đŸ‡ș🇩 Ukrainan sota đŸ‡ș🇩

Meta title: đŸ‡ș🇩 Ukrainan sota – Suurvaltakonflikti joka muovaa Euroopan voimasuhteet uusiksi đŸ‡ș🇩

Meta description: Keskustelua sodan etenemisestĂ€, aseavusta, taktiikoista ja poliittisista vaikutuksista – mitĂ€ tapahtuu rintamalla ja kulisseissa?*

Kauanko veikkaatte ettÀ sota vielÀ kestÀÀ vuosissa?

• 1

Votes: 10 24,4%
  • 2

Votes: 12 29,3%
  • 3

Votes: 4 9,8%
  • 4

Votes: 1 2,4%
  • 5

Votes: 3 7,3%
  • 6

Votes: 2 4,9%
  • 7

Votes: 2 4,9%
  • 8

Votes: 0 0,0%
  • 9

Votes: 0 0,0%
  • 10 tai enemmĂ€n

Votes: 7 17,1%

• Total voters
    41
Sellainen tuli mieleen ettÀ kun tilanne tÀstÀ kehittyy ja tÀÀllÀ alkaa kuoleen ihmisiÀ ryssÀn toimesta, niin muuttuuko pakkiksen linja ryssÀn infosotaa vastaan? Esim. joku poliitikko tapetaan tai tehdas rÀjÀytetÀÀn ja siellÀ kuolee ihmisiÀ niin, onko makhakilla ja roopelilla edelleen vapaus levittÀÀ ryssÀn infoa jossa vÀitetÀÀn ettÀ syyllinen oli todellisuudessa Suomen hallitus? Vai muuttuuko linja jossain vaiheessa tiukemmaksi?
No ottaen huomioon, ettÀ toivot siis sananvapauden poistoa ja mielipuolista sensuuria (eli puhuu vÀÀriÀ asioita) niin sinÀhÀn itse olet kommunismin perusharjoittaja. Ihan klassinen sellainen.
Siksi jÀlleen outoja ulostuloja, jos vÀitÀt "ryssien" olevan lÀsnÀ ja puhuvan vÀÀriÀ asioita ja itse samalla toimit kuin pahainen kommari ryssÀ.

Kai sinÀ nyt nÀet tÀmÀn epÀkohdan logiikassasi?

No ottaen huomioon, ettÀ toivot siis sananvapauden poistoa ja mielipuolista sensuuria (eli puhuu vÀÀriÀ asioita) niin sinÀhÀn itse olet kommunismin perusharjoittaja. Ihan klassinen sellainen.
Siksi jÀlleen outoja ulostuloja, jos vÀitÀt "ryssien" olevan lÀsnÀ ja puhuvan vÀÀriÀ asioita ja itse samalla toimit kuin pahainen kommari ryssÀ.

Kai sinÀ nyt nÀet tÀmÀn epÀkohdan logiikassasi?

YleisemmminkÀÀn nÀmÀ lÀnsimaiset "vapaustaisteljiat" eivÀt tunnu ymmÀrtÀvÀn mikÀ ironia heidÀn touhuunsa sisÀltyy.

438852307_814008817425570_4660209769149199382_n.jpg

MÀ en usko ettÀ muutama nimimerkki voi mitenkÀÀn vaikuttaa sodan tapahtumiin, mutta yleinen sananvapaus vaikuttaa positiivisesti jos on isompi massa kuten tÀÀllÀ.

Tarkoitin ettÀ jos sota siirtyy myös enempi tÀnne Suomeen niin nÀiden merkitys kasvaa aivan eri tavalla kun yrittÀvÀt hÀmmentÀÀ ja kÀÀntÀÀ kansaa omiaan vastaan. NythÀn nuo ei vaikuta oikeastaan mitÀÀn kun vaan tÀÀllÀ sekoilevat ja sota on enempi muualla. Vaikka kyllÀhÀn ryssÀ jo kohdistaa meitÀ vastaan sotatoimia. GPS hÀirintÀÀ, kyberhyökkÀyksiÀ, pakolaisia/vakooja ym rajan yli.

EhkÀ tÀhÀn puututaan sitten enemmÀn valtiotasolla. EiköhÀn pakkiksen ryssÀtkin ole jo pidemmÀn aikaa olleet seurannassa.

Onko tÀmÀ sitÀ sananvapautta jota tÀnne palstalle todella kaivataan? @Mike

On. TÀmÀ tuo tasapainoa jatkuvalle ryssittelylle. Ja tosi asia on, ettÀ jos muutama nimimerkki ei ole mielenterveydenhoidon piirissÀ, ainakin heidÀn pitÀisi olla. Toisekseen, jos ei kestÀ hekilökohtaisuuksia, niin ei pidÀ myöskÀÀn silloin aloittaa niitÀ silloin muita kohtaan. Pakko kyllÀ vielÀ sanoa, ettÀ voi vittu mitÀ soijalattepoikia tÀÀllÀ on, ensin ollaan AINA ensin itse vittuilemassa,valehtelemassa ja panettelemassa ja kun saa takaisin, niin sitten itketÀÀn mikeÀ bannaamaan.

On. TÀmÀ tuo tasapainoa jatkuvalle ryssittelylle. Ja tosi asia on, ettÀ jos muutama nimimerkki ei ole mielenterveydenhoidon piirissÀ, ainakin heidÀn pitÀisi olla. Toisekseen, jos ei kestÀ hekilökohtaisuuksia, niin ei pidÀ myöskÀÀn silloin aloittaa niitÀ silloin muita kohtaan. Pakko kyllÀ vielÀ sanoa, ettÀ voi vittu mitÀ soijalattepoikia tÀÀllÀ on, ensin ollaan AINA ensin itse vittuilemassa,valehtelemassa ja panettelemassa ja kun saa takaisin, niin sitten itketÀÀn mikeÀ bannaamaan.
Tullut monesti mieleen erÀs meemikuva ja muokkaisin sen vastaamaan tilanteita tÀÀllÀ. Persekipu on taattu mutta totuus se sattuu eniten

Tullut myös huomattua miten tuo paskaporukka koittaa selvÀsti puhua banneja tÀÀllÀ kirjoittaville ja koittaa leimata kirjoittajia tuolla ihme vihjailulla.
Vittu kuinka ironista tosiaan vetÀÀ itse jotain stasi menoa ja sitten puhua jostain ryssÀvaikuttamisesta.

Luulis ettÀ "oikeamieliset" pÀrjÀis todellisuuden kanssa ilman, ettÀ tarvii alentua kommaritason sensuroimiseen. EihÀn sellainen ihminen voi olla missÀÀn oikeassa vaan tarvitsee toisten hiljentÀmistÀ, koska oma kÀssÀri ei kestÀ mitÀÀn. SÀÀlittÀvÀÀ ja lÀpinÀkyvÀÀ.

1714571872567.png

Viimeksi muokattu:
Kaivoit sitten yhden kommentin. Etkö tosiaankaan ymmÀrtÀnyt pointtiani yleisestÀ sananvapaudesta?
En ymmÀrtÀnyt, avaatko toki tÀtÀ? Miten yleinen sananvapaus eroaa yhden tai kymmenen kommentin perusteella? Miten jos sinua ruvetaan kutsumaan mielisairaaksi tÀÀllÀ, pysyykö yleinen sananvapaus myös silloin voimassa vai tuleeko bannit heti?

En ymmÀrtÀnyt, avaatko toki tÀtÀ? Miten yleinen sananvapaus eroaa yhden tai kymmenen kommentin perusteella? Miten jos sinua ruvetaan kutsumaan mielisairaaksi tÀÀllÀ, pysyykö yleinen sananvapaus myös silloin voimassa vai tuleeko bannit heti?

TÀmÀ onkin mielenkintoinen kysymys (ei oikeasti), kun tÀÀllÀ niin sinÀ, kuin moni muukin pitÀÀ ryssiÀ mielisairaina (hirviöinÀ yms..), ja te kuitenkin nimittelette jatkuvasti minua ryssÀksi. Vai onko se niin, ettÀ te paremmaksi itsenne kokevat ihmiset saatte sanoa mitÀ teitÀ huvittaa, myös toisista ihmisistÀ, mutta alempiarvoiset (vÀÀrÀÀ mieltÀ olevat) eivÀt saa?

Tarkoitin ettÀ jos sota siirtyy myös enempi tÀnne Suomeen niin nÀiden merkitys kasvaa aivan eri tavalla kun yrittÀvÀt hÀmmentÀÀ ja kÀÀntÀÀ kansaa omiaan vastaan. NythÀn nuo ei vaikuta oikeastaan mitÀÀn kun vaan tÀÀllÀ sekoilevat ja sota on enempi muualla. Vaikka kyllÀhÀn ryssÀ jo kohdistaa meitÀ vastaan sotatoimia. GPS hÀirintÀÀ, kyberhyökkÀyksiÀ, pakolaisia/vakooja ym rajan yli.

EhkÀ tÀhÀn puututaan sitten enemmÀn valtiotasolla. EiköhÀn pakkiksen ryssÀtkin ole jo pidemmÀn aikaa olleet seurannassa.
KetĂ€ ne ryssĂ€t tÀÀllĂ€ on? Otahan simaa ja kylkeen pari hillomunkkia, niin jospa se olo siitĂ€ helpottuu.👍

KetĂ€ ne ryssĂ€t tÀÀllĂ€ on? Otahan simaa ja kylkeen pari hillomunkkia, niin jospa se olo siitĂ€ helpottuu.👍
Niin. Oliskohan aika pakkiksen Àlyntemppeleiden tehdÀ LISTAUS ketkÀ niitÀ ryssiÀ oli tÀÀllÀ...

MUTTA 👉👉BREAKING!!!

TÀmÀkin tÀytyy perustella jÀrkevÀsti.
TÀssÀ kohtaa meni vaikeaksi.

Yleinen taso pitÀÀ olla kuitenkin laadukasta, ei ole kukaan raportoinut tota viestiÀ, niin en ole ollut poistamassa. Mun kohdalla annoin jo ilmoituksen aikaisemmin, ettÀ mua vastaan ei enÀÀ omalla forumilla hyökÀtÀ, ettÀ mÀ en ala vihaseuraajia katsomaan tÀÀllÀ. MÀ olen tÀssÀ poikkeus.

Back
Ylös Bottom