Mielestäni on huvittavaa, että tämäkin tapahtuma oli täynnä tyrmäyksiä ja lukotuksia, mutta silti ihmiset pohtivat vain sitä, kuinka sääntöjä tulee muuttaa, koska yksi matsi oli heidän mielestään tylsä. Ei pahalla, mutta kyllä tuosta syntyy kuva klassisesta "Just Bleed" - fanista. Mielestäni maksaessasi urheilutapahtumasta, tulee sinun hyväksyä se, että urheilija on tullut voittamaan, ei viihdyttämään sinua. Mikäli et pidä tästä, älä katso. Itse ainakin maksan nähdäkseni huippu-urheilua, jota myös tämä kortti ja Roryn matsi minulle toimitti.
Kuten mskomu sanoi, niin pistelaskun poistaminen vasta karkuunjuoksemista lisäisikin, mikäli matseissa olisi yhä aikarajat.
No, onneksi mitään tällaisia idioottimaisia uudistuksia ei tule tapahtumaan, joten eipä se minua haittaa vaikka pakkiksen nettininjat haluaisivat ensimmäisten turnausten säännöt takaisin UFC:hen.
Ei tämä ole mikään yhden matsin ongelma, eikä sääntöjä ole mihinkään kiveen hakattu. Meillä on selvästi erilainen näkemys lajin luonteesta. En silti kaipaa mitään shogun assassin-verilöylyjä vaan että ottelijat laittavat itsensä likoon ja näyttävät mitä osaavat vaikka riski saada nenään kasvaakin. Onneksi monet näin tekevätkin. Viihdyttävyys tulee sitten siitä jos on tullakseen. Tasapelitapauksessa tilastomerkinnäksi ratkaisematon, se on oikeudenmukaisempi termi ja jarrumies tarvittaessa jäähylle määräajaksi. Selkeät karkuunjuoksijat ei tule olemaan ongelma koska siten on mahdotonta saada voittoa, todennäköisemmin saa lopputilin. Sellaisenaan mitään vanhoja ufc- tai pride-sääntöjä ei tarvitse palauttaa, mutta nykytilanne ei ole läheskään paras mahdollinen.