HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Olenko minä muuten ainoa tässä keskustelussa, jolla on läheinen (lainausmerkeissä tai ilman) suhde venäläiseen henkilöön vai eikö kukaan muu kehtaa tunnustaa?

Pienimuotoinen pisnessuhde oli. Päällisin puolin ihan fiksu ja raha-asioissa rehellinen tyyppi. Samaan aikaan kuitenkin uskoo että ukrainalaiset tappo venäläisiä Donbasissa, sodan pääsyy hänen mukaansa että jos ei venäläiset olis hyökänny ensin, nato olis hyökänny Venäjälle. Venäjän oli pakko hyökätä ensin. Ja sano että lähtee rintamalle jos kutsu tulee. Ei ole kait vielä joutunut. USA ja isot pankit ym korporaatiot hallitsee maailmaa ja haluaa tuhota Venäjän. Kovasti halus kaveerata ja kertoa näitä totuuksia mitä en ymmärtänyt. Covid oli myös USAn ja pankkien salaliitto. Rehellinen mutta rasittava oli käytännön asioissa, sunnuntaina voi soittaa henkkoht luuriin ja kysyä varastosaldoa, aina piti muklata ja muutella tilauksia yms.
Ei tuo kait kyökin terävin veitsi ollut älyltään, mutta varmasti paljon fiksumpi kuin keskivertoryssä. Kyllä propaganda toimii. Toistoa vaan tarpeeksi päivittäisellä syötöllä ja vähän tunnetta mukaan niin suurin osa ihmisistä alkaa uskomaan melkein mihin vaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Mitäs mieltä olette tästä? Taitaa olla aika pahassa ristiriidassa muutaman palstalaisen kanssa vai mitä?
-Hänen mukaansa rykmenttiä komentaa paikallinen Venäjä-mielinen Zaitsev-niminen separatisti, joka kertoi miehille selväsanaisesti, että heidän tehtävänsä on kuolla etulinjassa.

Siis separatisti yksikkö? Aivan mahdollista että nuo syötetään myllyyn.

Ryssähän on jo 1,5v kyntäny pelkillä lapioilla.
 
Jos nyt pysytään todellisuudessa ja ihmetellään, miksi ei tapahdu enempää, niin katse tulee kääntää ryssiin. Vaikka ryssä-fanbase ryssäläiseen tapaan yrittää sönköttää mustaa valkoiseksi, niin edelleen tämän piti olla kolmen päivän erikoisoperaatio, Ukrainan hallinto vaihtoon, demilitarisointi, denatsifiointi jne jne.. Puolitoista vuotta mennyt, ryssä pakittelee ja Ukrainalla enemmän aseita kuin ikinä. Miksi ei tapahdu enempää, vaan ryssän saavutukset supistuvat koko ajan? :ROFLMAO:
 
Olenko minä muuten ainoa tässä keskustelussa, jolla on läheinen (lainausmerkeissä tai ilman) suhde venäläiseen henkilöön vai eikö kukaan muu kehtaa tunnustaa?

Minulla on pari venäläistä työkaveria, olen deittaillut venäläisiä naisia ja minulla on yksi Venäjään hurahtanut kaveri. Kaikki nuo on ns. liberaaleja ja inhoavat Venäjän nykymenoa.
 
Vittu että jätkä on kyllä mikämikä maassa 🤣. Saispa samat lääkkeet vaikka pariksi päiväksi kokeiluun, haluisin tietää miltä tuntuu kun on noin kovat mielikuvitusleikit pään sisällä menossa.
Mitä-mitä-vittua-maassa suorastaan. Mitä tekemistä jonkun kylän asukasluvulla on sodan tapahtumien kannalta? Ehkäpä juuri sen takia sieltä ei tule mitään videoita nettiin, kun siellä ei ole niitä paikallisia kuvaamassa. Karjalankannaksellakaan asunut hevon vitun sielua, mutta niin vaan siellä Talvisodassa laitettiin ryssää lannoitteeksi puun juureen ja suonsilmään.
 

Mitäs mieltä olette tästä? Taitaa olla aika pahassa ristiriidassa muutaman palstalaisen kanssa vai mitä?

Juuri tuota tarkoitin aikaisemmin, kun puhuin siitä miten Venäjä on kärsinyt kovempia tappioita kuin Ukraina. Jos toinen osapuoli tapattaa omiaan tuolla tavalla, niin varmasti tappioiden suhde tasoittuu.
 
Tuolla ei ole mitään uskottavuutta. Tuo jopa valehtelee tappioista ja joka toinen päivä tulee jotain Venäjän vastahyökkäys videoita jotka paljastuu höpöjutuiksi. Ihmetyttää miten tuon videoita joku vielä viitsii postailla tänne.
Nuo arviot vapautetuista pinta-aloista on kylläkin muiden tekemiä. Alle promille vapautettu tän vuoden aikana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom