Itse sain todella ystävälistä palvelua po. kaupasta ja jälkeenpäin(kin) tuntui siltä, ettei ollut tullut kusetetuksi. Myyjä tunnisti varmasti, että ihan ummikkona olen ostoksilla. Olin ostamassa palautusjuomaa. Kysellessäni asioista hän kertoi niistä ja suositteli yhtä tuotetta mainittuun tarkoitukseen. Kuuntelin selostuksen loppuun ja nappasin pussin käteen ja kysyin, että mitä perus-heraa otan lisäproteiiniksi (ei palkkariin). Kaveri sanoi: "et tarvitse mitään muuta, tämä ajaa asian erityisesti jos syöt muutoin monipuolisesti." Kysyin vielä, että ai muuta en tarvitse ja myyjä vahvisti sen.
Pointti ei olekaan nyt se, että tarvitsenko lisäproteiinia vai en, vaan se, että myyjä ei tyrkyttänyt/yrittänyt kusettaa minua ostamaan joitain rasvanpolttopillereitä, hitaasti imeytyvää iltaproteiinia, kalaöljyä, hicaa, megaturbonixnaxia tms. tavaraa, jota en (ilmeisesti) tarvitse.
Kokonaisuutena liikkeestä jäi hyvä kuva: siisti, valoisa ja helposti lähestyttävä (avoin etuseinä). Plussana tietysti (minua palvelleen myyjän) ystävällinen palvelu.