UFC on FOX 8: Johnson vs. Moraga ***SPOILERS***

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rusher
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aika kakaramaista lähtee suoraan pukuhuoneeseen, ilman virallista päätöstä.. ei voinu edes kätellä vastustajaansa... learn to lose Chiesa.

Tuli muuten kiire Kiesalla kotia oujeeee!

- - - Updated - - -

Pistäkääs sitä toimivaa striimiä sitte? Nutjobilta tulee jotai vitun tennistä..

Nää tulee maxilta suorana eli kotisohvalla saapi pötkötellä. Jos ei maxia löydy niin mene nurkkaan häpeämään kulkematta lähtöruudun kautta!

Aivan oikein tuollaselle ylimieliselle kakaralle: "Tiesin että kaikki mitä Antonilla oli (minua vastaan), oli se 1. erä ja sit veisin voiton helposti sen jälkeen." <-- ei ihan sana tarkka mutta aika tarkalleen se nuin sano.

Oppiipahan olemaan!

Just sit back and enjoy. Dont fuck with a estonian-fin!

4.gif

Tuli muuten kiire Kiesalla kotia oujeeee!

- - - Updated - - -

Nää tulee maxilta suorana eli kotisohvalla saapi pötkötellä. Jos ei maxia löydy niin mene nurkkaan häpeämään kulkematta lähtöruudun kautta!

Mulla ei ole edes telkkaria muuhun kun PS3:lla pelaamiseen. Edes YLE TV1 ei näy, koska telkkari on turha nykypäivänä.

Mulla ei ole edes telkkaria muuhun kun PS3:lla pelaamiseen. Edes YLE TV1 ei näy, koska telkkari on turha nykypäivänä.

Sinä se täällä epätoivosena kyselet mistä löytyy kokkelistriimiä, minä ja muut massimiehet makoillaan sohvalla ja katotaan laadukasta kuvaa suoraan kaapelista.
Tuollanen alatasoinen striimi huoraaminen on lopetettu jo vuosia sitten, kuulut varmaan samaan ryhmään mikä keräilee pulloja tienvarsilta ja pyytelee tupakista jämiä kavereilta.

Sinä se täällä epätoivosena kyselet mistä löytyy kokkelistriimiä, minä ja muut massimiehet makoillaan sohvalla ja katotaan laadukasta kuvaa suoraan kaapelista.
Tuollanen alatasoinen striimi huoraaminen on lopetettu jo vuosia sitten, kuulut varmaan samaan ryhmään mikä keräilee pulloja tienvarsilta ja pyytelee tupakista jämiä kavereilta.

Vituttaako kun saan saman viihteen ilmaiseksi? Laatu ei tietenkään ole yhtä hyvä striimissä kun kaapelissa, mutta huomenna löytyy kyllä jokaiselta torrent sivulta 1080p laadulla koko eventti :)

Vituttaako kun saan saman viihteen ilmaiseksi? Laatu ei tietenkään ole yhtä hyvä striimissä kun kaapelissa, mutta huomenna löytyy kyllä jokaiselta torrent sivulta 1080p laadulla koko eventti :)

Salli minun nauraa! Maksan laadukkaasta palvelusta muutaman vaivasen kympin kuukaudessa ja saan vastinetta moninkertaisesti, paremmin ei voisi murusia sijottaa.

- - - Updated - - -

Nippelitietokysymys: Oliko nää molemmat lespiaaneja vai Uriah vain?

Molemmille kelpaa vako!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä vittua Herb Dean? Paska pysäytys. Ei tosta Carmouchesta oo edes lopettamaan vaikka sai 4 minuuttia olla mountissa.

Heikko ja epätasanen rosteri kyllä naisten sarja ufc:ssa, pitäisi saada Cyborg ja Marloes kiireellä tiputtamaan 135lbs.

- - - Updated - - -

Mitä vittua Herb Dean? Paska pysäytys. Ei tosta Carmouchesta oo edes lopettamaan vaikka sai 4 minuuttia olla mountissa.

Ihmettelin kanssa että mitä ihmettä, tuollanen apinan ja ihmisen risteytys takoo suoraan mountista eikä mitään vaikutusta. Meinasitko että pysäytys tuli liian myöhään ?
Itse olisin voinut antaa vielä jatkaakkin tuota matsia.

Paskin ja odotetuin matsi koko kortilta...Täysin uskomatonta paskaa! Rory jabittaa voittoon ei helvetti soikoon.

Lawler söis näistä molemmat vaikka samaan aikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom