UFC 246: McGregor vs. Cowboy (La 18.1.2020 Paradise / Las Vegas, United States)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

UFC 246: McGregor vs. Cowboy, la 18.1.2020. Kumpi voittaa?

• Total voters
    76
  • Poll closed .
Cowboyn pitää vaan pysyä kaukana Conorista ja potkia 5 erää nilkoille sekä vartaloon, ja se on siinä. Cowboy on sen verran paljon isompi, että pelkällä voimalla saa runnottua matsin itselleen - jos vaan pysyttelee conorin nyrkkien ulottumattomissa.

Valitettavasti Cowboy tuskin ajattelee noin strategisesti, vaan luultavasti antautuu ristiinlyömiseen. Siinä Conor on kiistatta parempi.

Cowboyn pitää vaan pysyä kaukana Conorista ja potkia 5 erää nilkoille sekä vartaloon, ja se on siinä. Cowboy on sen verran paljon isompi, että pelkällä voimalla saa runnottua matsin itselleen - jos vaan pysyttelee conorin nyrkkien ulottumattomissa.

Valitettavasti Cowboy tuskin ajattelee noin strategisesti, vaan luultavasti antautuu ristiinlyömiseen. Siinä Conor on kiistatta parempi.

Itse en näkisi tuota toimivana taktiikkana. Conor sulkee etäisyyden aika nopeasti hyvällä liikkeellä, jos alkaa liikaa pakitella. Myöskin Conor ottaa tilan pois tiukoilla sivuttaisilla leikkauksilla, joten kiertelykään ei onnistu pitkään.

Jos Conoria vastaan alkaa ottaa iisisti/taktisesti, niin sitten matsissa mennään Conorin pillin mukaan ja kaasua riittää kaikkiin viiteen erään.

Oma näkemys on, että Conori pitää pystyä lyömään isolla riskilläkin vähän sekaisin ja sitä kautta tehdä matsista ns. likainen tai sitten saada Conor mattoon, jossa Cowboy on vahvempi kaksikosta.

Hyviä pointteja mutta eri mieltä tuosta ettei conoria vastaan onnistu etäisyyden säilyttäminen. Tärkeää vain on ettei anna Conorin määrätä rytmiä vaan tekee töitä ottamalla joka potkusarjan jälkeen aktiivisesti reilulla kädellä etäisyyttä. Sitten taas itse määrätyllä ajoituksella sisään potkuetäisyydelle ja jälleen ulos. Onnistuisi kyllä jos vaan cardio kunnossa ja pää kylmänä.

Itse taas uskon että nimenomaan iso riski ei kannata Conoria vastaan. Counterointi lyömällä ja varsinkin ristiinlyömisissä on Conorin ydinosaamista ja leipälaji.

Mä uskon, että tässä matsissa kokeillaan cowboyn maksaa erilaisilla potkuilla. Keskivartalo on cowboylla arka paikka ja suojaus perinteisesti huonoa. Potkut keskivartaloon aiheuttaa reagointia ja sieltähän se leuka sitten löytyy.

Ihan mahdoton sanoa millainen conor tähän matsiin tulee. Voi olla huippukunnossa tai sitten ei. En uskaltaisi lähteä varmuudella kumpaakaan kuuluttamaan voittajaksi etukäteen, kun molempien suoritukset on vaihdelleet paljon matsista toiseen.

Ennustukseni on, että jos Conor on kunnossa, Cerronella ei ole mitään mahdollisuutta. Taitoero on niin iso, että mikään taktiikka ei tuo Cowboylle pystyottelussa voittoa. Taktisilla keinoilla on rajansa ja mikään taktiikka ei toimi, jos et kykene osumaan vastustajaan ja vastustaja pystyy osumaan sinuun kovaa.

Cerrone voisi yrittää painia, mutta Conorin puolustuspaini on sillä tasolla, ettei Khabibkaan häntä aivan saman tien lopettanut vaan se vaati monta erää, joten alasvienti pitäisi saada joka erässä melko alussa, että se toisi voiton Cerronelle. Ja tietysti aina on se mahdollisuus että tapahtuu jotain erikoista, iso vekki, nyrjähtävä nilkka, "tuuri"osuma leukaan ensimmäisellä lyönnillä yms. mutta tämä mahdollisuus on alle 10% ja voi tietysti sattua kummalle vain.

Sitten on vielä se aivan varteenotettava mahdollisuus, että Conor ei ole kunnossa, sippaa totaalisesti esim. kakkoserässä ja tulee kuristetuksi.

Hyviä pointteja mutta eri mieltä tuosta ettei conoria vastaan onnistu etäisyyden säilyttäminen. Tärkeää vain on ettei anna Conorin määrätä rytmiä vaan tekee töitä ottamalla joka potkusarjan jälkeen aktiivisesti reilulla kädellä etäisyyttä. Sitten taas itse määrätyllä ajoituksella sisään potkuetäisyydelle ja jälleen ulos. Onnistuisi kyllä jos vaan cardio kunnossa ja pää kylmänä.

Itse taas uskon että nimenomaan iso riski ei kannata Conoria vastaan. Counterointi lyömällä ja varsinkin ristiinlyömisissä on Conorin ydinosaamista ja leipälaji.

Periaatteessa tuo taktiikkasi voisi onnistua, mutta tuo pään kylmänä pitäminen tuntuu olevan Cowboylle vaikeaa. Joko mies tulee päälle ihan full blast tai sitten jos ei alussa pääse heti niskan päälle, niin voi muuttua hyvinkin flegmaattiseksi.

Kyllä Cowboyllä tässä mahkuja mielestäni on ja numeroa isompi raami ja hyvä jujutsu nyt ainakin antaa etua.

Ei ennustuksissa ole jarkea jos siihen liittyy tuollainen ehto. Tuolla tavalla voit jalkeenpain perustella kumman tahansa lopputuloksen oikeaksi arvaukseksi. Vahan sama kun sanoisi etta huomenna paistaa aurinko JOS ei ole pilvista

Meilläpäin ei ole pilvistä.
Mä olen sitä mieltä että Conor voittaa ilman jossia. Perustelut: Tuskin se nyt suoraan baarista tulee matsiin kuitenkaan ja precision, timing, knock out power ja iskujen kestävyys myöskin on pykälän korkeammalla. Jos mennään takasinkelauksella Khabib matsiin, niin oli aika lähellä ettei Conor saanut ajoitusta kohdilleen vastapolvella kun Khabib tuli jalasta kiinni ja vei matsin maihin ja sai väsytettyä Conorin tarpeeksi siinä ekassa erässä. En usko että Cowboy pystyy samaan. Conor väistää alasviennit tai counter onnistuu. Sitten jää pysty ja Cowboy ei sitä voita. Mun mielestä Cowboyn pitää päästä painimaan Conor maihin 1 tai 2 erässä melko pitkäksi aikaa onnistuakseen. Hyvä osoitus Conorin taidoista väsyneenäkin oli se yks hyypiö joka tuli Conorin kimppuun ottelun jälkeen, Conor suojeli itseään helposti ja löi silmän mustaksi kaverilta tarkasti, vaikka oli lyöty varsinaisessa ottelussa jo. Khabib on hullun nopea ja vaarallinen, mutta Cowboy iän ja tappioiden myötä alkaa valumaan UFC-tasolla tavis kategroriaan kuitenkin.

Ei ennustuksissa ole jarkea jos siihen liittyy tuollainen ehto. Tuolla tavalla voit jalkeenpain perustella kumman tahansa lopputuloksen oikeaksi arvaukseksi. Vahan sama kun sanoisi etta huomenna paistaa aurinko JOS ei ole pilvista

Katsos kun minulla ei ole tarvetta päteä sillä, että suosikkini voitti, vaan yritin tehdä mahdollisimman kattavan analyysin siitä, mitkä seikat vaikuttavat tilanteeseen enemmän ja mitkä vähemmän.

Jos tietäisin ottelun voittajan varmuudella, löisin koko omaisuuteni vetoa hänen puolestaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan pelkästään tuon tuoreimman TheMacLife-haastattelun perusteella veikkaan, että Conor voittaa ottelun. Miehestä huokui sellainen aito itsevarmuus, jota ei ole vähään aikaan nähty.

Ei o oikeen linjassa viaplayn hinnat... Edellisessä UFC (245) -kortissa oli kolme vyö-matsia kuukausimaksulla, ja nyt pitäs maksaa miljonääri-spurgun paluuottelusta 50€ extraa... kai ton vois varastaa intternetistä jos jaksaa valvoa, mut 50€ tosta kortista... yeah right...

Jos tietäisin ottelun voittajan varmuudella, löisin koko omaisuuteni vetoa hänen puolestaan.
Miksi jossittelet? Vastahan kirjoitit pitkän listan Wilderin otteluita, joissa vastustaja oli sinulle etukäteen selvä. Taisit tehdä hyvät rahat noilla otteluilla.

Valitettavasti myös vedonlyöntitoimistot tietävät, mikä on pelin henki, kun ammattinyrkkeilijälle rakennetaan uraa ja tarjoavat ennakkosuosikille niin heikkoja kertoimia, ettei niihin kannata kenenkään tarttua. Ja ainahan on pieni riski, että valtava ennakkosuosikki häviää, kysykää vaikka Anthony Joshualta.

Kertoimista puheenollen Conorin voitolle tarjotaan vain 1,33 ja Cerronelle 3,40: https://www.veikkaussivut.com/vihjeet/ufc-246-conor-mcgregor-donald-cerrone-18-1-2020/

Kuten sanoin, pidän Conorin voittoa todennäköisempänä, mutta mielestäni ero ei ole noin iso, johtuen juuri siitä, että Conorin iskukyky on arvoitus. Jos hän on lähellä parasta kuntoaan, hän voittaa kyllä lähes varmasti, mutta onko hän? Sitä on ulkopuolisen hyvin vaikea arvioida, koska se ei näy siitä, millainen rasvaprosentti ja lihasmassa hänellä on promokuvissa.

Paljon meinasit laittaa Cerronen ylikertoimelle?

Olen itsekin sita mielta etta taitojen puolesta Conor on suosikki mutta tulee mietittya etta kai se sekoilu ja koksun vetamisen on pakko vieda miehelta parasta teraa pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom