Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli siis meitä kritisoidaan ja itketään muualla kun emme anna mainosta muille. Sitten kun annamme, niin onko sekin huono juttu? Tuosta firmasta mulla on äärimmäisen huonot kokemukset, mutta olkoon nyt. Täällä keskustellaan kaikista merkeistä, vain linkit ovat kiellettyjä. Eli ei AINA pidä vääntää valheilla asioita vääriksi.abcd sanoi:Miten täällä nyt tämmönen ketju annetaan olla
Ei sitten ole tarkotus vittuilla, mutta yleensähän nämä tämmöiset muiden tuotteita koskevat ketjut on suljettu heti
Niinku tossa jo sanoin, että ei oo tarkotus vittuilla mitenkää, ihmettelin vaa että tämmönen kilpailijan tuotteita käsittelevä ketju annetaan täällä olla.Mike sanoi:Eli siis meitä kritisoidaan ja itketään muualla kun emme anna mainosta muille. Sitten kun annamme, niin onko sekin huono juttu? Tuosta firmasta mulla on äärimmäisen huonot kokemukset, mutta olkoon nyt. Täällä keskustellaan kaikista merkeistä, vain linkit ovat kiellettyjä. Eli ei AINA pidä vääntää valheilla asioita vääriksi.
Ei se ihan noin mene. Kateprosentit määräytyvät sisäänostohinnankin mukaan. Jos me itse tuottaisimme jauhoja, niin hintakin olisi edullisempi.Voiman ostaja sanoi:Kaikki perusherat on suunnilleen samaa. Itse ostan siltä, joka myy halvimmalla, yksinkertaista kuluttajan matematiikkaa: mitä halvemmalla asiakas saa, sitä vähemmän myyjä ottaa voittoa itselleen.
No sen saa silleen, että ostaa Vip-jäsenyyden pakkotoistoon eli sen 10 euroa vuodessa. Sillä saat paljon muitakin palveluita, kun pelkästään avatarin. For more information logo on to http://www.pakkotoisto.com/vip.htm :DJaaggo sanoi:Sori vaikka tää on vähän off topic, mutta miten tohon nimimerkin alle saa jonkun kuvan?
Hmmm... Kate ei ole rikoksella hankittu hyöty. Sisäänostohinnan ja myyntihinnan erotus on se raha jolla jokainen firma jää henkiin: maksaa palkat, vuokrat, vakuutukset, sähköt, bensat, laitteet, markkinoinnin, siivoukset, verot, kalusteet... Eli pitää tätä yhteiskunnaksi kutsuttua bordellia pystyssä.Voiman ostaja sanoi:Kaikki perusherat on suunnilleen samaa. Itse ostan siltä, joka myy halvimmalla, yksinkertaista kuluttajan matematiikkaa: mitä halvemmalla asiakas saa, sitä vähemmän myyjä ottaa voittoa itselleen.
Mike sanoi:Ei se ihan noin mene. Kateprosentit määräytyvät sisäänostohinnankin mukaan. Jos me itse tuottaisimme jauhoja, niin hintakin olisi edullisempi.
Ja onko se mielestäsi väärin, että työstä saa palkkaa? Mitäs jos pomosi sanoisi sinulle duunissa "ulos täältä, tuo toinen tekee puoli-ilmaiseksi töitä".
Niin tai jos joku haluaa vuosia pyörittää omalla ajallaan ilmaiseksi kaikille tämmöistä palstaa, niin tehköön vain sen jos niin haluaa. Ilmaista tietoa vitusti, se toki pitää ignoorata ja sanoa että kauppias tekee voittoa, hyi vittu! Ei oheispalveluilla ole mitään arvoa joidenkin mielestä, vaan pari euroa on se ase, millä sitten lyödään kauppiasta kun koittaa leipänsä tehdä.Voiman ostaja sanoi:Niin no tässä tullaan sen kysymyksen eteen, että kuka mitenkin omaa firmaansa pyörittää. Jokainen ostakoon perunajauhonsa mistä haluaa, mä ostan siltä joka myi halvimmalla, oli se sitten Pakkotoisto, UFS tai vaikka Lidl. Jos joku haluaa olla uskollinen jollekin firmalle ja maksaa samasta kamasta enemmän niin tehköön niin.