UFS tuotteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eXpi
  • Aloitettu Aloitettu
Eli ensinäkin, onko tämä UFS miten luotettava valmistaja. Kauppaa ei siis tarvitse kommentoida, se on toiminut ainakin ennen. Ovatko kyseiset tuotteet siis laadultaan hyviä?

Erityisesti kiinnostaisi tietää tuosta UFS Wheystä, mikä maksaa uskomattoman vähän 8,9e / 800g, sekä tuosta UFS caseiinista, jota yöproteiiniksi hommaisin. Toimiiko tuo halpa Whey hyvin palautusproteiinina? Entä tuo casein yöproteiinina? Jostain kuulin sellaista että tota UFS / Evolution caseinia ei sais alas millään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eXpi sanoi:
Eli ensinäkin, onko tämä UFS miten luotettava valmistaja. Kauppaa ei siis tarvitse kommentoida, se on toiminut ainakin ennen. Ovatko kyseiset tuotteet siis laadultaan hyviä?

Erityisesti kiinnostaisi tietää tuosta UFS Wheystä, mikä maksaa uskomattoman vähän 8,9e / 800g, sekä tuosta UFS caseiinista, jota yöproteiiniksi hommaisin. Toimiiko tuo halpa Whey hyvin palautusproteiinina? Entä tuo casein yöproteiinina? Jostain kuulin sellaista että tota UFS / Evolution caseinia ei sais alas millään...
pakkikselle tulee samanhintaista vähälaktoosista heraa. ufs:illa tulee paketti halvemmaksi. itse en ole koskaan tilannut ufsilta mitään. parempi on vaan pitäytyä "tutussa" mikessä. palvelulle täysi 10 :thumbs: häsläsin itse vähän kaikkea, mutta mike onneksi auttoi ja sain fastin heraa itselleni :D
siis suosittelisin ostamaan pakkikselta

Juu, olen jotain kuullutkin tuosta tuloilla olevasta wheystä. Osaako joku sanoa tarkemmin koska moinen olisi saatavilla. Ei jaksaisi kovin pitkään varttua, vanhat wheyt alkaa olemaan lopussa.

Kevään aikana on tulossa ja pätkii ainakin laktoosissa sitten muut halpikset. Laktoosia siis vain 3,5g, eli herkkävatsaisten prode. Kyllä me siinä sitten tehdään jotain 10+1 paketteja ja todennäköisesti vipit saavat stadista myymälästämme sitten Suomen edullisinta heraa(10% vip-ale).

Mieki tilailen täältä sitten, tuonne toiseen kauppaan pitää maksaa aina ~10e toimituskulut, kun ei pysty nettipankissa maksamaan. Halpishera:kuola:

Kyllä täytyy näin laktoosi-ongelmasta kärsivänä jo heti kättelyssä todeta, että tuota odotetaan ainakin täällä päin kuin niitä kuuluisia iskän thaimaan tuliaisia.
Josko sitä tuon siivittämänä voisi köyhä ja kurjakin syödä rauhaisin mielin heraansa, joutumatta saniteettitiloissa vuodattamaan puolia elimistön vesivaroista löysän mr-hankeyn muodossa.
Kiitos ja kumarrus näin iloisista kevätterveisistä.

Hyviä on nuo UFSn tuotteet. Ite oon käyttänyt vuosia, eikä paljon lompakkoa kevennä. Raaka-aineet tulee ainakin aminohappoihin saksasta, eikä mistään taiwanista.

Samaa paskaa ne on suurinpiirtein kaikki. Pieniä eroja tietenkin on, mutta suurin haitari lienee hinnassa eri valmistajien välillä.

itellä hyvä fiilis noista tuotteista, ja saahan sieltä myös ainoana Suomessa? CFM-menetelmällä valmistettua heraa, jossa on säilyny ne mikrofraktiot. ja tampereella on ainakin todella mukava myyjä, ja on usein vielä K&F lehdessä, tosin se ei vaikuta mun mielipiteeseeni tuosta merkistä. eli suosittelen, ennemin kuin menisit jonnekin " The BodySuperShop " jossa myydään hyvää ja halpaa heraa 15e kilo, vaikka olis just samaa kamaa kuin joissakin muissa paskoissa halpaheroissa

Mikrofraktiojuttu on täysin UFS:n ja Evon omaa markkinointihömppää mihin muutama muukin on lähtenyt. Jossain juustossa on sairaan hyvät mikrofraktiot, mutta ei niillä mikriksillä kasva, vaan ihan ravinnolla. Mikrofraktioista koitetaan tehdä jotain kasvun perustaa ja Evo onkin totutusti haukkunut jopa printtimainonnassa muita merkkejä heikkolaatuisiksi ja valitellut kun niiden myynti vain kiihtyy.

Oon käyttänyt näitä:

Casein - mun ihka ensimmäinen oikea protsku jos Bodysoijaa ei lasketa. :D Tämä oli joskus vuosia sitten. Kyllä se alas meni, turposi massussa silleen että nälkä katosi. Ei kyllä mikään makunautinto, mutta jos menee ykkösellä alas niin mikäs siinä.

CRP - tähän mennessä paras kreatiinipyruvaatti mitä olen käyttänyt, ei ärsytä vatsaa koska ei ole niin hapan. En tiedä johtuuko tästä vai mistä, mutta sarjakestävyys on jopa pitkällä dieetillä parantunut kun otin tuon vuoden alusta käyttöön.

Ion92 - tätä ostin Pakkikselta kun sitä oli vielä myynnissä, ehdottomasti parhaan makuinen mansikkaprotsku mitä olen maistanut. Kiva palautusjuomassa, kun on niin kevyt ja mehumainen. Palautuu ihan yhtä lailla kuin muillakin jauheilla, oli mikrofraktiojakauma mikä hyvänsä. :)

eXpi sanoi:
Erityisesti kiinnostaisi tietää tuosta UFS Wheystä, mikä maksaa uskomattoman vähän 8,9e / 800g, sekä tuosta UFS caseiinista, jota yöproteiiniksi hommaisin.
Whey1 kokemuksia: Edullinen, mutta teki aina pahan olon juomisen jälkeen. Kun sen heitti huiviin, niin ei pystynyt tekemään mitään pariin kolmeen tuntiin. Nyt menossa on Optimum Nutritionin 100% whey ja minkäänlaista pahaa oloa en ole kokenut enää. Maku on sen verran parempi, että pistää naurattaan kun tätä juo. Hinta on 31.50/ 900g, joten kallista on.

Hinta vai laatu, kumman otat?

Ite tota UFSsää pari pussia vetänyt ennen treeniä 1dl. Hyvin liukenee kolmeen desiin maitoa. Samaa ei todellakaan voi sanoa naapurikaupan halvimmasta. En osta siitä paskaläjästä enää mitään.

Tota UFS:n perusheraa on tullut vedettyä ja tulen vetämään jatkossakin. Tosi halpaa on, varsinkin kun ostaa isomman erän kerralla. Sopii kaikkeen; kaseiinin joukkoon ja palkkariin.

no eihän ne mikrofratiot lihasta kasvata, mutta ne terveysvaikutteet. ja tietenkin jos herasta saa terveysvaikutteita, niin miks ei? tosin saa myös maksaa siitä

Mä käytin joskus 3-4 vuotta sitten treenien aloitus vaiheessa pelkästään UFS:n tuotteita, mutta pakettien ja hintojen muututtua ei ole tullut ostettua kertaakaan.

.

Kaverin kanssa tuli ostettua 10 säkkiä tota ufs whey1. Siihen sekaan sitten jotain maustettua prodea niin tuli halvempaa ja maussa en huomaa eroa.

Mutta suosin kyllä pakkista sitten kun tulee ne halpisherat tännekkin, lähinnä tämän palstan ja nopean ja toimivan palvelun takia.

KSENA sanoi:
no eihän ne mikrofratiot lihasta kasvata, mutta ne terveysvaikutteet. ja tietenkin jos herasta saa terveysvaikutteita, niin miks ei? tosin saa myös maksaa siitä
Terveysvaikutukset ovat yksi markkinointikikka. Kyllä se normaaliravinto vitamiineineen, kuituineen ja mikriksineen on se mikä terveenä pitää. Joku palkkari 100 gramman annoksella on yksi paskan hailee vaikka kuin yrittäisi mikriksiä ylistää. Lähinnä huvittaa miten kaikki muu on mukamas paskaa, vaikka niitä mikrofraktioita on kaikissa muissakin proteiinijauheissa kuin vain UFS:n jauheissa.

Ainut tuote joka on ostamisen arvoinen tuote koko kaupassa on Evolutionin Phase 3 ja muut ovat samaa peruskamaa jota voi ostaa pakikseltakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom