HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kyllä mielenkiintoinen ketju. Kohta 2000 sivua väännetty kättä kumpi taipuu Venäjä vai Ukraina. Häviäjälle katkeraa kalkkia luvassa kun sota aikanaan päättyy.

Toinen vääntö on sitten totuudenetsinnässä. Kumpi alotti (vai alottiko kumpikaan) ja miksi ja kumman totuus on todempi. Ehkä siihenki vielä saadaan vastaus!
 
Tää on kyllä mielenkiintoinen ketju. Kohta 2000 sivua väännetty kättä kumpi taipuu Venäjä vai Ukraina. Häviäjälle katkeraa kalkkia luvassa kun sota aikanaan päättyy.

Toinen vääntö on sitten totuudenetsinnässä. Kumpi alotti (vai alottiko kumpikaan) ja miksi ja kumman totuus on todempi. Ehkä siihenki vielä saadaan vastaus!

Sodan loputtua tälle pakkiksen väittelylle tapahtuu sama, kuin tapahtui Koronaväittelylle, "hävinnyt" osapuoli (USA:n kannattajat) häviävät nopeasti ketjusta ja löytävät jonkun uuden aiheen, jota taas valtavalla innolla ja "vakaumuksella" puolustavat tai tuomitsevat ja homma alkaa alusta -jälleen.
 
Sodan loputtua tälle pakkiksen väittelylle tapahtuu sama, kuin tapahtui Koronaväittelylle, "hävinnyt" osapuoli (USA:n kannattajat) häviävät nopeasti ketjusta ja löytävät jonkun uuden aiheen, jota taas valtavalla innolla ja "vakaumuksella" puolustavat tai tuomitsevat ja homma alkaa alusta -jälleen.
Joo tää toistuu kaikissa "current thingeissä" mihin valtanarratiivi lykkää kässärin näille hyödyllisille idiooteille. Jossain pienemmässä aiheessa nuo sopulit voivatkin keskustella asioista normaalin ihmisen kaltaisesti, mutta näissä isommissa jutuissa on vain oma laatikko ja kaikki muu on vihollinen.
 
1708069671954.png

Ei tuossa ole kuin korkeintaan 2km leveä kaistale pois ja kaikki oikeat tiet on vaikutuksen alla eli ukraina joutuu huoltamaan/vetäytymään pusikon kautta.
 
Sodan loputtua tälle pakkiksen väittelylle tapahtuu sama, kuin tapahtui Koronaväittelylle, "hävinnyt" osapuoli (tervejärkiset) häviävät nopeasti ketjusta ja löytävät jonkun uuden aiheen, josta taas alkavat keskustella tervejärkisesti. Tähän ketjuun jää tykittämään muutama ropelihattu vuosiksi ja kuvittelevat voittaneensa "väittelyn". Sitten ne ropelihatut tulevat viemään sen uudenkin keskusteluaiheen ripuliksi, ja homma alkaa alusta -jälleen.
Korjasin
 
Tää on kyllä mielenkiintoinen ketju. Kohta 2000 sivua väännetty kättä kumpi taipuu Venäjä vai Ukraina. Häviäjälle katkeraa kalkkia luvassa kun sota aikanaan päättyy.

Toinen vääntö on sitten totuudenetsinnässä. Kumpi alotti (vai alottiko kumpikaan) ja miksi ja kumman totuus on todempi. Ehkä siihenki vielä saadaan vastaus!
Pakko kysyä kun en sinua tunne, oletko vammainen? Kumpi aloitti? Aloittiko kumpikaan? Oletko tosissasi :david:
 
Kuka oli oikeassa covidista ja sen ympärillä olleista asioista? Tää on se monen katkera kalkki ja siitä kumpuaa se agressio edelleen niitä kohtaan, jotka näkivät asiat oikein.
Minä. Kuukauden jälkeen uskoin että kyseessä on perus flunssa ei jabia eikä maskeja. Enkä ole sairastanut kyseistä tautia.

Nyt olen jälleen oikeassa. Putinistit ottaa valtavan selkäsaunan tästä sodasta. Se johtaa siihen että Venäjä tulee hajoamaan kymmeneen pienempään valtioon.
 
Tää on kyllä mielenkiintoinen ketju. Kohta 2000 sivua väännetty kättä kumpi taipuu Venäjä vai Ukraina. Häviäjälle katkeraa kalkkia luvassa kun sota aikanaan päättyy.

Toinen vääntö on sitten totuudenetsinnässä. Kumpi alotti (vai alottiko kumpikaan) ja miksi ja kumman totuus on todempi. Ehkä siihenki vielä saadaan vastaus!
Kumpi aloitti luulisi olevan hyvin yksinkertainen kysymys johon on hyvin yksinkertainen vastaus... Kumpi meni rajan yli ja kumman maassa soditaan tällä hetkellä.
 
Kumpi aloitti luulisi olevan hyvin yksinkertainen kysymys johon on hyvin yksinkertainen vastaus... Kumpi meni rajan yli ja kumman maassa soditaan tällä hetkellä.
Tuotakin voisi jatkaa että mikä on se paskamaa joka käy lähes non stoppina jatkuvaa (hyökkäys) sotaa milloin missäkin suunnalla tahi suunnittelee moista, liittääkseen maita tai maa-alueita itseensä.
 
Tää on kyllä mielenkiintoinen ketju. Kohta 2000 sivua väännetty kättä kumpi taipuu Venäjä vai Ukraina. Häviäjälle katkeraa kalkkia luvassa kun sota aikanaan päättyy.

Toinen vääntö on sitten totuudenetsinnässä. Kumpi alotti (vai alottiko kumpikaan) ja miksi ja kumman totuus on todempi. Ehkä siihenki vielä saadaan vastaus!
En tiedä miten ihmiset noin yleensä tämän koko sodan ottaa, mutta itse olen ainakin katkera ryssille vaikka Ukraina pöllyttäiskin ne pois omille rajoilleen. Yksi syyllinenhän tässä älyttömässä sodassa vaan on.
 
Minä. Kuukauden jälkeen uskoin että kyseessä on perus flunssa ei jabia eikä maskeja. Enkä ole sairastanut kyseistä tautia.

Nyt olen jälleen oikeassa. Putinistit ottaa valtavan selkäsaunan tästä sodasta. Se johtaa siihen että Venäjä tulee hajoamaan kymmeneen pienempään valtioon.

Mistäs sen tiedät ku kyseisen vitsin osa sairasti oireettomana?
 
Jos ryssät ottaneet kovia tappioita adviikan höökissä niin nyt ukraina ottaa sitten takaisinpäin ja kunnolla.
Todellisuudessa voi luvut olla oikeasti aika tasan kummallakin tämän päätyttyä vaikka aina huudetaan kuinka ryssiä kuollut 10x enemmän kaikessa.

Mä en tajua miksi ukraina ei vetäydy tai tee jotain vastahöökiä, koska en jaksa uskoa tuolla adviikan pussissa olevan pelkkää ilmaa vaan tuhansia ukrainan sotilaita.
Päinvastoin ryssä laajentaa jopa kokistehtaallepäin mikä vahva asema ja jos ryssä tuohonkin saa jalansijaa ei lännestä mahdollinen vastahööki varmaan onnistu jo tuon takia.
1708078004678.png
 
Back
Ylös Bottom