UFS tuotteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eXpi
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan noita tullut vedettyä joskus, ihan samaa tavaraa kuin muutkin. Itse tilaan jauhoni Pakkiskaupasta ja tota uutta halpaheraa tulee varmasti jatkossa menemään paljon ainakin täällä päässä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten täällä nyt tämmönen ketju annetaan olla :eek:

Ei sitten ole tarkotus vittuilla, mutta yleensähän nämä tämmöiset muiden tuotteita koskevat ketjut on suljettu heti :)

abcd sanoi:
Miten täällä nyt tämmönen ketju annetaan olla :eek:

Ei sitten ole tarkotus vittuilla, mutta yleensähän nämä tämmöiset muiden tuotteita koskevat ketjut on suljettu heti :)
Eli siis meitä kritisoidaan ja itketään muualla kun emme anna mainosta muille. Sitten kun annamme, niin onko sekin huono juttu? Tuosta firmasta mulla on äärimmäisen huonot kokemukset, mutta olkoon nyt. Täällä keskustellaan kaikista merkeistä, vain linkit ovat kiellettyjä. Eli ei AINA pidä vääntää valheilla asioita vääriksi.

Ja voin kokemuksesta sanoa, että ei kannata ostaa evolutionin whey1 mansikkaa, se maistuu ihan esanssilta eikä todellakaan mansikalta!!!

Mike sanoi:
Eli siis meitä kritisoidaan ja itketään muualla kun emme anna mainosta muille. Sitten kun annamme, niin onko sekin huono juttu? Tuosta firmasta mulla on äärimmäisen huonot kokemukset, mutta olkoon nyt. Täällä keskustellaan kaikista merkeistä, vain linkit ovat kiellettyjä. Eli ei AINA pidä vääntää valheilla asioita vääriksi.
Niinku tossa jo sanoin, että ei oo tarkotus vittuilla mitenkää, ihmettelin vaa että tämmönen kilpailijan tuotteita käsittelevä ketju annetaan täällä olla.

Onhan se hyvä, että saa keskustella muustakin kun Pakkotoiston tuotteista :)

Ite en sen jälkeen kun tänne se uusi halpahera ja kreatiini tulee aijo tilata UFS:lt mitään, sen heidän asioiden vääristelyn takia.

Taidan kanssa alkaa Pakkikselta halpisheraa tilaamaan jahka saan noi omani kulutettua. Toi Evolutionin l-glutamiini näyttää ihan kokalta. :)

Itsellä löytyy kokemusta ufs:n aminoista ja perusherasta. Tulee könttätilauksia tehtyä... Herasta sen verran että instantoinnin takia ei ainakaan vaahtoa ja maku on perushera. Odotan että pakkiksellekkin tulee (hieman laadukkaampi) halpahera niin tulee lisää kilpailua. Halvat bulkki aminot olisi myös mukava lisä

Kaikki perusherat on suunnilleen samaa. Itse ostan siltä, joka myy halvimmalla, yksinkertaista kuluttajan matematiikkaa: mitä halvemmalla asiakas saa, sitä vähemmän myyjä ottaa voittoa itselleen.

Halpoja hyviä tuotteita whey1, ufs:n hera ja phase3, muuta sitä ei tarvikkaan.

Itse asiassa phase3 on niin hyvän makusita, että reenin aikana odottaa, koska pääsee juomaan palkkaria :).

Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan ...

Voiman ostaja sanoi:
Kaikki perusherat on suunnilleen samaa. Itse ostan siltä, joka myy halvimmalla, yksinkertaista kuluttajan matematiikkaa: mitä halvemmalla asiakas saa, sitä vähemmän myyjä ottaa voittoa itselleen.
Ei se ihan noin mene. Kateprosentit määräytyvät sisäänostohinnankin mukaan. Jos me itse tuottaisimme jauhoja, niin hintakin olisi edullisempi.

Ja onko se mielestäsi väärin, että työstä saa palkkaa? Mitäs jos pomosi sanoisi sinulle duunissa "ulos täältä, tuo toinen tekee puoli-ilmaiseksi töitä".

Mä haluan käyttää palautusjuomana isolaattia, jossa on mahdollisimman vähän rasvaa, jota ei pitäisi palautusjuomassa ottaa. UFS:n whey2 olen päätynyt, hintakin on varsin ratkaiseva tekijä.

Voiman ostaja sanoi:
Hmmm... Kate ei ole rikoksella hankittu hyöty. Sisäänostohinnan ja myyntihinnan erotus on se raha jolla jokainen firma jää henkiin: maksaa palkat, vuokrat, vakuutukset, sähköt, bensat, laitteet, markkinoinnin, siivoukset, verot, kalusteet... Eli pitää tätä yhteiskunnaksi kutsuttua bordellia pystyssä.

Kaikkeja ihme purkkeja tuntuvat tyrkyttävän..normaali palautusjuoman tuoteselosteen lukeminen oli myös aika huvittavaa

Sisältää ainoana proteiinilähteenä patentoitua CFM® heraproteiini-isolaattia
Sisältää ainoana hiilihydraattilähteenä maltodekstriiniä, jossa alhainen DE-luku
Sisältää maailman puhtainta saksalaista l-glutamiinia
Sisältää maailman puhtainta patentoitua Creapure® kreatiinimonohydraattia

Mike sanoi:
Ei se ihan noin mene. Kateprosentit määräytyvät sisäänostohinnankin mukaan. Jos me itse tuottaisimme jauhoja, niin hintakin olisi edullisempi.

Ja onko se mielestäsi väärin, että työstä saa palkkaa? Mitäs jos pomosi sanoisi sinulle duunissa "ulos täältä, tuo toinen tekee puoli-ilmaiseksi töitä".

Niin no tässä tullaan sen kysymyksen eteen, että kuka mitenkin omaa firmaansa pyörittää. Jokainen ostakoon perunajauhonsa mistä haluaa, mä ostan siltä joka myi halvimmalla, oli se sitten Pakkotoisto, UFS tai vaikka Lidl. Jos joku haluaa olla uskollinen jollekin firmalle ja maksaa samasta kamasta enemmän niin tehköön niin.

Voiman ostaja sanoi:
Niin no tässä tullaan sen kysymyksen eteen, että kuka mitenkin omaa firmaansa pyörittää. Jokainen ostakoon perunajauhonsa mistä haluaa, mä ostan siltä joka myi halvimmalla, oli se sitten Pakkotoisto, UFS tai vaikka Lidl. Jos joku haluaa olla uskollinen jollekin firmalle ja maksaa samasta kamasta enemmän niin tehköön niin.
Niin tai jos joku haluaa vuosia pyörittää omalla ajallaan ilmaiseksi kaikille tämmöistä palstaa, niin tehköön vain sen jos niin haluaa. Ilmaista tietoa vitusti, se toki pitää ignoorata ja sanoa että kauppias tekee voittoa, hyi vittu! Ei oheispalveluilla ole mitään arvoa joidenkin mielestä, vaan pari euroa on se ase, millä sitten lyödään kauppiasta kun koittaa leipänsä tehdä.

voittoahan tekee kaikki kauppiaat,en itse ainakaan hae kanamunia siwasta ja leipää eurosparista,vain säästääkseni kolikoita...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom