HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fanitat ja tanssit perässä ?


View: https://youtu.be/jcc35jPo8Ck?si=Ntf45KXynNNxF5YC


On siinä helvetti johtaja 🙈


Kuitenkin putinia rohkeampi, eikös vaan? Tuohan jäi kuitenkin Ukrainaan sodan alettua kun putini paineli bunkkeriin piiloon vaikka kukaan ei edes sinne hyökännyt. Sulla taitaa erityisen paljon kiinnostaa nuo zelenskyn vanhat videot kun niitä aina postailet. Veikkaan, että tässä ketjussa kukaan muu ei niitä jaksa edes katella, mutta sulla selvästi kiinnostaa syystä tai toisesta.. Saattaa jopa uniin tulla.
 
Kuitenkin putinia rohkeampi, eikös vaan? Tuohan jäi kuitenkin Ukrainaan sodan alettua kun putini paineli bunkkeriin piiloon vaikka kukaan ei edes sinne hyökännyt. Sulla taitaa erityisen paljon kiinnostaa nuo zelenskyn vanhat videot kun niitä aina postailet. Veikkaan, että tässä ketjussa kukaan muu ei niitä jaksa edes katella, mutta sulla selvästi kiinnostaa syystä tai toisesta.. Saattaa jopa uniin tulla.
Aina nyt just linkkasin 2 , aina 🤣

Ainii unohdin ei sulle sairaalle valehtelijalle pitäny vastata , no menkööt tämän kerran.

Rikoitko näppiksen vai tuliko itku kun suuri johtajaja onkin neiti ?
 
Tulemmeko kuitenkaan näkemään niitä "eeppisiä hyökkäyksiä" mitä fanbase ennusti? Vaikea uskoa että tälle vuodelle olisi sellaista kykyä.


View: https://twitter.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1757453023058530635?t=6TcUQSvDqEXA380DAPrRgw&s=19

Toihan vois olla legit taktiikka, mutta kelpaako tuo lännelle? Haluaako länsi sitoutua vuosikausiksi tähän sotaan?
Toisekseen jaksaako itse ukraina? Mä itse sanon että tämän vuoden puolella melko selvästi näkee tulevat näkymät tähän sotaan elleivät vedä peliä poikki ennen sitä.

edit
Mietin tuota uutista ja saattaapi olla propaganda peliä. En usko ukrainalla olevan varaa peruutella vaan pitäisi toimia, koska muuten jokainen pala ukrainasta ryssille on menetetty.
 
Viimeksi muokattu:
Ironista, että joku kehtaa linkata nimimerkin takaa huonolla äidinkielellä linkkejä hänen mielestään neitimäiseen johtajaan. Kyllä tuommoinen teko vaatii todella rohkeaa miestä... :sneaky:
 
Rikoitko näppiksen vai tuliko itku kun suuri johtajaja onkin neiti ?
Nämä Sarmx ja vastaavat "amiksen kovimmat jätkät" ovat aina yhtä huvittavia niin täällä netissä kuin livenäkin. Luulevat, että jonkun haukkuminen neidiksi, homoksi tms. aiheuttaisi yhtään mitään muuta kuin sääliä ja myötähäpeää tuollaisia alakouluikäisille varattuja sanoja suustaan päästävää kohtaan. Eiköhän Zelensky ole sen verran varma omasta seksuaalisuudestaan ettei tuollainen sinun mielestäsi "neitimäinen" pukeutuminen ole edes millään tavalla noteerattava asia. Kuten ei se ole meille muillekaan ajatteleville ja omasta seksuaalisuudestamme varmoille miehille. Mahtaa "miestä" vain harmittaa, kun "neiti" on saanut enemmän aikaan elämässä kuin Sarmx-pojan koko suku esi-isineen...
 
Nämä Sarmx ja vastaavat "amiksen kovimmat jätkät" ovat aina yhtä huvittavia niin täällä netissä kuin livenäkin. Luulevat, että jonkun haukkuminen neidiksi, homoksi tms. aiheuttaisi yhtään mitään muuta kuin sääliä ja myötähäpeää tuollaisia alakouluikäisille varattuja sanoja suustaan päästävää kohtaan. Eiköhän Zelensky ole sen verran varma omasta seksuaalisuudestaan ettei tuollainen sinun mielestäsi "neitimäinen" pukeutuminen ole edes millään tavalla noteerattava asia. Kuten ei se ole meille muillekaan ajatteleville ja omasta seksuaalisuudestamme varmoille miehille. Mahtaa "miestä" vain harmittaa, kun "neiti" on saanut enemmän aikaan elämässä kuin Sarmx-pojan koko suku esi-isineen...
Nyt meni tunteisiin, että kehtaskin sanoa noin meidän johtajasta. Ootko sä Roboz toinen nimerkki ?
Sä kans yhtäkkiä kuin tyhjästä ilmeisesti jauhamaa kaikkea turhaa ja harvoin se koskee itse aihetta mitenkää, viimeksi taisi harmittaa Roopelin postaus.

Sä taisit olla näitä säälittäviä koulukiusaajia, kun sulla jääny vähä levypäälle tuosta amis jutusta en kyllä tiedä mistä moinen vetäisty. Itse ainakin pidin heikompien puolia kun säälittävät porukalla kiusasi heikompia,pienempiä
 
edit
Mietin tuota uutista ja saattaapi olla propaganda peliä. En usko ukrainalla olevan varaa peruutella vaan pitäisi toimia, koska muuten jokainen pala ukrainasta ryssille on menetetty.

Itse miettinyt tuota venäjän miinojen kylväämistä... että kuvitellaan että sota loppuisi ja he saisi sieltä vähän taisteltua maata. Eihän siellä voisi kukaan asua seuraavaan 200 vuoteen miinojen jälkeen. Se maa olisi heidän, joten myös miinoihin kuolleet siviilit olisivat venäläisiä.
 
Itse miettinyt tuota venäjän miinojen kylväämistä... että kuvitellaan että sota loppuisi ja he saisi sieltä vähän taisteltua maata. Eihän siellä voisi kukaan asua seuraavaan 200 vuoteen miinojen jälkeen. Se maa olisi heidän, joten myös miinoihin kuolleet siviilit olisivat venäläisiä.
Kumpikin osapuoli kylvää miinoja joten ongelmat ovat kummallakin.
 
Eipä ne länsitankitkaan murskanneet ryssän puolustuslinjoja. Mitään ihmeaseita siellä ei ole kummallakaan. Vanhan peruskaman varassa sotiminen taitaa olla. Uutena toki dronet vaikuttaa paljon, mutta molemmat puolet hyödyntää, siinä ei selkeää ylivoimaa kummallakaan.

Tosiaan huolestuttavaa jos terroristit niitä alkaa käyttämään. Taitaa olla kysymys vain ajasta.
Eikös tuollasella voisi jopa osua nousussa olevaan matkustajakoneeseen ja polttoaine palamaan.

Länsitankit sentään toimii. Armata ei ole edes rintamakelpoinen.
 
Länsitankit sentään toimii. Armata ei ole edes rintamakelpoinen.
Armata cope

Mites se adviikka? Operationaalinen saarto
Nyt kun ryssän tankit on taas kerran tuhottu niin varmaan se adviikan valtaus myös sitten tuhoutuu? vai miten se nyt menee?
Mä olen vähän skeptinen taas kerran..
 
Back
Ylös Bottom