UFS tuotteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eXpi
  • Aloitettu Aloitettu
Lol! päivän paras, vai oliko tää joku läppä, anyway repesin :hyper:

Kehtaan vielä myöntää, että ei ollut läppä. Itsellä ollut vaan sellainen kuva tuosta kaupasta, että siellä saatetaan kaupata jotain huuhaatuotteita jauhamalla paskaa päin naamaa. Ehkä se on väärä kuva, en tiedä?

Nauru pidentää ikää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Firmana UFS antaa mielestäni hyvää palvelua, vaikkakin ei yhtänopea toimitus kuin pakkiksella (voi kyllä johtua isosta paketista), mutta UFS antoi postinseurantakoodit joista pakkiskin saisi ottaa oppia ja antaa myös asiakkailleen.
No kyllä mä oon saanut aina kun oon tilannu, niin noi seurantakoodit.

Että kyllä ne saa.

No kyllä mä oon saanut aina kun oon tilannu, niin noi seurantakoodit.
Että kyllä ne saa.

Puhutaanko samoista seurantakoodeista. Mihin olet saanut ja minkäkoodin?
Elikäs tarkoitan koodeja joilla voi seurata netistä missä postipaketteni on liikenteessä.

Vähän huolestuttavaa, että kauppaamme kritisoidaan, vaikka siellä ei olla edes ilmeisesti käyty.

Kauppamme etusivulla on varmaan jo yli vuoden lukenut

Jos haluat postin seurantakoodin, mainitse se tilauksen lisätietoja-kentässä. Koodin löydät tilaushistoriastasi.

Tämä on juuri se koodi, jolla näkee paketin missä se menee ja saa päivää aikaisemmin postista paketin.

Puhutaanko samoista seurantakoodeista. Mihin olet saanut ja minkäkoodin?
Elikäs tarkoitan koodeja joilla voi seurata netistä missä postipaketteni on liikenteessä.

kuten Mike tuossa sanoikin, sitä koodia ei tarvitse kuin kysyä. UFS:ltä joutuu myös erikseen sitä koodia kysymään, joten tässä suhteessa ei kauppojen välillä ole eroa

Paitsi pakkiksella nopeammat toimitukset ja parempi asiakaspalvelu

kuten Mike tuossa sanoikin, sitä koodia ei tarvitse kuin kysyä. UFS:ltä joutuu myös erikseen sitä koodia kysymään, joten tässä suhteessa ei kauppojen välillä ole eroa

Okei, en ollut lukenut mitään tekstiä tilatessani. En haluaisi puolustella UFS:ää mutta siellä juuri ei joutunut kysymään mitään, ei edes lukemaan saitilta vaan se tuli suoraan kännykkään.

No ihan kokemuksesta. Kun tuo on mahdollista, niin hyvin hyvin vähän sitä asiakkaat kuitenkin käyttävät. Siksi ei ole perustetta esim maksaa palvelusta, jolla lähetetään kaikille seurantakoodi, sitä kun kuitenkin kaipaa vain pieni osa asiakkaista. Aina vain jaksetaan unohtaa liiketoiminnan perusteet. Kaikki tuommoiset härpäkkeet lisäävät kuluja ja ovat omiaan vähentämään yrityksen tulosta. Pienistä kuluista kertyy iso virta ja yhtäkkiä sitä ollaankin vaikeuksissa.

Tuolla on miljoonayrityksiä jotka tekevät tappiota kovien kulujen johdosta.

Mulla yhä vaan hengaa tuolla kaapissa joku 2 vuotta sitten ostettu UFSin prodejauhopussi, josta olen ottanut noin ehkä 2 krt annoksen. Maistuu ihan järkyttävälle, lähinnä saippualle.

Halonen vielä kehui sitä maasta taivaisiin. Varmasti ominaisuuksiiltaan bueno, mutta maku mättää pahasti.

Mulla yhä vaan hengaa tuolla kaapissa joku 2 vuotta sitten ostettu UFSin prodejauhopussi, josta olen ottanut noin ehkä 2 krt annoksen. Maistuu ihan järkyttävälle, lähinnä saippualle.

Halonen vielä kehui sitä maasta taivaisiin. Varmasti ominaisuuksiiltaan bueno, mutta maku mättää pahasti.

Kokeile pistää perusannoksen sekaan 3-5 lusikallista esim. perus Oboyn kaakaojauhetta. Maistuu peräti hyvältä. :thumbs:

[QUOTE='[J/L]]Kokeile pistää perusannoksen sekaan 3-5 lusikallista esim. perus Oboyn kaakaojauhetta. Maistuu peräti hyvältä. :thumbs:[/QUOTE]
Tai laitat funlightia.

Kehtaan vielä myöntää, että ei ollut läppä. Itsellä ollut vaan sellainen kuva tuosta kaupasta, että siellä saatetaan kaupata jotain huuhaatuotteita jauhamalla paskaa päin naamaa. Ehkä se on väärä kuva, en tiedä?

Nauru pidentää ikää.
Ettet nyt vain sekoittaisi JR Fitness Storeen. Siellä on tuon tyylistä toimintaa tietääkseni esiintynytkin. UFS:llä taas on ainakin omasta mielestäni pääasiassa vain ihan toimivia peruslisäravinteita myynnissä eikä mitään älyttömillä lupauksilla myytäviä ylihintaisia ihmeravinteita.

[J/L];1231670 sanoi:
Kokeile pistää perusannoksen sekaan 3-5 lusikallista esim. perus Oboyn kaakaojauhetta. Maistuu peräti hyvältä. :thumbs:
Haa, kaakao on kuningasaine. Mä testaan sitä seuraavaks. Ois kiva, jos ei kallis tuote jäisi ihan käyttämäti.

Tai laitat funlightia.

Hmm, ois tota Ananas-Guanabanaa tällä hetkellä kaapissa. Suklaa-ananas...voi toimia!:D

Kiitti vinkeistä!

Itse sain todella ystävälistä palvelua po. kaupasta ja jälkeenpäin(kin) tuntui siltä, ettei ollut tullut kusetetuksi. Myyjä tunnisti varmasti, että ihan ummikkona olen ostoksilla. Olin ostamassa palautusjuomaa. Kysellessäni asioista hän kertoi niistä ja suositteli yhtä tuotetta mainittuun tarkoitukseen. Kuuntelin selostuksen loppuun ja nappasin pussin käteen ja kysyin, että mitä perus-heraa otan lisäproteiiniksi (ei palkkariin). Kaveri sanoi: "et tarvitse mitään muuta, tämä ajaa asian erityisesti jos syöt muutoin monipuolisesti." Kysyin vielä, että ai muuta en tarvitse ja myyjä vahvisti sen.

Pointti ei olekaan nyt se, että tarvitsenko lisäproteiinia vai en, vaan se, että myyjä ei tyrkyttänyt/yrittänyt kusettaa minua ostamaan joitain rasvanpolttopillereitä, hitaasti imeytyvää iltaproteiinia, kalaöljyä, hicaa, megaturbonixnaxia tms. tavaraa, jota en (ilmeisesti) tarvitse.

Kokonaisuutena liikkeestä jäi hyvä kuva: siisti, valoisa ja helposti lähestyttävä (avoin etuseinä). Plussana tietysti (minua palvelleen myyjän) ystävällinen palvelu.

Pikkupapu sanoi:
Hmm, ois tota Ananas-Guanabanaa tällä hetkellä kaapissa. Suklaa-ananas...voi toimia!
Ai jaa se olikin maustettua heraa. Tuon vinkin annoin vartavasten maustamattomien herojen maustamiseen, mutta hei pitäähän sitä kokeilla. Miltäköhän maistuisi funlight mansikka ja suklaatin makuinen hera, varmaan on aika makusinffonia.

hyvää,halpaa, alhainen rahtivapaa raja!

Komppaan tuota. Varsinkin monipakkauksia ostettaessa (8,10,15kpl) saa pienet alennukset tuotteista riippuen. Päivän pidempään taitaa Uffella viedä kun tilaa vrt. Pakkista, mutta Fastin tuotteet osittain kalliimpia. Hyviä tuotteita joka tapauksessa, ei tarvitse pelätä, että ostaa skeidaa. :kippis1:

Ai jaa se olikin maustettua heraa. Tuon vinkin annoin vartavasten maustamattomien herojen maustamiseen, mutta hei pitäähän sitä kokeilla. Miltäköhän maistuisi funlight mansikka ja suklaatin makuinen hera, varmaan on aika makusinffonia.

Jep, maustettuahan tuo. Ja oikein "suklaa" (ja pah). Mut oikeesti toi suklaamansikka voisi toimia. :D

Moro mä hain just tänään ufs:sältä tavoistani poiketen ( normaalisti menee funcfoodia nam=) pari pussia caseiinia ja ihmetyin kun laitoin sen shakeriin ja pari kertaa ravistin ni se pamahti ihan täyteen kunnon töhnää, jota just kaavin lusikalla tuolta..
Maistuupa vielä aika etovalle.. pitää vissiin ruveta kehittelee jotain uusia seoksia tai jotain.. seuraavaks kyl palaan taas kiltisti pakkikselle ja turvalliseen proslowhun..

Moro mä hain just tänään ufs:sältä tavoistani poiketen ( normaalisti menee funcfoodia nam=) pari pussia caseiinia ja ihmetyin kun laitoin sen shakeriin ja pari kertaa ravistin ni se pamahti ihan täyteen kunnon töhnää, jota just kaavin lusikalla tuolta..
Maistuupa vielä aika etovalle.. pitää vissiin ruveta kehittelee jotain uusia seoksia tai jotain.. seuraavaks kyl palaan taas kiltisti pakkikselle ja turvalliseen proslowhun..

Ymmärrätkö että vertaat kahta erilaista tuotetta (maustamaton kaseiini ja maustettu kaseiini/hera sekoitus) ?

Itse ostan kunnon kasan (15kpl) tota Ufs:n perusheraa ja siihen kaveriksi lusikallinen pari Fastin maustettua vaniljaheraa ja hyvää on. Palkkariin kaveriksi vaniljan tilalta lusikka tai pari kaakaojauhetta, halpaa ja hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom