Ootte varmaan jo kovin ihmetelleet ja olleet huolissanne, että missä Slaikka luuraa..... aa.. ette oo vai..? No voi prkle :D
Joo, piti tulla nyt oma näkemys tänne antamaan. Luin eilen tän ketjun läpi ja monen näköistä ajatusta näytti olevan tästä matsista ja onhan tää vaikeasti veikattava ottelu.
Oma ajatus on, että Conor tulee erittäin kovassa kuosissa otteluun. Kaikki viittaa siihen, että kaverilla on motivaatio huipussaan ja nälkä treenaamiseen on jälleen löytynyt. En usko, että kunto tulee olemaan ongelma. Itse olen odottanut tätä Conoria kuin kuuta nousevaa. Conorin karatemainen liikkuminen, counterit, vasuri, potkut ja reaktiot teki aikanaan suuren vaikutuksen ja onkin ollut turhauttavaa katsoa, kun hyvä mies menee hukkaan tollasella sekoilulla, johon ufc ja fanit tuntuivat antavan siunauksen kunnes hekin käänsivät selän ja sen ansiosta Conorilla tuli varmaankin reality check ja kipinä on taas löytynyt.
Olen sitä mieltä, että vaikka Cowboylla on nuo 2kpl tyrmaystappiota alla niin ei häntä voi pitää helppona vastuksena mitenkään päin. Cowboylla on enemmän aseita käytettävänään ja voi hyvinkin olla, että sen potkut laittavat Conorin vaikeuksiin. Conor ei ole oikein joutunut hyvää potkijaa vastaan tietääkseni.. paitsi Aldo, mutta se ei ehtinyt niitä oikein käyttämään. Cowboy on todella hyvä myös miksaamaan ylä- ja alakertaan tarkkoja ja tehokkaita osumia. Lisäksi sen pituus saattanee olla merkittävä tekijä ja hyvä jiujitsu tottakai.
Todella vaikea lähteä veikkaamaan voittajaa, mutta toivon Conorin voittoa. Se olisi mielestäni todella siisti juttu, jos Conor olisi ottelussa täysin ylivoimainen. Vähän niin kuin Eddie ottelussa. Olkoonkin niin, että Eddie oli Conorille täydellinen vastus (näin itsekin olen ajatellut) , mutta se miten ilmiömäinen se siinä ottelussa oli niin hakee vertaistaan. Yritin eilen oikein miettiä, että mikä voisi olla samantapainen suoritus kamppailuskenessä ja en keksinyt mitään. Tai itse asiassa yksi kamppailu tuli mieleeni ja löysinkin sen Youtubesta.
View: https://www.youtube.com/watch?v=Ox2CvVHKukE
Sairaat refleksit ja counterit..