HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

Kiitos että todistit pointtiani teistä mielipuolista, jotka olette vain jossain emotionaalisessa loukussa tämän aiheen kanssa ja taistelette jotain "vihollista" vastaan lähinnä omassa päässänne.
Jos itse myrkyttää kaivon niin turha itkeä puhtaan juomaveden perään. Jostain syystä kaikki "keskustelut", joihin sinä osallistut goes to shit... Sattumaako?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos itse myrkyttää kaivon niin turha itkeä puhtaan juomaveden perään. Jostain syystä kaikki "keskustelut", joihin sinä osallistut goes to shit... Sattumaako?
Ei. Et varmaan huomaa, mutta minä ja moni muu puhuu itse aiheesta ja kaltaisesi mielipuolet vain huutelevat sivusta kuten juuri teit ja vänkytät selvää asiaa siellä.
Eli goes to shit koskee vain teitä oikeassa elämässä.

Koita kestää. Tämä aiheesta keskustelu tulee jatkumaan ja sinä tulet sietämään sitä muiden kera.
 
Minkään todellisuutta ei voi täysin varmistaa, mutta on loogisia asioita mihin perustuen yleiskuvan voi ottaa kuten tästä kartasta minkä tämä lähde tarjoaa verraten muihin vastaaviin muista lähteistä.

Sulla ei siis ole mitään muuta kuin koitat vain kieltää ettei ole näin
Kysyttäessä lähteitä tai mihin perustat juttusi vastaat ettei voi tietää onko näin eikä oo näin
Sitten kun asia kuitenkin moninaisista lähteista riippumatta on näin niin se ei ole näin sinun mielestä eikä voi tietää jne.
Omalla logiikallasi et voi sanoa mistään asiasta mitään kun mitään ei voi varmistaa täysin jne. Mutta silti sanot mikä lokerossasi kivoimmalle tuntuu.

Kiitos että todistit pointtiani teistä mielipuolista, jotka olette vain jossain emotionaalisessa loukussa tämän aiheen kanssa ja taistelette jotain "vihollista" vastaan lähinnä omassa päässänne.

Poikien suurin ongelma täällä on että ottavat koko sodan aivan liian henkilökohtaisesti. Johonkin sitä pahaa mieltä on sitten pakko purkaa kun ei kielitaito riitä lähteä ryssän telegrammiin kiukuttelemaan. Omissa pienissä päissään sitten luovat mielikuvia täällä Pakkotoistolla vaikuttavista ryssäboteista, joiden kauttaa voivat välittää vihaisia viestejään suoraan Pietarin trollitehtaille. Meno on välillä suorastaan skitsofreenistä.

Itseäni kiinnostaa jo melkein enemmän tämä erittäin kieroutunut keskustelu täällä kuin itse sota. Toki toivon että Ukraina saa vallattua takaisin kaikki maa-alueensa Krimiä myöten, kuten varmaan sinäkin toivot.
 
Poikien suurin ongelma täällä on että ottavat koko sodan aivan liian henkilökohtaisesti. Johonkin sitä pahaa mieltä on sitten pakko purkaa kun ei kielitaito riitä lähteä ryssän telegrammiin kiukuttelemaan. Omissa pienissä päissään sitten luovat mielikuvia täällä Pakkotoistolla vaikuttavista ryssäboteista, joiden kauttaa voivat välittää vihaisia viestejään suoraan Pietarin trollitehtaille. Meno on välillä suorastaan skitsofreenistä.

Itseäni kiinnostaa jo melkein enemmän tämä erittäin kieroutunut keskustelu täällä kuin itse sota. Toki toivon että Ukraina saa vallattua takaisin kaikki maa-alueensa Krimiä myöten, kuten varmaan sinäkin toivot.

Trolli sitä trolli tätä, kontribuutiosi ketjuun on hädin tuskin nollan yläpuolella.
 
Okei eli mikä esim. kartassa sekä tilanteessa bakhmutissa on pielessä? Mistä olen tänään puhunut eli näitä juttujani....

Eikö ryssä olekaan tuolla vai mitä implikoit? Tuntuu että tiedät jotain kumoavaa ja minua kiinnostaisi nyt tietää mitä se on?
Tämä ja lukuisat muut sotaa seuraavat tahot kertovat samasta tilanteesta mitkä monesti on vieläpä "geolocated" eli kirjaimellisesti rintaman etulinjat puolin ja toisin.
Eli alahan avata sitten...

katso liitettä 251607
Tämä(kin) koko teksti on niin räikeän konekäännettyä tankerosuomea, ettei ole tosikaan...

Sorry kaverit, muttako niin kovasti tälle riepulille vastailette, niin piti tässä ny taas sortua lueskelemaan, että mitä se täällä kirjoittelee. Eikusiis kopypastettaa.
 
Tulee vahvasti mieleen vanha "tuttu" tästä eräästä Venäläisten parittajasta tässä ketjussa, ennen vaikutti ainakin Tampereella. Niin vahvasti juttu on samanlaista, kaikki aiheet mitkä menivät tunteisiin, oli vuorovaikutus keskustellessa samanlaista "meidän isi hakkaa teidän isin" juttuja, kun omat "varat" oli käytetty loppuun. Eikä mitään vastaan Tamperelaisia.
 
👍 Myös käsitys siitä, kuinka tiede (lääketiede) "tietää" kaiken ennakkoon - ja jos ei tiedä, niin sitten kyseessä on suuren suunnitelman huijaus tms. Samoin
mustavalkoinen ajattelutapa mistä tahansa asiasta sekä yksinkertainen syy - seuraus -usko asioissa, joihin vaikuttavat lukemattomat tekijät.
Ongelma tulee eteen siinä vaiheessa, jos tiede on politiikan panttivankina. Vaikka tiede korjausikin itseään, politiikka ympärillä ei korjaa vaan menee täysin omia polkujaan, pahimmillaan 180 astetta eri suuntaan kuin tiede. Näin esim. erityisesti silloin jos politiikkaa ohjaa henkeen ja vereen tiedevastainen henkilö, Krista Kiuru hyvänä esimerkkinä. Silloin yhtälön lopputuloksena on mainitsemasi huijaus.

Toinen vastaava esimerkki faktojen vastaisesta politiikasta voisi olla esim. muslimimiesten laiton elintasopakolaisaalto 2015.
 
Tulee vahvasti mieleen vanha "tuttu" tästä eräästä Venäläisten parittajasta tässä ketjussa, ennen vaikutti ainakin Tampereella. Niin vahvasti juttu on samanlaista, kaikki aiheet mitkä menivät tunteisiin, oli vuorovaikutus keskustellessa samanlaista "meidän isi hakkaa teidän isin" juttuja, kun omat "varat" oli käytetty loppuun. Eikä mitään vastaan Tamperelaisia.
En minä ketään parita. Voin lähettää vaikka videon todisteeksi.
 
On mahdollista ettei Ukraina puske sinne enää uusia joukkoja koska vastahööki niin lähellä.
Jarruttavat bahmutissa sillä mitä siellä nyt on.
Hööki sitten lähtis ennenkuin rysy saanu koko cityä haltuun.

Missäs vaiheessa muuten aletaan puhumaan kesähöökistä keväthöökin sijaan? Talvihöökistäkin siirtyi maalitolppa jo kertaalleen.

Sinusta kuoriutunut täys ryssä muutamissa kuukausissa. Maalitolpat ei ole siirtyneet. Koko ajan puhuttu että vastahyökkäs lähtee kun maa on kuivaa ja kalusto perillä. Eli ei vielä.
 
Siitähän puhuttiin jo alkuvuodesta, että Ukraina ei hyökkää nyt, kun Venäjän keväthyökkäys tulee ja kun odotetaan Leopardeja yms.
 
Okei eli mikä esim. kartassa sekä tilanteessa bakhmutissa on pielessä? Mistä olen tänään puhunut eli näitä juttujani....

Eikö ryssä olekaan tuolla vai mitä implikoit? Tuntuu että tiedät jotain kumoavaa ja minua kiinnostaisi nyt tietää mitä se on?
Tämä ja lukuisat muut sotaa seuraavat tahot kertovat samasta tilanteesta mitkä monesti on vieläpä "geolocated" eli kirjaimellisesti rintaman etulinjat puolin ja toisin.
Eli alahan avata sitten...

katso liitettä 251607

Jos nuo kartat on kerran faktoja, niin miten nuo rintamalinjat vaihtelee eri sivujen välillä? Miten selität tuon miten rintamalinja on eri paikoissa eri karttapalveluissa?

https://deepstatemap.live/en"#14/48.5937/37.9836

https://www.scribblemaps.com/maps/view/The-War-in-Ukraine/091194
 
Jos nuo kartat on kerran faktoja, niin miten nuo rintamalinjat vaihtelee eri sivujen välillä? Miten selität tuon miten rintamalinja on eri paikoissa eri karttapalveluissa?

https://deepstatemap.live/en"#14/48.5937/37.9836

https://www.scribblemaps.com/maps/view/The-War-in-Ukraine/091194
Yleiskuva on fakta esim. bakhmutista ja se että osassa karttoja viivat on sentin sivulla tai ylhäällä tai alhaalla on merkityksetöntä tässä kuten tiedät hyvin. Yleistilanne on selvillä ja rintamalinjat.
Koitat taas vääntää selvää asiaa.
 
Poikien suurin ongelma täällä on että ottavat koko sodan aivan liian henkilökohtaisesti. Johonkin sitä pahaa mieltä on sitten pakko purkaa kun ei kielitaito riitä lähteä ryssän telegrammiin kiukuttelemaan. Omissa pienissä päissään sitten luovat mielikuvia täällä Pakkotoistolla vaikuttavista ryssäboteista, joiden kauttaa voivat välittää vihaisia viestejään suoraan Pietarin trollitehtaille. Meno on välillä suorastaan skitsofreenistä.

Itseäni kiinnostaa jo melkein enemmän tämä erittäin kieroutunut keskustelu täällä kuin itse sota. Toki toivon että Ukraina saa vallattua takaisin kaikki maa-alueensa Krimiä myöten, kuten varmaan sinäkin toivot.
Kävisi hyvin jos ukraina vaikka pääsiäisenä ajaisi ryssän pois maastaan kokonaan. Vois ehkä talous ja muu tasoittua yleisellä kun loppuisi nämä jatkuvat kriisit.
 
Tuo eteneminen mistä olet puhunut on nimenomaan ollut noita yksittäisiä kortteleita, peltoja yms. Nytkö se on sinustakin merkityksetöntä?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom