkään nämä länsimaiset "vapaustaisteljiat" eivät tunnu ymmärtävän mikä ironia heidän touhuunsa sisältyy.

438852307_814008817425570_4660209769149199382_n.jpg
 
Mä en usko että muutama nimimerkki voi mitenkään vaikuttaa sodan tapahtumiin, mutta yleinen sananvapaus vaikuttaa positiivisesti jos on isompi massa kuten täällä.

Tarkoitin että jos sota siirtyy myös enempi tänne Suomeen niin näiden merkitys kasvaa aivan eri tavalla kun yrittävät hämmentää ja kääntää kansaa omiaan vastaan. Nythän nuo ei vaikuta oikeastaan mitään kun vaan täällä sekoilevat ja sota on enempi muualla. Vaikka kyllähän ryssä jo kohdistaa meitä vastaan sotatoimia. GPS häirintää, kyberhyökkäyksiä, pakolaisia/vakooja ym rajan yli.

Ehkä tähän puututaan sitten enemmän valtiotasolla. Eiköhän pakkiksen ryssätkin ole jo pidemmän aikaa olleet seurannassa.
 
Onko tämä sitä sananvapautta jota tänne palstalle todella kaivataan? @Mike

On. Tämä tuo tasapainoa jatkuvalle ryssittelylle. Ja tosi asia on, että jos muutama nimimerkki ei ole mielenterveydenhoidon piirissä, ainakin heidän pitäisi olla. Toisekseen, jos ei kestä hekilökohtaisuuksia, niin ei pidä myöskään silloin aloittaa niitä silloin muita kohtaan. Pakko kyllä vielä sanoa, että voi vittu mitä soijalattepoikia täällä on, ensin ollaan AINA ensin itse vittuilemassa,valehtelemassa ja panettelemassa ja kun saa takaisin, niin sitten itketään mikeä bannaamaan.
 
On. Tämä tuo tasapainoa jatkuvalle ryssittelylle. Ja tosi asia on, että jos muutama nimimerkki ei ole mielenterveydenhoidon piirissä, ainakin heidän pitäisi olla. Toisekseen, jos ei kestä hekilökohtaisuuksia, niin ei pidä myöskään silloin aloittaa niitä silloin muita kohtaan. Pakko kyllä vielä sanoa, että voi vittu mitä soijalattepoikia täällä on, ensin ollaan AINA ensin itse vittuilemassa,valehtelemassa ja panettelemassa ja kun saa takaisin, niin sitten itketään mikeä bannaamaan.
Tullut monesti mieleen eräs meemikuva ja muokkaisin sen vastaamaan tilanteita täällä. Persekipu on taattu mutta totuus se sattuu eniten

Tullut myös huomattua miten tuo paskaporukka koittaa selvästi puhua banneja täällä kirjoittaville ja koittaa leimata kirjoittajia tuolla ihme vihjailulla.
Vittu kuinka ironista tosiaan vetää itse jotain stasi menoa ja sitten puhua jostain ryssävaikuttamisesta.

Luulis että "oikeamieliset" pärjäis todellisuuden kanssa ilman, että tarvii alentua kommaritason sensuroimiseen. Eihän sellainen ihminen voi olla missään oikeassa vaan tarvitsee toisten hiljentämistä, koska oma kässäri ei kestä mitään. Säälittävää ja läpinäkyvää.

1714571872567.png
 
Viimeksi muokattu:
Kaivoit sitten yhden kommentin. Etkö tosiaankaan ymmärtänyt pointtiani yleisestä sananvapaudesta?
En ymmärtänyt, avaatko toki tätä? Miten yleinen sananvapaus eroaa yhden tai kymmenen kommentin perusteella? Miten jos sinua ruvetaan kutsumaan mielisairaaksi täällä, pysyykö yleinen sananvapaus myös silloin voimassa vai tuleeko bannit heti?
 
En ymmärtänyt, avaatko toki tätä? Miten yleinen sananvapaus eroaa yhden tai kymmenen kommentin perusteella? Miten jos sinua ruvetaan kutsumaan mielisairaaksi täällä, pysyykö yleinen sananvapaus myös silloin voimassa vai tuleeko bannit heti?

Tämä onkin mielenkintoinen kysymys (ei oikeasti), kun täällä niin sinä, kuin moni muukin pitää ryssiä mielisairaina (hirviöinä yms..), ja te kuitenkin nimittelette jatkuvasti minua ryssäksi. Vai onko se niin, että te paremmaksi itsenne kokevat ihmiset saatte sanoa mitä teitä huvittaa, myös toisista ihmisistä, mutta alempiarvoiset (väärää mieltä olevat) eivät saa?
 
Tarkoitin että jos sota siirtyy myös enempi tänne Suomeen niin näiden merkitys kasvaa aivan eri tavalla kun yrittävät hämmentää ja kääntää kansaa omiaan vastaan. Nythän nuo ei vaikuta oikeastaan mitään kun vaan täällä sekoilevat ja sota on enempi muualla. Vaikka kyllähän ryssä jo kohdistaa meitä vastaan sotatoimia. GPS häirintää, kyberhyökkäyksiä, pakolaisia/vakooja ym rajan yli.

Ehkä tähän puututaan sitten enemmän valtiotasolla. Eiköhän pakkiksen ryssätkin ole jo pidemmän aikaa olleet seurannassa.
Ketä ne ryssät täällä on? Otahan simaa ja kylkeen pari hillomunkkia, niin jospa se olo siitä helpottuu.👍
 
Ketä ne ryssät täällä on? Otahan simaa ja kylkeen pari hillomunkkia, niin jospa se olo siitä helpottuu.👍
Niin. Oliskohan aika pakkiksen älyntemppeleiden tehdä LISTAUS ketkä niitä ryssiä oli täällä...

MUTTA 👉👉BREAKING!!!

Tämäkin täytyy perustella järkevästi.
Tässä kohtaa meni vaikeaksi.
 
En ymmärtänyt, avaatko toki tätä? Miten yleinen sananvapaus eroaa yhden tai kymmenen kommentin perusteella? Miten jos sinua ruvetaan kutsumaan mielisairaaksi täällä, pysyykö yleinen sananvapaus myös silloin voimassa vai tuleeko bannit heti?
Yleinen taso pitää olla kuitenkin laadukasta, ei ole kukaan raportoinut tota viestiä, niin en ole ollut poistamassa. Mun kohdalla annoin jo ilmoituksen aikaisemmin, että mua vastaan ei enää omalla forumilla hyökätä, että mä en ala vihaseuraajia katsomaan täällä. Mä olen tässä poikkeus.
 
Back
Ylös Bottom