HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Eipä ne länsitankitkaan murskanneet ryssän puolustuslinjoja. Mitään ihmeaseita siellä ei ole kummallakaan. Vanhan peruskaman varassa sotiminen taitaa olla. Uutena toki dronet vaikuttaa paljon, mutta molemmat puolet hyödyntää, siinä ei selkeää ylivoimaa kummallakaan.

Tosiaan huolestuttavaa jos terroristit niitä alkaa käyttämään. Taitaa olla kysymys vain ajasta.
Eikös tuollasella voisi jopa osua nousussa olevaan matkustajakoneeseen ja polttoaine palamaan.
Ryssille naurettiin mutta monikerroksinen joustava puolustuslinja toimi pirun hyvin. Muistaakseni näin videota missä ukrainakin käyttää dragons tootheja eli sekin nauru loppui taas kerran lyhyeen.

Katotaan onnistuuko uus sotaherra #droneilla vapauttamaan adviikan
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sama. Ja kun ei tarviis edes kovin ihmeellistä osaamista. Esim keskelle loppuunmyytyä stadionkonserttia 1-2 kotitekoista napalmipommia järeämmällä dronella. Vaikkei itse pommit tappaiskaan kuin muutamia, niin mitenhän moni tallautuisi pakokauhussa hengiltä. Samalla terrorismin muutkin tavoitteet toteutuisi hienosti kun maksimaalinen näkyvyys ja yleisö kuvaa videota jonka jakaa sitten someen.
Huumekrimit lennättämässä pommidronea kilpailevan jauhokauppiaan perheen ikkunasta sisään. Poliisiasemallekkin voi sitten iskeä turvallisemmin.
Kantaverkon tärkeät muuntajat nurin monessa kohtaa samaan aikaan. Loputon lista tihutöitä mitä noilla voi tehdä.

Milloin tulee laivoja vastaan iskuja tehokkailla meridroneilla, jotka on rakennettu yleisistä osista joita ei voi jäljittää.
Jatkossa kaasuputkien sijaan voi itämerellä laivat paukkua.
 
Ei kun kerro sinä lähteiden kera asiasi. Arvasin että tämä oli taas tällaista emotionaalista tarjolla.
Jännä kun mitään ei tehdä tai osata tehdä, mutta sitten mitä oikeasti tapahtuu ei mene yhteen tuon kanssa. Mutta semmosta se on teidän laatikossa.
Ei minun tarvi. Aika näyttää. Olisin odottanut että sinulla olisi ollut esittää jotain huipputeknologiaa mitä ryssä tuottaa. Tuntuu että kaikki mitä ryssä on hehkuttanut, ovat osoittautuneet paskaksi. Muutama esimerkki; ohjustutka, armata, kinzal, t90 omasuoja joka ampuu automaattisesti kun tankkia kohti ammutaan, s400 "kuoleman kupoli", laseri tarkka-ampujilta suojaamaan jne. Sotakaluston kaikki tärkeimmät osat tulee muualta, itse ei tuoteta mitään.
 
Ei minun tarvi. Aika näyttää. Olisin odottanut että sinulla olisi ollut esittää jotain huipputeknologiaa mitä ryssä tuottaa. Tuntuu että kaikki mitä ryssä on hehkuttanut, ovat osoittautuneet paskaksi. Muutama esimerkki; ohjustutka, armata, kinzal, t90 omasuoja joka ampuu automaattisesti kun tankkia kohti ammutaan, s400 "kuoleman kupoli", laseri tarkka-ampujilta suojaamaan jne. Sotakaluston kaikki tärkeimmät osat tulee muualta, itse ei tuoteta mitään.
Ryssä hehkuttanut? Kyllä osaa näistä on hehkuttaneet ihan muut tahot. Miten ryssä on esim vastuussa tuosta T-90 tornarista?

Eihän kukaan ole kieltänyt sitä että ryssä käyttää paljon länsikomponenttejä. Päinvastoin se nähdään ongelmaksi että ne saa niitä.

Mistä tulee tuo tarve jauhaa paskaa ja hyökätä väärillä väittämillä muita kohtaan?
 
Ei minun tarvi. Aika näyttää. Olisin odottanut että sinulla olisi ollut esittää jotain huipputeknologiaa mitä ryssä tuottaa. Tuntuu että kaikki mitä ryssä on hehkuttanut, ovat osoittautuneet paskaksi. Muutama esimerkki; ohjustutka, armata, kinzal, t90 omasuoja joka ampuu automaattisesti kun tankkia kohti ammutaan, s400 "kuoleman kupoli", laseri tarkka-ampujilta suojaamaan jne. Sotakaluston kaikki tärkeimmät osat tulee muualta, itse ei tuoteta mitään.
Jälleen kysytään että jos kaikki on taas aivan paskaa ryssillä niin miten ukraina+länsi ei vain saa hoidettua mitään maaliin tässä sodassa? Kaksi viikkoa? hä?

Sä taas emotionaalisessa hurmoksessa unohdat kokonaisuuden. Reportedly #dronen pärinä ei vapauta ukrainaa
 
Tuommoisen iskun väitetään nyt tapahtuneen.

428047590_8141255632556105_3131547701929280157_n.jpg



428411987_8141273909220944_4270317928848979246_n.jpg
 

Arin kirjoitus kannattaa lukea, niin pääsee hyvin kärryille, missä tällä hetkellä mennään:

"Lännen Venäjää vastaan käymä sota Ukrainassa on päättymässä katastrofiin. Venäjä on voittamassa sodan. Länsi ei kyennyt saavuttamaan niitä tavoitteita, joita se Venäjän ja Ukrainan suhteen asetti vuoden 2022 ensimmäisellä neljänneksellä. Ukrainan vastahyökkäyksen epäonnistumisen jälkeen saavutukset kahden sotavuoden aikajanalla ovat menneet lännessä pitkälti selittelyksi. Häämöttämässä oleva häviö on pyritty kääntämään voitoksi selittävillä puheilla.

Sodan häviäjä tiedetään yleensä hyvissä ajoin ennen sodan loppua. Niin natsi-Saksankin häviö tiedettiin. Teheranin konferenssissa 28.11.1943-1.12.1943 Josif Stalin, Franklin Roosevelt ja Winston Churchill kävivät jo keskusteluja Saksan häviön jälkeisistä rajalinjauksista Euroopassa, vaikka sota Euroopassa loppui vasta puolitoista vuotta myöhemmin."
 
Jälleen kysytään että jos kaikki on taas aivan paskaa ryssillä niin miten ukraina+länsi ei vain saa hoidettua mitään maaliin tässä sodassa? Kaksi viikkoa? hä?

Sä taas emotionaalisessa hurmoksessa unohdat kokonaisuuden. Reportedly #dronen pärinä ei vapauta ukrainaa

Koska Ukrainalle ei ole annettu tarvittavaa kalustoa silloin kun sitä olisivat tarvineet. En tiedä haluaako länsi edes Ukrainan voittavan. Jos haluaisivat, niin kunnollisia ohjuksia olisi annettu jo aikoja sitten eikä tankkien lähetyksistä olisi tarvinut vääntää. Onhan länsikaluston ylivoimaista suorituskykyä päästy näkemään Ukrainassa. Ei Ukraina niillä kuitenkaan pysty voittamaan jos niitä ei ole tarpeeksi.
 
Koska Ukrainalle ei ole annettu tarvittavaa kalustoa silloin kun sitä olisivat tarvineet. En tiedä haluaako länsi edes Ukrainan voittavan. Jos haluaisivat, niin kunnollisia ohjuksia olisi annettu jo aikoja sitten eikä tankkien lähetyksistä olisi tarvinut vääntää. Onhan länsikaluston ylivoimaista suorituskykyä päästy näkemään Ukrainassa. Ei Ukraina niillä kuitenkaan pysty voittamaan jos niitä ei ole tarpeeksi.
Alkaa vissiin todellisuus valkenemaan?

Kerros mulle nyt miten todellisuuden tajuaminen teki esim. minusta ryssän?
 
Ryssä hehkuttanut? Kyllä osaa näistä on hehkuttaneet ihan muut tahot. Miten ryssä on esim vastuussa tuosta T-90 tornarista?

Eihän kukaan ole kieltänyt sitä että ryssä käyttää paljon länsikomponenttejä. Päinvastoin se nähdään ongelmaksi että ne saa niitä.

Mistä tulee tuo tarve jauhaa paskaa ja hyökätä väärillä väittämillä muita kohtaan?

Eikös ne ryssät hyökänneet länttä vastaan? Miksi niitä ei saisi arvostella? Kyllä ne itse ovat niiden sotakaluston ominaisuuksia kehuneet. Ja sodan edetessä paljastunut etteivät ne pidä paikkaansa.
 
Alkaa vissiin todellisuus valkenemaan?

Kerros mulle nyt miten todellisuuden tajuaminen teki esim. minusta ryssän?

Tiedät itsekkin mutta voin tiivistää: Kuva kuolleista ryssän sotilaista saa sinut menettään hermot, mutta kuva ryssän terroripommituksissa kuolleista siviileistä ei aiheuta mitään reaktiota. Onhan näitä esimerkkejä ollut vaikka kuinka. Aika helppo päätellä mitä olet miehiä.
 
Tiedät itsekkin mutta voin tiivistää: Kuva kuolleista ryssän sotilaista saa sinut menettään hermot, mutta kuva ryssän terroripommituksissa kuolleista siviileistä ei aiheuta mitään reaktiota. Onhan näitä esimerkkejä ollut vaikka kuinka. Aika helppo päätellä mitä olet miehiä.

Esimerkkejä on tosiaan ketju täynnä. Jatkuva uhriutuminen on myös yksi 😀
 
Tiedät itsekkin mutta voin tiivistää: Kuva kuolleista ryssän sotilaista saa sinut menettään hermot, mutta kuva ryssän terroripommituksissa kuolleista siviileistä ei aiheuta mitään reaktiota. Onhan näitä esimerkkejä ollut vaikka kuinka. Aika helppo päätellä mitä olet miehiä.
Kannattaisi varmaan koittaa muuttaa tuota denialismia, missä sitten leimataan muita kun itse onkin väärässä ja sehän varmaan vituttaa.
Mutta eihän teillä oikeastaan muuta ole tässäkään aiheessa.
 
Back
Ylös Bottom