En sitten muista tiedä, mutta omasta mielestä taidokas, tekninen ja taktinen kamppailu on paljon viihdyttävämpää ja kiehtovampaa kuin kaksi köntystä rynnimässä toisiaan kohti nyrkit heiluen ilman mitään taktiikkaa.
Yleensä nämä ensimmäisen erän tyrmäykseen päättyvät tuulimyllyt ovat yleisön suosikkeja, mutta itse seuraan paljon mielummin Lyoto Machidaa, Georges St-Pierreä ja Michael Bispingiä.
Kannattaa vaihtaa ringetteen taikka kirjeshakkiin, jos oot oikeasti tuota mieltä. Paska matsi, kun puhutaan mma:sta, tekninen matsi voi myös olla viihdyttävä kuten itse tittelimatsi.
- - - Updated - - -
Kyllä minä noistakin tykkään katsella Bispingiä ja GSP:tä, mutta Machida on nykyään liian varovainen ottelija, jotta matsit olisivat viihdyttäviä. Tehokas hän toki on, kun saa paikan.
Machida menetti jo yhden taikka kaksi titteliottelua juurikin tuon tyylinsä takia. Dana ja kumppanit ei oikein syty näistä hippailijoista ja kohta tullaan näkemään enemmän muutoksia asian suhteen. Takahuoneessa asiaa on jo yritetty hoitaa pidemmän aikaa, mutta se ei näköjään riitä taikka mene kaikkien pääkoppaan.
Olis muutama mahtunut lisääkin sisään.