UFO:jen olemassolo todistettu (!?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sorzo
  • Aloitettu Aloitettu
Aivan sama mitä todisteita esitetään. Todisteiden esittäjät saatetaan naurunalaisiksi kerta toisensa jälkeen. Valtayleisö uskoo ainoastaan siihen mitä näkee, ja sitähän ihmiset näkee mitä valtamedia näyttää.

Minä uskon UFO:ihin, mutta en koe minkäänlaista tarvetta todistaa sitä muille ihmisille. Riittää mulle että minä uskon.
Joo, mä kanssa uskon että mun kaapissa on vaarallinen natsi ja kymmenen näkymätöntä tonttua. Ei mulla ole mitään tarvetta todistaa sitä muille, mulle riittää että minä uskon. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan nää kyllä mielenkiintoisia juttuja. Avaruusolioita en itse ole nähnyt kuin muutaman kerran viikon rännin jälkeen, joten paha sanoa mikä on totta mutta toisaalta on myös aika urpo ajatus, että tää meidän tellus olis oikeasti ainoo mesta missä elämää on.

Minusta on naurettavaa ettei me uskota maan ulkopuoliseen elämään..Eikö se nyt ole aika itsekästä ja ylimielistä että me oltais vain ainoat koko laajenevassa universumissa?
Eikö se oo vaan kapeakatseisuutta parhaimmillaan?

No eiköhän se ole pikkuisen eri asia väittää, että maapallon ulkopuolella ei missään ole elämää, tai väittää että pienet harmaat miehet ei silvo lehmiä ja asenna anaaliluotaimia ihmisparkojen perseisiin. Ja että salaliitto ei ole laajempi kuin mitä järki voi käsittää.

Itse uskon että maailmankaikkeus on pullollaan eri elämänmuotoja, osa eri tasoilla joita ei edes silmin voi havaita. Tietoisuuden tason kasvun kautta ihmiskunnan suhde muihin sivilisaatioihin tulee todennäköisesti kasvamaan.

Ufo havainto on enkä ollut edes kännissä :b

Minusta on naurettavaa ettei me uskota maan ulkopuoliseen elämään..Eikö se nyt ole aika itsekästä ja ylimielistä että me oltais vain ainoat koko laajenevassa universumissa?
Eikö se oo vaan kapeakatseisuutta parhaimmillaan?

Se on tietoisuudentason alemmuutta pikemminkin.

No eiköhän se ole pikkuisen eri asia väittää, että maapallon ulkopuolella ei missään ole elämää, tai väittää että pienet harmaat miehet ei silvo lehmiä ja asenna anaaliluotaimia ihmisparkojen perseisiin. Ja että salaliitto ei ole laajempi kuin mitä järki voi käsittää.

Käsittämättömän vaikeata saada rapelossa selvää pitkästä lauseesta missä on tuplatriplanegaatiota. Suomennatko, että oletko nyt sitä mieltä että muualla on elämää vai että ei ole?

Ei ole tapana miettiä asioita jotka eivät elämääni mitenkään vaikuta. Suosittelen muillekin.

Ei ole tapana miettiä asioita jotka eivät elämääni mitenkään vaikuta. Suosittelen muillekin.

Kiveksien laskeuduttua alkaa monesti pohtimaan muutakin kuin mistä saa mopoon bensarahaaa. Tottahan toki näitä hommia on kiva miettiä ja lukea aiheesta mutta jos alkaa ahdistamaan niin sitten tuo on toki hyvä neuvo!

tin-foil-hat-625p.jpg

En tutustunut sen tarkemmin tuohon artikkeliin tai näiden bulgaarien taustoihin mutta eikö kyseessä kuitenkin ole edes semisti arvostettuja jannuja ja luulisi ettei ihan helposti laittaisi uraansa vaakalaudalle? Voihan toki olla, että jossain komerossa 10v hakkeri hihittelee näille uutisille kräkättyään bulgaarien kohinamittarit.

Kiveksien laskeuduttua alkaa monesti pohtimaan muutakin kuin mistä saa mopoon bensarahaaa. Tottahan toki näitä hommia on kiva miettiä ja lukea aiheesta mutta jos alkaa ahdistamaan niin sitten tuo on toki hyvä neuvo!
Kyllä mä tykkään miettiä kaikennäköistä, mutta kun tässä( ja esim. siinä toisessa suuressa "onko/ei ole?" -aiheessa...) ei vaan pääse kertakaikkiaan sitä "voihan olla mutta voipi olla olemattakin" -tasoa pidemmälle.
No, kukin tavallaan, ei siinä mitään. :)

Käsittämättömän vaikeata saada rapelossa selvää pitkästä lauseesta missä on tuplatriplanegaatiota. Suomennatko, että oletko nyt sitä mieltä että muualla on elämää vai että ei ole?
Enhän mä sitä tietysti varmuudella tiedä, niin kuin ei kukaan muukaan. Mutta onhan se erittäin todennäköistä, että jonkinlaista elämää on Maapallon ulkopuolella. Eihän sitäkään ole edes suljettu pois, että omassa aurinkokunnassamme olisi nyt tai olisi ollut elämää Maapallon ulkopuolella.

Siitä, jos jossain Marsin pinnan alla elelee bakteereja, on vaan aika helvetin pitkä matka siihen, että lentävät lautaset sieppaa ihmisiä kodeistaan ja Amerikan presidentti käy salaisia neuvotteluja pienten harmaiden miesten kanssa.

Siitä, jos jossain Marsin pinnan alla elelee bakteereja, on vaan aika helvetin pitkä matka siihen, että lentävät lautaset sieppaa ihmisiä kodeistaan ja Amerikan presidentti käy salaisia neuvotteluja pienten harmaiden miesten kanssa.

Aika helvetin pitkä matka on myös sinne missä sivistyneempää elämää voi olla mutta mihin ei päästä tsiigailemaan tarkemmin.

Aika helvetin pitkä matka on myös sinne missä sivistyneempää elämää voi olla mutta mihin ei päästä tsiigailemaan tarkemmin.
Nimenomaan. Me ei päästä sinne sen enempää tai vähempää kuin ne pääsee tänne. Eli siis jos (ja kuten pidän erittäin todennäköisenä että on asian laita) jossain helevetin kaukana miljoonien tai miljardien valovuosien päässä on älyllistä elämää, niin siitä ei kovin helpolla mitään tietoa saada. Sen sijaan jos alienit juttelis ihan normaalisti jonkun bulgaarialaisen partasuun kanssa niin sen tietäis kyllä muutkin.

Nimenomaan. Me ei päästä sinne sen enempää tai vähempää kuin ne pääsee tänne. Eli siis jos (ja kuten pidän erittäin todennäköisenä että on asian laita) jossain helevetin kaukana miljoonien tai miljardien valovuosien päässä on älyllistä elämää, niin siitä ei kovin helpolla mitään tietoa saada. Sen sijaan jos alienit juttelis ihan normaalisti jonkun bulgaarialaisen partasuun kanssa niin sen tietäis kyllä muutkin.

Sitä paitsi kaikkihan tietää sen että avaruusoliot ottaa aina yhteyttä jenkkeihin, eikä mihkään nevahööd bulgariaan.

Kun alkaa ajatella sitä, että maailmankaikkeudessa on miljoonia muitakin aurinkokuntia kuin omamme, on erittäin todennäköistä että maailmankaikkeudessa on muuallakin älyllistä elämää. En jotenkin jaksa uskoa, että maapallo on ainoa planeetta, missä on edellytykset älyllisen elämän synnylle.

edit: En kuitenkaan varauksetta usko, että muualla on teknologiaa jolla voidaan matkustaa tänne asti.

...tai sitten maassa on Stargåte.

Minusta aika hölmöä lähteä spekuloimaan tähtienvälisen matkustamisen mahdollisuutta/mahdottomuutta faktana ihmisten tieteen perusteella, ja toisaalta jos joku tänne asti pääsee valovuosien päästä niin eiköhän se jokin ole kehittänyt häiveteknologiaansakin sen verran ettei ihmisten alkeellisilla virityksillä sitä havaita.

...tai sitten maassa on Stargåte.

Minusta aika hölmöä lähteä spekuloimaan tähtienvälisen matkustamisen mahdollisuutta/mahdottomuutta faktana ihmisten tieteen perusteella, ja toisaalta jos joku tänne asti pääsee valovuosien päästä niin eiköhän se jokin ole kehittänyt häiveteknologiaansakin sen verran ettei ihmisten alkeellisilla virityksillä sitä havaita.
Niinpä.
Jotenkin tuntuu koomiselta että alienit selviytyisi valovuosia pitkästä matkasta avaruudessa ilman ongelmia ja just sattumalta pitäisi tehdä maan kohdalla pakkolasku (vrt. Roswell, jne.) :lol2:

Ufokeskustelua aa aaaahhh:pano:

Itse pidän 95% varmana sitä, että ihmiskunnasta ja maapallosta ollaan tietoisia jossain muualla.

Tää maapallokeskeisyys on aika tiukassa ihmisen mielessä, mutta se kuva kyllä tulee murenemaan enemmän ja enemmän tulevaisuudessa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom