Uhkaako Islam pian myös Suomea?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vexi
  • Aloitettu Aloitettu
Ankka sanoi:
Itsellä on kyllä heränny ajatus että oliko USA Arafatin kuoleman takana? Ei mennyt kovin kauaa siitä kun Bush voitti vaalit ja Arafat oli teholla. Ja ei mennyt taaskaan kovin kauaa Arafatin kuolemasta kun Bush oli kertomassa kuinka nyt voidaan Israelin ja palestiinalaisten välinen selkkaus hoitaa rauhanomaisesti. :rolleyes:

Jotenkin kyllä tuntuu että tää nyt ei kovin hyvin pääty.

LOL! :hyper: :hyper: :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Gideon S sanoi:
Puhut asiaa Saksan työmarkkinoista ja sosiaaliturvasta. Eikö kuitenkin tämänhetkinen ongelma oli juuri maahanmuutto? Muslimit eivät varmaan tule samalla tavalla integroitumaan valtaväestöön, kuin esim Suomeen muuttaneet englantilaiset. Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki muslimit syrjäytyisivät yhteiskunnasta.

Rakas Gideon, olen kanssasi samaa mieltä. :)

Tomppa85 sanoi:
Tarkoitin lähinnä, että hänen geeninsä ovat niin lähellä minun geenejäni, etten pysty pitämään häntä eri lajin edustajana. :rolleyes:

Ei "hän" eri lajin edustaja olekaan, vaan eri rodun.

Crusader sanoi:
Ei "hän" eri lajin edustaja olekaan, vaan eri rodun.

Näin,ja se on harvinaisen päätöntä väittää että rodut poikkeeaa vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella.

muffy sanoi:
En lukenut koko threadiä läpi, mutta tapasin kauan sitten erään miehen joka oli kirkonmiehiä. Hän oli vahvasti ajamassa asiaa jossa Kristinusko tulisi sisällyttää EU:n perustuslakiin. No minähän pidin miestä tietenkin ihan pahvina, niinkuin pidän kaikkia uskovaisia pahveina. Mutta myöhemmin ajauduin keskusteluun erään toisen äijän kanssa ja otin puheeksi tuon pahvin joka ajoi kristunuskoa EU:n perustuslakiin. Siinä vaiheessä kantani oli vielä et "helvetin pahvi". Mut tässä keskustelussa silmäni avautui hieman; pahvi olikin mua askeleen edellä! Luulen että paljoltikin siinä EU:n perustuslain krisillisyydessä voisi olla pointtina se että jos alkaa liikaa olemaan rättipäiden (suokaa anteeksi sanamuoto, mut kaikki tietää mistä on kyse) kanssa ongelmia ja tulee ylimääräistä politikointia - voidaan vedota EU:n perustuslakiin. Voitaisiin sanoa että täällä on ikävä kyllä tällainen laki, jos ei miellytä niin sit ei hyvä heilu. Tai "Bye bye".

Olen sitä mieltä, että jos ongelmien kasvaessa maahanmuuttajien kanssa pitää vedota EU lakiin ja tiettyyn kristinuskopykälään: "Kattokaas nyt noin tossa lukee...", ollaan jo aika pahasti kusessa.

Tuskinpa muslimien kanssa tulee mitään ongelmaa, kun pidetään ääriainekset kurissa muiden ääriainesten kanssa.

Amen brother.

Totenkopf sanoi:
En puhu levottomia, enkä vitsaile. Asiat ovat täysin selviä, jos tajuaa vähääkään kansainvälisestä politiikasta. WTC:n iskutkin olivat tähdätty Osaman sanoin:"kansainvälistä juutalaisuutta vastaan".

Sun perusteluja lukiessa jotenkin perverssisti nautin.

Mitä merkitystä sillä on, jos joku islamistiosama sanoo tähdänneensä wtc iskun kansainvälistä juutalaisuutta vastaan? Pidätkö osaman höpinää totuutena ja faktana?

Islamistien terrori on tähdätty kaikkea länsimaista demokratiaa ja ihmisyyttä vastaan.

Israel on ainut toimiva demokratia lähi-idässä. Elukat vihaa kokoajan enemmän juutalaisia, koska eivät pysty mielettömän ylivoiman turvin tuhoamaan uudenmaanläänin kokoista plänttiä ja työntää juutalaisia mereen niinkuin ovat luvanneet.

Sinulla on kenties jonkinlaisia sympatioita juutalaisia kohtaan? Juutalaisten kansainvälinen vaikutusvalta on (ikävä kyllä) fakta. Sinun "faktasi" on otettu ilmeisesti jostain hesarin ulkomaa liitteestä. Et kai tosissasi luule, että muslimit huvin vuoksi hyökkäilevät? Tai siksi, koska he (Bushin mukaan)vihaavat vapautta? Herätys...

Totenkopf sanoi:
Perustele. On aivan selvää että muslimien terrorismi länsimaita kohtaan johtaa juurensa juutalaisten heille aiheuttamasta ahdingosta. Ja ketkä johtavat Usa:ta? Bingo, juutalaiset.

Nämä jutut istuu kyllä tosilujassa. Vaikka en ole tällä saitilla roikkunutkaan kuin muutaman vuoden olen ehtinyt osallistua tämän henkisiin viestiketjuihin usein.

Tästä juutalaisten johtamasta USA:sta huokuu Goebbelssin henki. Silloin vain juutalainen salaliitto johti kaikkia Saksan vihollisia. Näihin juttuihin ei putoa enää kuin natsi- ja/tai lapsenmieliset. Mutta aina vain niitä tuntuu riittävän.

Toinen iso juutalaisten inhoaja ja musulmaanien ymmärtäjäryhmä on amerikanvastaiset. Niitä riittää armaassa demarisuomessa oikein roppakaupalla. Heille mikään teko ei ole liian törkeä tai väkivaltainen jos se edes himppasen on amerikanvastainen.

Arabiperhe lähettää 12-vuotiaan poikansa räjäyttämään itsensä ja muutaman viattoman mukana. "Eihän heillä ole muuta keinoa taistella Israelin sotakonetta vastaan".

Terroristijohtajat piiloutuvat siviilien sekaan jolloin taisteluissa kuolee aina siviilejä. Silloin viedään suuressa itkusaattueessa kuolleiden lasten ruumiita televisiokameroiden eteen. "Juutalaiset iskivät julmasti siviilikohteseen"

Kiihkomuslimi ampuu Euroopan sydämmessä ohjaajan joka on kehdannut tehdä dokumentin siitä että Muslimit pukee naisensa säkkiin eikä laske ulos kotoa. "Se johtui pohjimmiltaan Juutalaisten heille aiheuttamasta ahdingosta"

Ruotsissa on Talebaneja. Hollannissa salamurhataan ja poltetaan Moskeijoja. Minä syön lounaani joka päivä Turkkilaisten pyörittämässä ravintolassa, Tässä ei ole mitään järkeä.
Meidän ei pidä kunnioittaa vieraiden maiden kulttuureja. Suomessa pitää elää Suomen tavoilla, aika moni arabi osaakin tehdä niin. Jos se ei miellytä potku perseelle ja valtavassa kaaressa vaikka Saudi Arabiaan. Hehän varmasti ottavat avosylin vastaan ahdinkoon joutuneen köyhän uskonveljen.

Totenkopf sanoi:
Sinulla on kenties jonkinlaisia sympatioita juutalaisia kohtaan? Juutalaisten kansainvälinen vaikutusvalta on (ikävä kyllä) fakta. Sinun "faktasi" on otettu ilmeisesti jostain hesarin ulkomaa liitteestä. Et kai tosissasi luule, että muslimit huvin vuoksi hyökkäilevät? Tai siksi, koska he (Bushin mukaan)vihaavat vapautta? Herätys...

Ja sinun faktasi, joita et edes kerro, ovatkin sitten jostain natsismia ihannoivien puolirikollisten murkkujen sivuilta.

nevahood sanoi:
tuo nyt on aika pahasti ristiriidassa. "oppineet" voivat itse mielensä mukaan tulkita koraania, kuten keskiajalla papisto tulkitsi raamattua. islamin mukaan esimerkiksi "pyhässä sodassa" kuollut pääsee taivaaseen ja saa neitsyitä yms. pikkukivaa. kun julistetaan pyhä sota esim. jenkkejä vastaan niin jenkkejä saa tappaa ja jos itse sattuu kuolemaan niin sehän on vaan hyvä homma. :david: eli tätä "autenttista suuntaa" ei voi kukaan sanoa sillä ei ole selvää hierarkiaa tms. papistoa, jossa vaikka paavi kertoisi miten asiat menee...

Etkö tiedä, mitä eroa on "oppineella" ja "papilla"? Shialaisuuden mukaan imaameilla on tietoa, joka ei ole ns. rahvaan tiedossa, joten tulkintakin tietysti poikkeaa kirjoitetuista teksteistä. Tämä tekee heistä "pappeja", mutta tulkinnoista epäislamilaisia.

Mitä on natsismi? Tarkoittanet kansallissosialismia. Katselkaapa nyt huvin vuoksi vaikkapa Usa:n kongressihuoneen edustajien nimiä: Juutalaisia huomattavan paljon. Paul wolfowitz, Steven Spielberg, Jerry Springer, Rockefeller... Usa:n vaikutusvaltaisten juutalaisten listaa voisi jatkaa loputtomiin.

On naiivia väittää, etteikö juutalaiset olisi huomattavan vaikutusvaltainen Rotu (käytän tätä termiä, koska he käyttävät sitä itsestään: Valittu kansa). Ei Antisemitismi ole koskaan tyhjästä syntynyt.

Totenkopf sanoi:
Sinulla on kenties jonkinlaisia sympatioita juutalaisia kohtaan? Juutalaisten kansainvälinen vaikutusvalta on (ikävä kyllä) fakta. ...

Tietenkin juutalaisilla on paljon vaikutusvaltaa ja se johtuu siitä, että he ovat älykkäitä ja ahkeria ihmisiä ja sitä kautta myös rikkaita. (näin yleistettynä)
Itse en näe asiassa mitään pahaa.

Huijaavat kaikkia jatkuvasti, halveksivat muita rotuja ja uskontoja avoimesti ja koittavat keskittää kaiken vallan itselleen, ja sinä et näe asiassa mitään pahaa?

Totenkopf sanoi:
Huijaavat kaikkia jatkuvasti, halveksivat muita rotuja ja uskontoja avoimesti ja koittavat keskittää kaiken vallan itselleen, ja sinä et näe asiassa mitään pahaa?
...mutta me luterilaiset kristityt emme huijaa, emme halveksi muita rotuja (esim. juutalaisia tai arabeja), emme halua yhtään valtaa emmekä ainakaan näe teoissamme mitään pahaa...

Totenkopf sanoi:

En tietenkään, koska pyrin itsekin samaan. :D

Valitettavasti se nyt vaan on niin että juutalaisilla on aikamoinen mediamonopoli jonka avulla niiden on helppo muokata muiden mielikuvaa heistä.Jos joku haluaa yrittää kiistää tuon väitteen niin siitä vaan.

ei uhkaa. ääripäistä pitää vaan hankkiutua eroon. se voi tietysti olla helpommin sanottu kun tehty.

minun mielestä suomeen pitäisi ottaa tulevaisuudessa paljon enemmän maahanmuuttajia jotta tulevasta työvoimapulasta selvitään. myös maahanmuuttajien soputuminen vie aikansa ja siksi olisikin tärkeää että tässä vaiheessa saadaan uusia perheitä suomeen. seuraava maahanmuuttajien sukupolvi osaakin jo puhua suomea ja ymmärtää suomen kulttuurin.

en tiedä miten voi olla niin vaikeaa lähetää esimerkiksi rikolliset maahanmuuttajat pois suomesta?

osku sanoi:
Valitettavasti se nyt vaan on niin että juutalaisilla on aikamoinen mediamonopoli jonka avulla niiden on helppo muokata muiden mielikuvaa heistä.Jos joku haluaa yrittää kiistää tuon väitteen niin siitä vaan.

No kyllä mä näkisin median tarjoaman kuvan ihan toisin, niin että juutalaiset ovat niitä pahiksia jotka oikeudettomasti riistävät puolustuskyvyttömältä ja ihan pyyteettömältä rauhaa rakastavalta palestiinalaiselta mahdollisuuden elää ja hengittää vapaasti. :rolleyes: (Eli tuo EI ole mun mielipide asiasta...)
Toi vaan esimerkkinä... Muuta ei just nyt tule mieleen, mutta tosiaankaan en erityisen juutalaismyönteistä kuvaa kansainvälisestäkään mediasta saa. Oonkohan mä aivopesty :hyper:

En tietenkään väitä seuraavani kaikkea mahdollista mutta silti. Itse asiassa lähi-idän tilannetta lukuunottamatta media ei juutalaisia käsittele mielestäni oikeastaan ollenkaan.

Mistä kummasta tuollaista juutalaisvastaisuutta kumpuaa?? Jonkun täytyy syöttää sitä, eihän nyt tavallinen heppu voi toisten menestystä niin rajusti kadehtia että pitäisi koko porukkaa dissata? Vai?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom