Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
laihajaakko sanoi:ei uhkaa. ääripäistä pitää vaan hankkiutua eroon. se voi tietysti olla helpommin sanottu kun tehty.
minun mielestä suomeen pitäisi ottaa tulevaisuudessa paljon enemmän maahanmuuttajia jotta tulevasta työvoimapulasta selvitään. myös maahanmuuttajien soputuminen vie aikansa ja siksi olisikin tärkeää että tässä vaiheessa saadaan uusia perheitä suomeen. seuraava maahanmuuttajien sukupolvi osaakin jo puhua suomea ja ymmärtää suomen kulttuurin.
en tiedä miten voi olla niin vaikeaa lähetää esimerkiksi rikolliset maahanmuuttajat pois suomesta?
laihajaakko sanoi:minun mielestä suomeen pitäisi ottaa tulevaisuudessa paljon enemmän maahanmuuttajia jotta tulevasta työvoimapulasta selvitään.
laihajaakko sanoi:minun mielestä suomeen pitäisi ottaa tulevaisuudessa paljon enemmän maahanmuuttajia jotta tulevasta työvoimapulasta selvitään.
mage sanoi:Kirjarovioiden valaisemista öistä tuntuu kumpuavan vanhoja taruja joita on käytävä kerran kuussa läpi. Eli:
1.Usa:ssa valitaan demokraattisin menetelmin heidän päättäjänsä. Jos siinä tuntuu olevan väestörakenteeseen nähden jonkin ryhmän yliedustus, on se äänestäjien valitsema.
mage sanoi:Olen kyllä nähnyt elokuvia jossa Juutalaisetkin on konnia. Joskus he jopa ovat tyhmiä. Taidamme katsoa eri elokuvia.
mage sanoi:3.Tiedotusvälineet on valtaosin pörssiyhtiötä. Ehkä jollakin on todella pörssilista omistajista. Ehkä hän myös on käynyt kurkistamassa epäilyttävien tyyppien housuihin mahdollisen ympärileikatun kikkelin varalta. Tosin voihan jollakin olla juutalaisenkaltainen nimi ja hygieenisyysyistä ympärileikattu joten tälläinenkään otanta ei ihan ole sataprosenttinen.
Joka tapauksessa pörssiyhtiöt on ostettavissa eli minkäänlainen juutalaisklikki ei voi ohjata kaikkea koska arabeillakin on rahaa ja osakkeet vaihtaa omistajaa.
Agony sanoi:Ja tässä meillä on länsimainen fundamentalisti.
Kuten Subotai sanoi, kannattaa itse tutustua lähemmin kyseisen uskonnon riviedustajiin ennen kuin alkaa tuomita heitä kaikkia.
Cthulhu sanoi:Voisin todeta, että ihminen joka hakee suunnat elämälleen jostain ikivanhasta kirjasta ja joka noudattaa muiden antamia käskyjä ajattelematta itse asian järkevyyttä on luopunut ihmisyydestään ja on loppujen lopuksi vain uskonsa orja.
Tämä pätee kaikkiin uskovaisiin mutta erityisen hyvin muslimeihin joilla usko on elämää suurempi asia. He pukeutuvat/käyttäytyvät/ajattelevat vain niin kuin heidän uskonsa asian määrittelee ja tällä tavoin he ovat todellakin vain ajattelukyvyttömiä elukoita.
Totenkopf sanoi:Mitä ihmettä on tuo kuuluisa länsimainen demokratia?
protsku sanoi:Toisin kuin kansallissosialismissa, länsimainen demokratia ja yhteiskuntajärjestys perustuu avoimiin vaaleihin joissa kansa äänestää itselleen mieluisat johtajat. Monipuoluejärjestelmä ja sitä rataa. Ja hei, älä vaan sano että Saksassa oli avoimet vaalit 1930- ja 1940-luvuilla.
osku sanoi:Joo ja vaalikamppaniat myös rahoittaa joku.
SledgeHammer82 sanoi:Nyt menee pahasti off-topic, mutta on pakko avautua :
Voisiko joku selittää mikä siinä on niin hienoa, että kaikilla tampioillakin on äänioikeus? Eikö se olisi kansalle parempi, jos pitäisi äänioikeuden saadakseen esimerkiksi käydä tekemässä jonkilainen koe, missä tulisi osoittaa ymmärtävänsä edes jotain yhteiskunnallisista asioista?
osku sanoi:Mainitse nimet.
osku sanoi:Tämä kommentti ei siltikään kumoa sitä tosi seikkaa että esim hollywood on 60% juutalaisten omistuksessa.Eiköhän siitä nähty hyvä esimerkki sen Gibson jupakan aikana.