UFS tuotteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eXpi
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs täällä kitistään?! Mikesetällä on kaikista parhaat jauhot ja niillä kasvaa ja vahvistuu kaikista parhaiten! Niin! Ja mikesetä tarjuaa kaffet kaupassa ja porisookin mukavia vaikka täältä oulusta asti tulloo maalaisjuntteja häntä ja hänen kauppaansa kahtommaan! Nii perkule!

Ja oikeesti todella hyvää on tämä palvelu täällä netinkin välityksellä! Kuinkahan monet kerran olen minäkin tilauksia muutellut ja niistä keskustellut privalla ite isännän kanssa esimerkiksi 02:00 lauantai tai sunnuntai öinä?! Eikä koskaan ole kahta päivää tarvinnut toimituksia odotella...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Stadissa testosteronia on enemmän ilmassa kuin siellä susirajalla. Tänne vain GiiDein.

"Oulussa liha kasvaa keskimääräistä paremmin" tjsp :rock:

zztop sanoi:
voittoahan tekee kaikki kauppiaat,en itse ainakaan hae kanamunia siwasta ja leipää eurosparista,vain säästääkseni kolikoita...

Kuten sanoin, jos joku haluaa olla uskollinen jollekin tietylle putiikille ja maksaa hieman enemmän periaatteessa samasta tuotteesta, olkoon. Kommenttini koski lähinnä viestiketjun alkuperäistä kirjoittajaa joka mietti, onko erään lisäravinnefirman (ei pakkotoiston kaupan) tuotteista mihinkään. Lähtökohtaisesti kaikki suomessa myytävät proteiinijauheet varmasti sisältävät sen mitä etiketissä sanotaan. Jos joku epäilee toisin, aina voi lähettää tuotteen analysoitavaksi tullilaboratorioon, kuluttaja-asiamiehelle tms.

skuge sanoi:
Kaikkeja ihme purkkeja tuntuvat tyrkyttävän..normaali palautusjuoman tuoteselosteen lukeminen oli myös aika huvittavaa

Sisältää ainoana proteiinilähteenä patentoitua CFM® heraproteiini-isolaattia
Sisältää ainoana hiilihydraattilähteenä maltodekstriiniä, jossa alhainen DE-luku
Sisältää maailman puhtainta saksalaista l-glutamiinia
Sisältää maailman puhtainta patentoitua Creapure® kreatiinimonohydraattia

wtf? mitäs vikaa tässä on? nuo "ainoana" sanat viittaa sen jauheen koostumukseen, että sisältää CFM-heraa ja maltoa, ei todellakaan että tuote sisätää "ainoana" maailmassa niitä raaka-aineita..

edit: jos totta puhutaan niin toi glutajuttu menee himpun yli

Lassesa sanoi:
wtf? mitäs vikaa tässä on? nuo "ainoana" sanat viittaa sen jauheen koostumukseen, että sisältää CFM-heraa ja maltoa, ei todellakaan että tuote sisätää "ainoana" maailmassa niitä raaka-aineita..

edit: jos totta puhutaan niin toi glutajuttu menee himpun yli
Samaa mieltä, että glutamiini meni yli, mutta kyllä tuo sisältää ainoana proteiinin lähteenä heraisolaattia on aika hyvä mainita.

Mike sanoi:
Niin tai jos joku haluaa vuosia pyörittää omalla ajallaan ilmaiseksi kaikille tämmöistä palstaa, niin tehköön vain sen jos niin haluaa. Ilmaista tietoa vitusti, se toki pitää ignoorata ja sanoa että kauppias tekee voittoa, hyi vittu! Ei oheispalveluilla ole mitään arvoa joidenkin mielestä, vaan pari euroa on se ase, millä sitten lyödään kauppiasta kun koittaa leipänsä tehdä.
Ei ole ilmaista ateriaa. Otsikosta arvasin, että tää tredi menee taas vääntämiseksi. Mutta ihan asiallisesti kommentoisin, että et kai sä nyt tätä palstaa ihan ilmaiseksi pyöritä. Luulisin, että tämän palstan banneri- ja VIP-maksuista jää sulle kaikkien kulujen jälkeen vielä jotain käteenkin. Sitä en tiedä, kuinka paljon, mutta tuskin tämä persnettoakaan tuottaa??

PunttiOskari sanoi:
Ei ole ilmaista ateriaa. Otsikosta arvasin, että tää tredi menee taas vääntämiseksi. Mutta ihan asiallisesti kommentoisin, että et kai sä nyt tätä palstaa ihan ilmaiseksi pyöritä. Luulisin, että tämän palstan banneri- ja VIP-maksuista jää sulle kaikkien kulujen jälkeen vielä jotain käteenkin. Sitä en tiedä, kuinka paljon, mutta tuskin tämä persnettoakaan tuottaa??

:offtopic: Aika läheltä tätä seuranneena jo useamman vuoden ajan voin sanoa tähän sen verran, että jos katsotaan sitä aikaa ja vaivaa mitä tän palstan pyörittämiseen ko. henkilöllä menee, niin persnetto tuntuu aika osuvalta kuvaukselta. En tiedä mitä mielessäsi liikkuu jos ajattelet tän palstan hoitamisen olevan jotain "pientä puuhastelua vapaa-aikana" josta saa mahtavat taloudelliset korvaukset päälle. Kiva ajatus tosin. :piis:

abcd sanoi:
...tilata UFS:lt mitään, sen heidän asioiden vääristelyn takia.
En ole tainnu mainita tätä täällä, mutta sanotaa ny ihan ääneen. Tuohon vääristelyyn liityen, kuulin ite seuraavanlaisen keskustelun ko. putkassa;

Asiakas: kumpi näistä on parempaa tuote X vai tuote Y?
Myyjä: Riippuu vähän, tuote Y on on ehkä paremman makuinen, mutta tuote X sisältää enemmän *****:a
Asiakas: Ai jaa *ottaa X:n*.

No eipä siinä sitten muuten mitään, mutta sattuu olemaan noiden tuotteiden ravintosisällöt täysin identtiset.

edit: Ja ei, en saa Mike-sedältä fyrkkaa tästä, mutta suoraan sanoen vituttaa tommonen pelleily.

PunttiOskari sanoi:
Viittasin siihen, että noin 3 vuotta tein palstan eteen hommia ennenkuin tästä tuli mitään kaupallista. Silloisista vippi maksuistakin meni puolet toiselle ylläpitäjälle, joista maksoin kaikista itse sitten mätkyt. Paljon olen tähän panostanut ja nykyään panostan vielä enemmän. Työpäivät ovat vähän perkeleen pitkiä ja vippi/mainosmaksut investoin eteenpäin kameralaitteisiin saadakseni lisää sisältöä palstalle. Kuvaan paljon matskua tänne, taas on tulossa Fight festivalia, Cagea ja Bodykisaa, samoin metallibändejä käyn kuvaamassa senverran kuin vain aikaa riittää. Viime keikka maksoi matkoineen kuvata 200€, halusin tänne kuvat Diablon keikalta. Työmäärä ei näy välttämättä ulospäin, mutta vakuutan, että raadan tämän eteen aikamoisella intohimolla. Ei tätä vasemmalla kädellä hoideta.

Mike sanoi:
Työmäärä ei näy välttämättä ulospäin, mutta vakuutan, että raadan tämän eteen aikamoisella intohimolla. Ei tätä vasemmalla kädellä hoideta.
Juu kyllä se työmäärä ja asenne näkyy hyvin ulospäin, kun lauantai-iltanakin tänne vastailet:thumbs: . Ei siis millään pahalla, tartuin vain tuohon "ilmaiseksi"-juttuun. Mulla on vaan tapana takertua johonkin pieniin epäkohtiin...

Mike sanoi:
Viittasin siihen, että noin 3 vuotta tein palstan eteen hommia ennenkuin tästä tuli mitään kaupallista. Silloisista vippi maksuistakin meni puolet toiselle ylläpitäjälle, joista maksoin kaikista itse sitten mätkyt. Paljon olen tähän panostanut ja nykyään panostan vielä enemmän. Työpäivät ovat vähän perkeleen pitkiä ja vippi/mainosmaksut investoin eteenpäin kameralaitteisiin saadakseni lisää sisältöä palstalle. Kuvaan paljon matskua tänne, taas on tulossa Fight festivalia, Cagea ja Bodykisaa, samoin metallibändejä käyn kuvaamassa senverran kuin vain aikaa riittää. Viime keikka maksoi matkoineen kuvata 200€, halusin tänne kuvat Diablon keikalta. Työmäärä ei näy välttämättä ulospäin, mutta vakuutan, että raadan tämän eteen aikamoisella intohimolla. Ei tätä vasemmalla kädellä hoideta.
Kyllä Mike on vain äijä, ilman uhrauksiasi meillä ei olisi näin hyvää foorumia, ainenkin tämä kyniska kiittää.

Tuosta firmasta mulla on äärimmäisen huonot kokemukset, mutta olkoon nyt.

Olinkin suunnitellut kaverini kanssa kyseisessä mestassa käymistä, mutta tämän jälkeen se saa jäädä. Olen saanut sinusta sen verran rehellisen kuvan tätä palstaa pari vuotta lukiessa, että mielipiteesi plus omat aikasemmatkin epäilyt firmasta riittävät.

Olinkin suunnitellut kaverini kanssa kyseisessä mestassa käymistä, mutta tämän jälkeen se saa jäädä. Olen saanut sinusta sen verran rehellisen kuvan tätä palstaa pari vuotta lukiessa, että mielipiteesi plus omat aikasemmatkin epäilyt firmasta riittävät.

Lol! päivän paras, vai oliko tää joku läppä, anyway repesin :hyper:

Itse vaihdoin UFS:n maustamattomaan protskuun tässä ihan puhtaasti sen halpuuden vuoksi. 8,90 + pari euroa kilon kaakaojauhesäkkiin, mistä riittää ties miten monelle prodesäkille. :) Eipä Oulusta taida saada muualta yhtä kilpailukykyistä tavaraakaan.

Kieli perseessä :D

Ei herneitä, oli vaan niin hauskan kuulosta toi :D

toinen mille tässä ketjussa repesin oli tämä loistavan kuuloinen mainospuhe:
Mä haluan käyttää palautusjuomana isolaattia, jossa on mahdollisimman vähän rasvaa, jota ei pitäisi palautusjuomassa ottaa. UFS:n whey2 olen päätynyt, hintakin on varsin ratkaiseva tekijä.

no kyllpäs on vääntämistä ja offtopikkia :P
Itse tilasin ufs:ltä 10x hera ja 10x malto paketin koska oli halvinta ja mistään muualta ei sellaista pakettia saanut niihin hintoihin. Heran maku on paha, mutta maustettuna se menee alas, taino meni funlightin kanssa ½vuotta sen jälkeen alkoi jo hieman kyllästyttää. Turha jauhaa jostain kahvin saanneista kaupanpälle yms.,koska läheskään kaikki ei asu pääkaupunkiseudulla. Firmana UFS antaa mielestäni hyvää palvelua, vaikkakin ei yhtänopea toimitus kuin pakkiksella (voi kyllä johtua isosta paketista), mutta UFS antoi postinseurantakoodit joista pakkiskin saisi ottaa oppia ja antaa myös asiakkailleen.

Yksi quote vielä.
Viime keikka maksoi matkoineen kuvata 200€, halusin tänne kuvat Diablon keikalta.
Turha millään pakkiksen rahoilla jotain Diabloa lähteä kuvaamaan, IMO. Huomaa että töitä pakkiksen eteen on tehty ja sitä arvostetaan, mutta ei mitään Diablon keikkaa töiksi voi laskea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom