HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on todella erikoista, että miten näistä eliitin juonista pääsee jyvälle aina nimenomaan jollain tapaa flipanneet tai sitten hyvinkin matalaa koulutustasoa edustavat ihmiset :unsure:
Jep, omassakin tuttavapiirissä käytännössä ainoat sekopäät on työttöminä, suht alkoholisoituneita, tupakoi, eivät urheile juurikaan ja se että heidän omassa elämässä menee pääasiassa kaikki päin persettä, on aina jonkin muun vika kuin heidän itsensä. Itsehän he pitävät itseään viisaina ja ahkerina kunnon kansalaisina kenellä on vain ollut huono tuuri elämässä.

Korona aika oli monelle liikaa ja tuntuu että silloin flippasi todella moni "syvään päähän"
 
Jep, omassakin tuttavapiirissä käytännössä ainoat sekopäät on työttöminä, suht alkoholisoituneita, tupakoi, eivät urheile juurikaan ja se että heidän omassa elämässä menee pääasiassa kaikki päin persettä, on aina jonkin muun vika kuin heidän itsensä. Itsehän he pitävät itseään viisaina ja ahkerina kunnon kansalaisina kenellä on vain ollut huono tuuri elämässä.

Korona aika oli monelle liikaa ja tuntuu että silloin flippasi todella moni "syvään päähän"
"Korona aika oli monelle liikaa ja tuntuu että silloin flippasi todella moni "syvään päähän"

Kerrohan lisää
 
"Korona aika oli monelle liikaa ja tuntuu että silloin flippasi todella moni "syvään päähän"

Kerrohan lisää
Sanoisin, että >80% koko kansasta oli todella sakeassa mielentilassa. Tämä kertoo hyvin jatkuvasti toistettavan propagandan valtavan voiman riippumatta kuinka sakeaa propaganda on. Tämän takia venäläisetkin uskovat Venäjän valtiollisiin medioihin vaikka ne tykittävät mielivaltaisen kahjoa propagandaa.
 
Korona aika oli monelle liikaa ja tuntuu että silloin flippasi todella moni "syvään päähän"

"Me kuollaan kaikki" tai "pelkkää kusetusta" - sama hysteria molemmissa päissä, huoh. Itse tapasin töissä sekä eläviä että kuolleita koronapotilaita, mutta omaan elämään ei nyt loppujen lopuksi paljoa vaikuttanut. Lähinnä työpaikan kokopäiväinen maskipakko oli rasittavaa, koska silmälasit huurtuivat hengityksestä. Yhden ystävän puoliso hurahti salaliittoteorioihin ja paasaa niistä edelleen. Muut ovat tietääkseni jo rauhoittuneet.

Yhtään ryssämielistä ei kyllä tuttavapiirissä ole!
 
"Me kuollaan kaikki" tai "pelkkää kusetusta" - sama hysteria molemmissa päissä, huoh. Itse tapasin töissä sekä eläviä että kuolleita koronapotilaita, mutta omaan elämään ei nyt loppujen lopuksi paljoa vaikuttanut. Lähinnä työpaikan kokopäiväinen maskipakko oli rasittavaa, koska silmälasit huurtuivat hengityksestä. Yhden ystävän puoliso hurahti salaliittoteorioihin ja paasaa niistä edelleen. Muut ovat tietääkseni jo rauhoittuneet.

Yhtään ryssämielistä ei kyllä tuttavapiirissä ole!
Itsehän en yhtään rokotetta ottanut mutta en sen enempää sekoillut asian kanssa. Itselle riitti että kolme seuratoveria sai rytmihäiriöt rokotteen jälkeen, ei uskaltanut enää itse ottaa. En kyllä muutenkaan nähnyt tarpeelliseksi koska en kuulu mihinkään riskiryhmään ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. Itsekin koin työpaikalla painostusta sekä kaksi harrasteseuraa jossa olen, kielsi rokottamattomien osallistumisen treeneihin, se meni kyllä tunteisiin ja ahdisti suht kovasti ja haittasi jopa yö unia. Pelotti miten kovaksi painostuakeinot voivat muuttua. Tavallaan jos ihmiseltä uhataan/viedään työpaikka ja kielletään harrastukset koska et ole rokotettu, ollaan jo suht pitkällä NatsiSaksan alkusoitosta juutalaisia kohtaan. En siksi ihmettele että jotkut sai pysyviä vahinkoja henkiselle puolelle ja näkevät nyt haamuja kaikkialla.
 
"Me kuollaan kaikki" tai "pelkkää kusetusta" - sama hysteria molemmissa päissä, huoh. Itse tapasin töissä sekä eläviä että kuolleita koronapotilaita, mutta omaan elämään ei nyt loppujen lopuksi paljoa vaikuttanut. Lähinnä työpaikan kokopäiväinen maskipakko oli rasittavaa, koska silmälasit huurtuivat hengityksestä. Yhden ystävän puoliso hurahti salaliittoteorioihin ja paasaa niistä edelleen. Muut ovat tietääkseni jo rauhoittuneet.

Yhtään ryssämielistä ei kyllä tuttavapiirissä ole!
Jep, juurikin näin. Korona toki hoidettiin monilta osin päin paskaa, mutta "hyvin" nousi esiin ihmiset, joilla on taipumuksia uskoa salaliittoteorioihin ja eliitin juoniin. Eli flipata. Oli kyllä kieltämättä otollinen kokonaisuus siihen kaikkine poliitikkojen sössimisineen yms. Nyt sitten samoilla höyryillä joka asiaan sovitetaan näitä eliitin juonia ynnä muuta hullua 😄
 
Olenko minä muuten ainoa tässä keskustelussa, jolla on läheinen (lainausmerkeissä tai ilman) suhde venäläiseen henkilöön vai eikö kukaan muu kehtaa tunnustaa?
Läheisiä työsuhteita oli suht paljonkin. Nuorin ja fiksuin pääty luikki esim Serbiaan ja Israeliin, umpirysyt ovat hiljentyneet tyystin. Ei ole kyllä enää mitään yhteyksiä tuohon sivistyneempäänkään porukkaan.
 
Kokonainen prikaati tuhottu pienessä 70 asukkaan kylässä?
Alueelta on sekä dronekuvaa, että kylän vapauttaneiden taistelijoiden kuvaamaa materiaalia.
Tuhoutunut prikaati olisi tuhansia raatoja ja satoja tuhoutuneita ajoneuvoja, kuitenkaan niissä videoissa sitä ei näy. Kyseessä kuitenkin varsin pieni kylä.
Muutamia kymmeniä karkuun luikkivia ryssiä näkyy joissakin dronevideoissa, luikkivat radan ali menevään tunneliin.

Ensimmäinen Ukrainan sodassa tuhottu kokonainen prikaati ja vieläpä varsin pienelle alueelle, kuitenkaan emme sitä näe alueella kuvatuissa videoissa?
Kamerasta oli varmaa akku lopus?
 
Olenko minä muuten ainoa tässä keskustelussa, jolla on läheinen (lainausmerkeissä tai ilman) suhde venäläiseen henkilöön vai eikö kukaan muu kehtaa tunnustaa?
Työkavereina 2 venäläistä. Toinen on ilmeisesti lokakuun alussa lähdössä käymään venäjällä poikansa syntymäpäivillä. Ei kuulemma pelkää joutuvansa rintamalla. Päälle kolmekymppinen jäbä. Saapa nähdä tuleeko takaisin enää
 
Läheisiä työsuhteita oli suht paljonkin. Nuorin ja fiksuin pääty luikki esim Serbiaan ja Israeliin, umpirysyt ovat hiljentyneet tyystin. Ei ole kyllä enää mitään yhteyksiä tuohon sivistyneempäänkään porukkaan.

Työkavereina 2 venäläistä. Toinen on ilmeisesti lokakuun alussa lähdössä käymään venäjällä poikansa syntymäpäivillä. Ei kuulemma pelkää joutuvansa rintamalla. Päälle kolmekymppinen jäbä. Saapa nähdä tuleeko takaisin enää

Tuo minun evakkohan on tosiaan äärimmäisen aggressiivinen sodan ja Vladimir Vladimirovitshin vastustaja mutta olen joskus huvikseni miettinyt sellaista skenaariota, että mitäpä jo tilanne olisikin ollut päinvastoin eli hän olisi ollutkin aggressiivinen kannattaja. Olisinko tämän tietäen auttanut samalla tavalla kuin nyt? Helppo vastaus olisi, että olisin jättänyt kotimaahansa mätänemään mutta epämiellyttävä totuus kuitenkin on, että olisin auttanut ihan samalla tavalla. Aika karua kun miettii mutta vaikeapa tuota on itselleen valehdella.
 
Itsehän en yhtään rokotetta ottanut mutta en sen enempää sekoillut asian kanssa. Itselle riitti että kolme seuratoveria sai rytmihäiriöt rokotteen jälkeen, ei uskaltanut enää itse ottaa. En kyllä muutenkaan nähnyt tarpeelliseksi koska en kuulu mihinkään riskiryhmään ja olen fyysisesti hyvässä kunnossa. Itsekin koin työpaikalla painostusta sekä kaksi harrasteseuraa jossa olen, kielsi rokottamattomien osallistumisen treeneihin, se meni kyllä tunteisiin ja ahdisti suht kovasti ja haittasi jopa yö unia. Pelotti miten kovaksi painostuakeinot voivat muuttua. Tavallaan jos ihmiseltä uhataan/viedään työpaikka ja kielletään harrastukset koska et ole rokotettu, ollaan jo suht pitkällä NatsiSaksan alkusoitosta juutalaisia kohtaan. En siksi ihmettele että jotkut sai pysyviä vahinkoja henkiselle puolelle ja näkevät nyt haamuja kaikkialla.
No ne jotka sai tuosta henkisiä vahinkoja ovat ne jotka uskoivat kaiken mitä päättäjät ja media tunki heidän kurkusta alas.
Sen takia tämä sota joka oli jatkumo tuolle vääristelylle on myös relevantti. Sehän ei ole mitään salaliitto tai muutakaan foliota kun toteaa valtavan korruption joka näitä kaikkia pyörittää.

Osa täällä vaan tykkää koittaa leimata näillä median opettamilla termeillä kuten covid aikaan myös media opetti termejä asioihin mitä pitää lytätä.
 
Olenko minä muuten ainoa tässä keskustelussa, jolla on läheinen (lainausmerkeissä tai ilman) suhde venäläiseen henkilöön vai eikö kukaan muu kehtaa tunnustaa?
Entinen työkaveri. Syntynyt Neuvostoliitossa, käyny koulut Virossa ja nyt 10-20vuotta suomessa. Ei oo suomenkansalainen. Voi elämä hankaloitua 1-2vuoden sisällä ihan pirusti
 
ollaan jo suht pitkällä NatsiSaksan alkusoitosta juutalaisia kohtaan. En siksi ihmettele että jotkut sai pysyviä vahinkoja henkiselle puolelle ja näkevät nyt haamuja kaikkialla.

Ei olla. Juutalaisiin kohdistui kansanmurha ja tavoitteena oli tappaa kaikki juutalaiset.
Rokotushässäkän tavoite tämä ei ollut. Mielestäni on mautonta verrata tilannetta. Eipä tästä tämän enempää. Täytyy vain todeta, että kovin vähästä niitä henkisiä vahinkoja joillekin tuli.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom