HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä ystäväni joka on myös pro ryzzä. Hän vajosi koomaan samana päivänä, kun ryzzät ajoi Ukrainan rajan yli. Hän heräsi eilen koomasta. Miten hänelle voisi kertoa, järkyttämättä häntä, että suurhyökkäys ja ryzzä armeija on täysi farssi. Rintamalla käytetään ihan museokamaa ja esim mitään vyöryviä Armata T-14 panssarivaunu lauttoja ei ole. Myös että Suomi kuuluu Natoon ja Ruotsi on tulossa perässä. En todellakaan halua järkyttää häntä. Voisiko palstan pro ryzzät antaa vinkkejä, miten olette käsitelleet tämän pettymyksen?
 
Kerro, että Putin pelaa 4D-shakkia.

main-qimg-6e1e5257b0943b9639ab182ae339e6b9-lq.jpg
 
Eli ryssä nyt hävisi tuolta vai mitä tapahtui?
Hoetaan kuinka ryssän offensiivi epäonnistunut....

Eli?

Vaihe1. hoetaan ryssien ryssivän kaiken
Vaihe2. ?????
Vaihe3. ukraina voittaa ja ryssä poistettu maasta kokonaan

Vai???
Aikahan kertoo kaiken, mutta eipä ukrainakaan ole edennyt vapauttamaan omia alueitaan.
Toki jos kaiken taustalla ryssien kulutus kaikilla rintamilla vähäisillä ukrainan menetyksillä niin toki.... mutta onko?

Eihän tuossa ryssien häviämisestä puhuta? Tuossa todettiin, että tuo talvihyökkäys epäonnistui. Mielestäni tämän on myös Venäläiset myöntäneet, että niitä tavoitteita ei saavutettu mitä lähdettiin hakemaan. Miten käännät tuon jutun tuohon muotoon?

Tavallaan luet itse jutun väärin ja käännät sen siihen muotoon, että tuossa kirjoitettaisiin Ukrainalaisten voitosta.
 

Tuossa näkyy kärjistetysti tilanne. Tuo Kievin valloitus yrityksen naamiointi hämäykseksi oli oikeasti jo koomista. Tuosta näkee hyvin sen kuinka pientä liikettä tuo talvihyökkäys sai aikaan.

Aika paljon ajatukset muuttunut siitä kun sota alkoi. Ne ensimmäiset videot missä helikoptereita lensi ryhmissä ja hävittäjiä oli taivaalla runsaasti on tilanne nyt aika eri. Muistan kun kahvitunnilla katsottiin niitä ja mietittiin miten käy, niin kyllä tais kaikki pelätä sitä, että Venäjä valloittaa viikossa kahdessa Ukrainan.
 
Sulla on sentäs vähän realistisemmat näkemykset asioista. Ite en usko kanssa, että Ukraina saa vallattua takasin kaikkia nyt menettämiään alueita ja vielä vähemmän krimiä

Oli jäänyt tämä huomaamatta.

No parhaani mukaan sitä yrittää objektiivisesti katsoa asioita. Välissä joitakin asioita ymmärtää / tulkitsee väärin. Tämän lisäksi sit vielä pitää yrittää tarkistella faktoja jutuista kun niin paljon paskaa internetissä.

Ja tässäkin sodassa huomannut sen, että välissä lyhyessäkin ajassa voi tapahtua isoja muutoksia. Joten tilanteiden ennustaminen on kyllä vaikeaa suuntaan jos toiseen. Kiovan ympäröintikin näytti todella pahalta jossakin vaiheessa, niiden tietojen pohjalta mitä oli, mutta sitten parissa päivässä homma suli ihan kasaan.
 
Hyvä että ymmärrät nyt noiden karttojen olevan vain viitteellisiä ja miten on merkityksetöntä, jos siellä näkyy joku yksittäinen vallattu vessa tai pelto tms. vallattuna.
Ilmeisesti ukrainalla myös kova hinku puolustaa vessoja. Kaikilla on haluja asiassa.
 


Olen sanonut aikaisemmin myös, että nuo pro-ukraina tubettajat on samalla tavalla pelkkää viihdettä, eivätkä vakavia tietolähteitä. Tämä oli tosi noloa Denysiltä. Nimenomaan tällaiset "etenemiset" kartalla on täysin turhia. Ei mitään merkitystä tämmöisellä. Timestamppasin ton kohdan.

 
Olen sanonut aikaisemmin myös, että nuo pro-ukraina tubettajat on samalla tavalla pelkkää viihdettä, eivätkä vakavia tietolähteitä. Tämä oli tosi noloa Denysiltä. Nimenomaan tällaiset "etenemiset" kartalla on täysin turhia. Ei mitään merkitystä tämmöisellä. Timestamppasin ton kohdan.


Mikähän sulle on sitten oikeaa tietoa/arviota mistään? Joku random twitter postaus missä put-in saa taas jonkun eksoottisen syövän? hmmm?

Hassua miten kaikki on ryssiä teille kun ei ole 100% samoilla linjoilla kaikista asioista

"ryzzääääääääää wääää"
 
Mikähän sulle on sitten oikeaa tietoa/arviota mistään? Joku random twitter postaus missä put-in saa taas jonkun eksoottisen syövän? hmmm?

Hassua miten kaikki on ryssiä teille kun ei ole 100% samoilla linjoilla kaikista asioista

"ryzzääääääääää wääää"
Todistit mun pointin.
 
Mikähän sulle on sitten oikeaa tietoa/arviota mistään? Joku random twitter postaus missä put-in saa taas jonkun eksoottisen syövän? hmmm?

Hassua miten kaikki on ryssiä teille kun ei ole 100% samoilla linjoilla kaikista asioista

"ryzzääääääääää wääää"

"Olen sanonut aikaisemmin myös, että nuo pro-ukraina tubettajat on samalla tavalla pelkkää viihdettä, eivätkä vakavia tietolähteitä. Tämä oli tosi noloa Denysiltä. Nimenomaan tällaiset "etenemiset" kartalla on täysin turhia. Ei mitään merkitystä tämmöisellä. Timestamppasin ton kohdan."

Tällä SIC- viittaa videon kohtaan jossa on siniset viivat vallattujen alueiden lävitse. Jotka kuvaa, että tästä nyt Ukrainan menee ja valtaa kaiken takas.

Itselle tuo hänen viesti on 100% selkeä. Hän ei ymmärrä, että mitä merkitystä on piirtää viivoja yltiö positiivisesti, että tästä nyt mennään ja vallataan. Ei kai siinä pitäisi olla mitään erikoista? En tietenkään voi SIC- puolesta vastata, mutta itse ymmärrän hänen vastauksen tuolla tavalla. Enkä näe tuossa viestissä mitään ryssä kommenttia. Tuota omia oletuksia ja olettamuksia viesteihin aika paljon. Tämä sotkee keskustelua.

Mitä mieltä itse olet nuista arvioista? Tuleeko Ukrainan vastahyökkäys tapahtumaan tuolla tavalla?


Itsekkin hyvin varauksella nuihin enusteisiin suhtaudun. Samalla tapaa kuin Toveri totesi jossain vaiheessa, että ei itse uskonut tiedustelu tietoja siitä, että Venäjän rintama romahtais. Vaikka tästäkin oli otsikko tehty niin, että vaikutti kuin Toveri olisi niin sanonut, mutta jokainen joka luki artikkelin ymmärsi hänen olevan periaatteessa päinvastaista mieltä asiasta.


Sama kun itse ottaisin kuvan jossa ois penkissä raudoissa vaikka 150kg ja piirtäisin siihen viivan ylös päin, että tuon tuosta nostan nuin.
 
Todistit mun pointin.
Ja eiköhän tuon ihmispaskan pointti ole jo tullut selväksi, miksi tuohon kohdentaa muuta kuin vittuilua ja faktoja, jotka saavat varttiryssän kilahtamaan.

#Tää on laatikko on nyt suomella tiukasti jatkossa (Tämä siis ropelin tiukkaa analyysiä tulkin ollessa vapailla)
 
Miljoonia twiittejä, sotilaita siellä täällä, uutisia kuinka Putin kuolee kahden päivän päästä anaalirauhasessa olevaan kivessyöpään, nuolia kartat täynnä jne. Näillä ei kuitenkaan tunnu olevan yhtään mitään merkitystä tapahtumien kulkuun.
Mitenhän tämä sota päättyy tai mihin se lopulta johtaa nyt kun ensimmäistä kertaa ihmiskunnan aikana ydinasevallat (NATO ja Venäjä) tulevat hyvin todennäköisesti ottamaan yhteen sotilaallisesti? Mikä on todennäköisin tapahtumaketju tälle koko touhulle?

Oma villi veikkaus:
- NATO vie Ukrainan rajalle 300t sotilasta turvaamaan rauhaa/odottamaan että Venäjä hyökkää niitä kohden. Suomesta myös muutama kymmenentuhatta ukkoa.
- False flag tai true flag ja yhteenotto tapahtuu. (Ei mitään merkitystä kuka aloittaa koska yhteenotto on vääjäämätön).
- Paljastuu että Venäjä on tajunnut koko ajan olevansa todellisuudessa sodassa NATO:n kanssa ja pistää rintamalla uudempaa kalustoa museokaluston sijaan.
- Taistelu ei olekaan ohi kahdessa päivässä toisin kuin iltalehti sai kansalaiset ajattelemaan. Taistelu venyy.
- Kiina sekoitetaan mukaan.
- Ei ole väliä kumpi puoli pääsee voitolle, häviölle jäävä osapuoli tulee takuuvarmasti käyttämään ydinaseita, kukapa luopuisi vapaaehtoisesti vallastaan.
- Kaikki tapetaan.
- Ydinsodan jälkimainingeissa USA menettää maailmanhallinnan asemansa ja USA:n vasallivaltiot Euroopassa ovat vapaata riistaa Venäjälle.
- Lähes kaikki meidät Suomalaiset tapetaan ja muutama henkiinjäänyt heimo jää tänne Venäjän alaisuuteen selviytymään kaarnaa syömällä.
- Kaikki häviävät pyhässä sodassa hyvä vastaan paha, länsi vastaan itä, ei ole voittajia, suurin osa maapallon väestöstä menettää henkensä.
- Aikanaan uusi kasvu ja kukoistus lähtee niistä valtioista jotka ovat onnistuneet pysyttelemään puolueettomina (toki niissäkin maissa nälänhätä ja pula kaikesta)
- LOPPU
- Sykli alusta.
 
"Olen sanonut aikaisemmin myös, että nuo pro-ukraina tubettajat on samalla tavalla pelkkää viihdettä, eivätkä vakavia tietolähteitä. Tämä oli tosi noloa Denysiltä. Nimenomaan tällaiset "etenemiset" kartalla on täysin turhia. Ei mitään merkitystä tämmöisellä. Timestamppasin ton kohdan."

Tällä SIC- viittaa videon kohtaan jossa on siniset viivat vallattujen alueiden lävitse. Jotka kuvaa, että tästä nyt Ukrainan menee ja valtaa kaiken takas.

Itselle tuo hänen viesti on 100% selkeä. Hän ei ymmärrä, että mitä merkitystä on piirtää viivoja yltiö positiivisesti, että tästä nyt mennään ja vallataan. Ei kai siinä pitäisi olla mitään erikoista? En tietenkään voi SIC- puolesta vastata, mutta itse ymmärrän hänen vastauksen tuolla tavalla. Enkä näe tuossa viestissä mitään ryssä kommenttia. Tuota omia oletuksia ja olettamuksia viesteihin aika paljon. Tämä sotkee keskustelua.

Mitä mieltä itse olet nuista arvioista? Tuleeko Ukrainan vastahyökkäys tapahtumaan tuolla tavalla?


Itsekkin hyvin varauksella nuihin enusteisiin suhtaudun. Samalla tapaa kuin Toveri totesi jossain vaiheessa, että ei itse uskonut tiedustelu tietoja siitä, että Venäjän rintama romahtais. Vaikka tästäkin oli otsikko tehty niin, että vaikutti kuin Toveri olisi niin sanonut, mutta jokainen joka luki artikkelin ymmärsi hänen olevan periaatteessa päinvastaista mieltä asiasta.


Sama kun itse ottaisin kuvan jossa ois penkissä raudoissa vaikka 150kg ja piirtäisin siihen viivan ylös päin, että tuon tuosta nostan nuin.
Mikä siis kartoissa tai tilanteissa esim. bakhmutissa on pielessä? Tätä kovin moni impliko täällä mutta vastauksena on vain "toi viiva toisessa kartassa 1cm toisessa paikkaa"
Yleisen tilanteen näkee selvästi. Sick vain koittaa vääntää selvää asiaa, koska se ei ole hänen narratiivin mieleinen.

Pointti

Ukrainan vastahyökkäyksestä vaikea sanoa. Sen näkee sitten kun se alkaa jos se edes alkaa. Kova hype ainakin tähän.
Odotan innolla tämän seuraamista myös jos se tapahtuu.
 
Mikä on todennäköisin tapahtumaketju tälle koko touhulle?

Oma villi veikkaus:
- NATO vie Ukrainan rajalle 300t sotilasta turvaamaan rauhaa/odottamaan että Venäjä hyökkää niitä kohden. Suomesta myös muutama kymmenentuhatta ukkoa.
- False flag tai true flag ja yhteenotto tapahtuu. (Ei mitään merkitystä kuka aloittaa koska yhteenotto on vääjäämätön).
- Paljastuu että Venäjä on tajunnut koko ajan olevansa todellisuudessa sodassa NATO:n kanssa ja pistää rintamalla uudempaa kalustoa museokaluston sijaan.
- Taistelu ei olekaan ohi kahdessa päivässä toisin kuin iltalehti sai kansalaiset ajattelemaan. Taistelu venyy.
- Kiina sekoitetaan mukaan.
- Ei ole väliä kumpi puoli pääsee voitolle, häviölle jäävä osapuoli tulee takuuvarmasti käyttämään ydinaseita, kukapa luopuisi vapaaehtoisesti vallastaan.
- Kaikki tapetaan.
- Ydinsodan jälkimainingeissa USA menettää maailmanhallinnan asemansa ja USA:n vasallivaltiot Euroopassa ovat vapaata riistaa Venäjälle.
- Lähes kaikki meidät Suomalaiset tapetaan ja muutama henkiinjäänyt heimo jää tänne Venäjän alaisuuteen selviytymään kaarnaa syömällä.
- Kaikki häviävät pyhässä sodassa hyvä vastaan paha, länsi vastaan itä, ei ole voittajia, suurin osa maapallon väestöstä menettää henkensä.
- Aikanaan uusi kasvu ja kukoistus lähtee niistä valtioista jotka ovat onnistuneet pysyttelemään puolueettomina (toki niissäkin maissa nälänhätä ja pula kaikesta)
- LOPPU
- Sykli alusta.
Kieltämättä aika villi veikkaus. Jos tuo toteutuu niin lupaan tarjota sulle yhden kaarna-aterian lapin metsikössä.

Mutta pakko tunnustaa etten juurikaan tuon parempaa ennustetta osaa laatia. Tarkempaa ainakaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom