HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Etelässä menikin maanalaisen operaation vierestä pussi kiinni juuri
Vieressä toinen pussi mikä menee varmasti lähipäivinä kiinni myös.
Etelässä ryssien isoin kohde on tuo 9-Y KVARTAL asuinkompleksi aka linnake
1708079351798.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä. Kuukauden jälkeen uskoin että kyseessä on perus flunssa ei jabia eikä maskeja. Enkä ole sairastanut kyseistä tautia.
Offtopic tässä ketjussa, mutta:

Kuukauden jälkeen ajattelin, että kyseessä on enimmäkseen perusflunssa heille, joilla ei ole vakavia pitkäaikaissairauksia, merkittävää lihavuutta tai jotka eivät ole vanhuusiässä. Samalla tiedostin, että joillekin kyseessä on tehohoitoon tai kuolemaan johtava äärimmäisen vaarallinen tartuntatauti. Tämä asia vahvistui niiden kuukausien aikana, kun kuljetin sairaalassa koronapotilaita päivystysalueelta osastohoitoon ja etenkin silloin, kun siirsin koronan vuoksi tehohoidossa kuolleiden ruumiita sairaalan kylmäsäilytystiloihin.

Oma yksityinen kokemus on äärimmäisen mitätön todiste mihinkään asiaan/ilmiöön muulta kuin oman yksityisen uskomuksen kannalta
 
Pakko kysyä kun en sinua tunne, oletko vammainen? Kumpi aloitti? Aloittiko kumpikaan? Oletko tosissasi :david:
Käsitän niin, ettei viestin kirjoittaja ilmaise omaa mielipidettään vaan viittaa tämän ketjun sisältöön. Keskuudessamme kun on alusta alkaen ollut henkilöitä, joille Venäjä näyttäytyy enemmänkin uhrina kuin aggression aloittajana.
 
Hyvin on mennyt Pekan lausunnot ihon alle kyllä kuten aikaisemmin jo todettiin :D

Melkoinen sankari tuo Harri. Tässä yksi lainaus hänen twiiteistään

"Koronahuijauksen vuoksi minusta tuli 'rokotevastainen'. Sitä myötä kiinnostuin enemmänkin lääketeollisuuden tuotteista - ja motiiveista. Lopputulema: nyt olen vahvasti 'lääkevastainen'. En myöskään noudata enää virallisia ravitsemussuosituksia."

Kertonee jo kaiken tarpeellisen :D
 
Hyvin on mennyt Pekan lausunnot ihon alle kyllä kuten aikaisemmin jo todettiin :D

Melkoinen sankari tuo Harri. Tässä yksi lainaus hänen twiiteistään

"Koronahuijauksen vuoksi minusta tuli 'rokotevastainen'. Sitä myötä kiinnostuin enemmänkin lääketeollisuuden tuotteista - ja motiiveista. Lopputulema: nyt olen vahvasti 'lääkevastainen'. En myöskään noudata enää virallisia ravitsemussuosituksia."

Kertonee jo kaiken tarpeellisen :D
Miksi ohitat koko twiitin aiheen ja alat höpisemään jostain muusta? Tuossahan tuo ylen juttu on mikä oli pointti eli valtamediakin alkaa puhua vaihteeksi totuudenmukaisempaa.
Itse twiittaajasta tiedät näköjään enemmän kuin minä ja tuo tuli vastaan etusivulla X:ssä. Minua kiinnosti vain tuo postaamani juttu. Sua kiinnostaa muut jutut.
 
Etelässä menikin maanalaisen operaation vierestä pussi kiinni juuri
Vieressä toinen pussi mikä menee varmasti lähipäivinä kiinni myös.
Etelässä ryssien isoin kohde on tuo 9-Y KVARTAL asuinkompleksi aka linnake
katso liitettä 262035

View: https://twitter.com/emilkastehelmi/status/1758253313131233551?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1758253313131233551%7Ctwgr%5E12ac8324ae3b132c8141ad68f47e4819a8d28c79%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.iltalehti.fi%2Fulkomaat%2Fa%2F9435695b-e455-4c18-8a2d-68e6e241c31f


Huonolta vaikuttaa, taisi jo sen 3 höökiprikaatin vastahööki tussahtaa.

-Länsi iloitsee, kun Ukraina menestyy taistelukentällä, ja valittaa, kun se ei menesty, mutta se ei näytä pitävän Ukrainan hypoteettista tappiota sodassa omanaan, Moshes kirjoittaa.

Valitettavasti tuo asenne näkyy tässäkin ketjussa, ikäänkuin Ukrainalaisilla ei olisi väliä kunhan ryssää kaatuu.

-Moshesin mukaan on todennäköistä, että konflikti pysyy puoliksi jäätyneenä nykyisillä rintamalinjoilla. Venäjä saattaa toteuttaa joitakin pieniä hyökkäyksiä, mutta sen tärkeimmät saavutukset on turvattu: maaväylä Krimille ja kyky iskeä Ukrainan tärkeimpiin teollisuuskeskuksiin.

– Ukraina ei pysty vapauttamaan lisää alueita. Ukrainan liittyminen Natoon ja Euroopan unioniin on epätodennäköistä. Miljoonat ukrainalaiset pakolaiset integroituvat yhteiskuntiin, jotka nyt isännöivät heitä, ja heistä tulee vähitellen kyseisten maiden kansalaisia, jolloin he menettävät siteensä Ukrainaan, Moshes kirjoittaa.

Tuollainen lopputulos olisi melkoinen häpeä länsimaille.
 
Jos olisit lukenut jutun tai ymmärtänyt lukemaasi, olisit saanut vastauksen.
Tämä vastaus kertoo juuri sen, että sinä et ole ymmärtänyt juttua. Muuten olisit pystynyt helposti vastaamaan varsin yksinkertaiseen kysymykseen, mutta tuskinpa kukaan yllättyi tämän tason vastauksesta :D
 
Back
Ylös Bottom