HUOM! !!!!! Ukrainan sota 2022 !!!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parasta on se, miten ei kykene ottamaan vastaan mitään kritiikkiä tai huomautuksia siitä, kun esimerkiksi kohdistaa vittuilunsa väärään ihmiseen. Silmät kiinni ja pulushakki jatkuu.

Tosin ei yllätä, samasta puusta nämä kaikki tontut on veistetty: loputon määrä itsevarmuutta ja mitätön määrä kykyä itsereflektioon.
 
Jos itse haluaisin esittää "neutraalia ajattelijaa" niin en tekisi omasta ryssäsympatiasta niin läpinäkyvää, että repisin pelihousuni aina, kun joku puolellakaan sanalla sanoo mitään Ukrainan kannalta positiivista. Toisaalta en olekaan "beduiinin sandaalia hölmömpi yksilö" kuten @Suntsu osuvasti tuolla aiemmin latasi. Vaan mistä sitä tietää, ehkä tämä "@Roopeli" ja muut Twitterin "Nato ei voi tallentaa Suomea" -ryssäbotit ovatkin ryssien vastine Lännen tekoälyn kehitykselle. Totuttuun tapaan ovat ryssineet tälläkin saralla ja rankasti.
 
Joo hauskaa miten omasta mielestään neutraali havainnoitsija postailee vaan ryssäpropagandaa ja puolustelee ryssiä koko ajan. Sitten vielä tulee noita raivokohtauksia välillä. 😀
Hassua miten juuri sanoin, että ukraina voisi hyökkäyksellä vaikka ajaa ryssän pois maastaan niin sota loppuisi. Semmone ryssäbotti olen.

En muista monetta kertaa tämäkin.
 
Ryssät alkaa pyytää lainaa jo "liittolaisiltaan". Mitä veikkaatte, mitkä maat lähtee tähän mukaan? Tämä kuulostaa kyllä jo lopun alulta ryssien taloudelle.

3cgclyqf72sa1.jpg
 
Jos itse haluaisin esittää "neutraalia ajattelijaa" niin en tekisi omasta ryssäsympatiasta niin läpinäkyvää, että repisin pelihousuni aina, kun joku puolellakaan sanalla sanoo mitään Ukrainan kannalta positiivista. Toisaalta en olekaan "beduiinin sandaalia hölmömpi yksilö" kuten @Suntsu osuvasti tuolla aiemmin latasi. Vaan mistä sitä tietää, ehkä tämä "@Roopeli" ja muut Twitterin "Nato ei voi tallentaa Suomea" -ryssäbotit ovatkin ryssien vastine Lännen tekoälyn kehitykselle. Totuttuun tapaan ovat ryssineet tälläkin saralla ja rankasti.
Ai saatana nyt olen jo tekoälykin :D AI
(olen kyllä microsoftiin sijoittanut liittyen chatGPT)

Huh huh ja kuinkahan moni teistäkin lähiaikoina haukkunut täällä osaa porukasta foliohatuiksi ja ties miksi... Tää ei tuu vanheneen hyvin. Sanokaa mun sanoneeni.
 
Ai saatana nyt olen jo tekoälykin :D AI
(olen kyllä microsoftiin sijoittanut liittyen chatGPT)

Huh huh ja kuinkahan moni teistäkin lähiaikoina haukkunut täällä osaa porukasta foliohatuiksi ja ties miksi... Tää ei tuu vanheneen hyvin. Sanokaa mun sanoneeni.
Totta kai. Sähän tiedät parhaiten. Smirk.
 
Ai saatana nyt olen jo tekoälykin :D AI
(olen kyllä microsoftiin sijoittanut liittyen chatGPT)

Huh huh ja kuinkahan moni teistäkin lähiaikoina haukkunut täällä osaa porukasta foliohatuiksi ja ties miksi... Tää ei tuu vanheneen hyvin. Sanokaa mun sanoneeni.
Ainoat foliohatut täällä ovat ne beduiinin sandaalit, jotka uskoo näihin sinun juttuihin. Koska kyllähän ne mielettömyydessään vetää vertoja jo flat-earth-hörhoillekin. "Kukaan täällä ei tiedä mitä oikeasti rintamalla tapahtuu... paitsi minä näistä netistä löytämistäni Bakhmut-kartoista, jotka kertovat totuuden... kaikki muu on Lännen propagandaa... jos olet eri mieltä olet tymä lammaks."
 
Ainoat foliohatut täällä ovat ne beduiinin sandaalit, jotka uskoo näihin sinun juttuihin. Koska kyllähän ne mielettömyydessään vetää vertoja jo flat-earth-hörhoillekin. "Kukaan täällä ei tiedä mitä oikeasti rintamalla tapahtuu... paitsi minä näistä netistä löytämistäni Bakhmut-kartoista, jotka kertovat totuuden... kaikki muu on Lännen propagandaa... jos olet eri mieltä olet tymä lammaks."
Okei eli mikä esim. kartassa sekä tilanteessa bakhmutissa on pielessä? Mistä olen tänään puhunut eli näitä juttujani....

Eikö ryssä olekaan tuolla vai mitä implikoit? Tuntuu että tiedät jotain kumoavaa ja minua kiinnostaisi nyt tietää mitä se on?
Tämä ja lukuisat muut sotaa seuraavat tahot kertovat samasta tilanteesta mitkä monesti on vieläpä "geolocated" eli kirjaimellisesti rintaman etulinjat puolin ja toisin.
Eli alahan avata sitten...

1680716055761.png
 
Arvaan että löylyttäjän iltalöylyt jäi siihen ja aika poistua hissukseen paikalta odottamaan seuraava saunavuoroa. Harmi kun vettä ei näytä olevan saavissa koskaan...
 
Ukrainalla on myös omaa uutta trone tuotantoa millä kyky iskeä Krimin siltaan. Omia ballistisia pidemmän kantaman ohjuksia. Aivan 100% varmasti näitä tullaan vielä käyttämään. Veikkaan että kun hyökkäys joskus alkaa niin se tulee olemaan hieman erinlainen kuin tähän asti totuttu näkemään.
Varmaa jäätäviä vehkeitä kun tehty jo uus nimikin laitteelle,sodan kulku kääntyy siis maagisella aseella Trone
 
Arvaan että löylyttäjän iltalöylyt jäi siihen ja aika poistua hissukseen paikalta odottamaan seuraava saunavuoroa. Harmi kun vettä ei näytä olevan saavissa koskaan...
Ryssien propagandaa. Tai Lännen propagandaa. Joka tapauksessa idiootti lammaks pitää olla, että uskoo tuollaisia karttoja. Ja meillä palvelusväki lämmittää saunan vain perjantaisin.
 
Ryssien propagandaa. Tai Lännen propagandaa. Joka tapauksessa idiootti lammaks pitää olla, että uskoo tuollaisia karttoja. Ja meillä palvelusväki lämmittää saunan vain perjantaisin.
"uskoo"
En mä usko vaan seuraan. Niin oliko sulla jotain kumoavaa tietoa bakhmutin alueeseen sekä tapahtumiin? Etkö ymmärrä selvää kysymystä?
 
"uskoo"
En mä usko vaan seuraan. Niin oliko sulla jotain kumoavaa tietoa bakhmutin alueeseen sekä tapahtumiin? Etkö ymmärrä selvää kysymystä?
Olet siis käynyt itse Bakhmutissa omin silmin todistamassa tilanteen? Olet itse sanonut ettei kukaan voi tietää oikeaa tilannetta nettiä seuraamalla. Noilla kartoilla ei ole mitään informaatioarvoa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom