HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo on naurettavaa että vedetään leimasimella heti jos erimieltä jostakin asiasta.

Nuo z-rotta, ryssä ja paskasäkki nimittelyt on mautonta 5v touhua. Keskustelua ei paranna milläänlailla.
Monesti vielä itse aiheeseen noilla huutelijoilla ei ole mitään sanottavaa.
"Jos erimieltä jostakin asiasta." Tästä ei luonnollisesti ole laisinkaan kyse vaan siitä, että teitä ryssä-fanbasea ja näitä ryssätubettajia pystyy lukemaan kuin avointa kirjaa, koska kaikki "mielipiteet" ja "oma ajattelu" seuraa tarkasti Kremlin propagandan määrittelemää linjaa. Mikä tahansa uutinen maailmalta tulee niin jokainen ajatteleva ihminen täällä foorumillakin tietää jo etukäteen täsmälleen mitä mieltä sinä, Roopeli, makhak tms. reppanat tai nämä tubettajat ovat asiasta. Juuri tästä syystä teidän kanssa keskustelua on täysin turhaa, koska tiedämme jo kaiken mitä te aiotte sanoa. Teillä ei tosiaan ole samaa ongelmaa kuin näillä "huutelijoilla". Suu kun on tungettu täyteen Kremlin propagandaa niin ei sanottava lopu kesken.
 
No mitä sinun mielestäsi pitäisi sanoa? Millaisia videoita laittaa?
Minusta asiaa voi käsitellä molemmilta puolilta samalla itse neutraalisti ajatellen :) .

Kaikki osapuolet harrastavat propagandaa sodassa.

Ukraina ei tiedota iskuista sotilaskohteisiin, mikä on ymmärrettävää.
Lähteitä jotka oikeasti kertovat miten asia on ei siis välttämättä ole saatavilla. Näemme lähinnä Ukrainan kannalta edullista uutisointia mikäli emme katso muitakin lähteitä.
En minä niitä totuutena pidä, osaan kyllä suodattaa ja ottaa huomioon miten molemmat puolet tekee propagandaa.

Mikäli itse osaat ajatella vain mustavalkoisesti niin huono sinulle.

Tottakai Ukrainaakin voi ja pitää kritisoida, mutta ratkaisu ei ole ryssäpropagandan postaaminen. Sitäpaitsi länsimediassa myös kirjoitetaan Ukrainasta myös negatiivisia juttuja ja pyritään useallakin taholla oikeaan tilannekuvaan. Ryssäpropaganda taas pyrkii vain Venäjän narratiivin levittämiseen.
 
Kuten covidissa... ainoastaan se äänekäs, median narratiivin puoli vaatii toisten bannaamista, koska oma kupla ei kestä mitään keskustelua aiheesta. Siitä voi miettiä kuinka "oikeassa" he ovat asioissaan JA
kuten covidissa... on tämä sama porukka jälleen kerran väärässä..
 
No mitä sinun mielestäsi pitäisi sanoa? Millaisia videoita laittaa?
Minusta asiaa voi käsitellä molemmilta puolilta samalla itse neutraalisti ajatellen :) .

Kaikki osapuolet harrastavat propagandaa sodassa.

Ukraina ei tiedota iskuista sotilaskohteisiin, mikä on ymmärrettävää.
Lähteitä jotka oikeasti kertovat miten asia on ei siis välttämättä ole saatavilla. Näemme lähinnä Ukrainan kannalta edullista uutisointia mikäli emme katso muitakin lähteitä.
En minä niitä totuutena pidä, osaan kyllä suodattaa ja ottaa huomioon miten molemmat puolet tekee propagandaa.

Mikäli itse osaat ajatella vain mustavalkoisesti niin huono sinulle.

"Kaikki osapuolet harrastavat propagandaa sodassa." No shit Sherlock. Ei se poista että tänne postataan propagandaa. Vittu tätä ironiaa kun myönnetään propaganda ja änkytetään "mutku mutku muutkin". Ja siitä seuraa että on neutraali. Pahkasikaa.
 
"Kaikki osapuolet harrastavat propagandaa sodassa." No shit Sherlock. Ei se poista että tänne postataan propagandaa. Vittu tätä ironiaa kun myönnetään propaganda ja änkytetään "mutku mutku muutkin". Ja siitä seuraa että on neutraali. Pahkasikaa.
Eihän täällä valtaosa tajua, että länsikin käyttää valtavasti propagandaa. Se on hyvä muistuttaa tasaisin väliajoin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom