UFC 241: Cormier vs. Miocic 2 (La 17.8.2019 Anaheim, California)

Olisi kyllä siistiä jos DC vetäisi kunnon black fedorit ja pudottaisi Stipen jollain karmealla takakäden heijarilla. Mielellään sellainen jolla Fejda aikanaan tipautti Brett Rogersin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä mainio kortti vedonlyönti mielessä. Tästä saakin otettua helpot rahat pois. Jos joku muu haluaa tienata ja ei ole niin hyvä lajituntemus niin tässä on helpot tällä listalla:

DC tulee voittamaan. Stipe ei täysiä eriä jaksa DC kyydissä.
Pettis voittaa vuodenvarmasti. Paljon monipuolisempi pystyssä. Naten jalat kokee kovia matsissa.
Yoel Romero tulee voittamaan sodan.
Assuncao tulee voittamaan ja on vielä altavastaajana 2.8 kerroin Unibet

Noi kun yhdistää niin saakin 13.5 kertoimen. Sellanen 250€ tulee ens yönä rikastuttua.

On kyllä mainio kortti vedonlyönti mielessä. Tästä saakin otettua helpot rahat pois. Jos joku muu haluaa tienata ja ei ole niin hyvä lajituntemus niin tässä on helpot tällä listalla:

DC tulee voittamaan. Stipe ei täysiä eriä jaksa DC kyydissä.
Pettis voittaa vuodenvarmasti. Paljon monipuolisempi pystyssä. Naten jalat kokee kovia matsissa.
Yoel Romero tulee voittamaan sodan.
Assuncao tulee voittamaan ja on vielä altavastaajana 2.8 kerroin Unibet

Noi kun yhdistää niin saakin 13.5 kertoimen. Sellanen 250€ tulee ens yönä rikastuttua.
Kiitos vinkeistä! Mikäli en voita, lähden perääsi.

Mä en lähtis stipeä ja natea laskemaan ulos. Hevarissa on aina mahdollisuus ja stipe on tainnut tehdä asiat oikein. Mä uskon, että cormier vie, mutta kyllä stipellä on mahdollisuus tyrmätä sekä käsillä että potkuilla. Nate voi hyvin hävitä ensimmäiset 2 erää ja kääntää matsin 3,4,5 erissä. Nate on iso kysymysmerkki, kun on ollut 3v telakalla, mutta ilmeisesti kuitenkin treenannut kovaa koko ajan.

Kaikinpuolin hieno pääkortti. Vuoden ensimmäinen ppv, joka tulee ostettua.

Omat veikkaukset et dc vie tämän kerran dominoiden pistevoitto kaikilla tuomariäänillä..diaz via submission round 2..tiukan lohanyllyn piullin ja toisin costa tyrmää toisessa erässä.nämähän on pelkästään omia veikkauksia joka tapauksessa erittäin mielenkiintoinen iltama tulossa!

Cormier 15 ottelua hervarissa 0 tappiota, yks tuomari antanut yhden erän Barnetille.
Toivon Stipen ja Naten voittoja.
Romerollakin ikää jo 42v ja nyt tulee vastaan voittamaton Costa. Kova sota tulossa.

Viimeksi muokattu:
Cormier ei ole edes hävinnyt erää hevarissa. Yksi tuomari kolmesta barnett matsissa antoi yhden erän barnettille. Muuten dc on dominoinut. Cormierhan muuten sanoi, että rumble löi kovempaa kuin stipe. Mutta nyt on toki uusi matsi ja kilometreja lisää mittarissa.

Mä en lähtis stipeä ja natea laskemaan ulos. Hevarissa on aina mahdollisuus ja stipe on tainnut tehdä asiat oikein. Mä uskon, että cormier vie, mutta kyllä stipellä on mahdollisuus tyrmätä sekä käsillä että potkuilla. Nate voi hyvin hävitä ensimmäiset 2 erää ja kääntää matsin 3,4,5 erissä. Nate on iso kysymysmerkki, kun on ollut 3v telakalla, mutta ilmeisesti kuitenkin treenannut kovaa koko ajan.

Kaikinpuolin hieno pääkortti. Vuoden ensimmäinen ppv, joka tulee ostettua.

Jos Nate häviää 2 ekaa erää niin sit on lopetus tultava voittoon tai 10-8 erä tasuriin. Sehän on 3 eräinen ottelu :D

On kyllä mielenkiintoinen ilta. Itsellä sellainen kutina, että Stipe vie pisteillä. Näytti punnituksessa todella hyväkuntoiselle ja varmasti on oppia otettu viime matsista. Päämatsin voittaja on kaikkien aikojen raskassarjalainen!

Pettis ottaa keskeytysvoiton Diazista. Diazilla on kova leuka ja kunto, mutta uskon että se ei vaan nyt riitä.

Romero vs Costa on paha veikata. Costan leuka on arvoitus. Todennäköisesti se testataan tässä matsissa.

Omat veikkaukset et dc vie tämän kerran dominoiden pistevoitto kaikilla tuomariäänillä..diaz via submission round 2..tiukan lohanyllyn piullin ja toisin costa tyrmää toisessa erässä.nämähän on pelkästään omia veikkauksia joka tapauksessa erittäin mielenkiintoinen iltama tulossa!

Itse en kyllä näe että Diaz saisi subitettua Pettisiä mitenkään, ellei saa ensiksi pystyssä "lopetettua". Mielenkiinnolla itsekkin katselen tätä matsia kun kummankin matto on enemmän lopetushakuista eikä toisen pelin jäädyttämistä.
Pahin mahdollinen vaihtoehto itselle on se että pettis vetää conditit ja keskittyy pelkästään ottamaan pistevoittoa.
Veikkaan kuitenkin että monipuolisempi pettis vetää potkuilla decision voiton ja diaz joutuu vetelemään blossia seuraavat pari päivää koipien takia.

Nate vs Pettis on matsi mikä kiinnostaa itseäni ylivoimaisesti eniten tällä kortilla. Olispa ollut 5-eräinen, niin olisi paljon kiinnostavampi. Diazien kohdalla nuo 3-eräiset matsit lähinnä vituttaa. Kaverit alkaa vasta lämpiämään, kun on 2 erää oteltu. Pettis on edelleen kova luu ja vaarallinen vastus, mutta uskon ja toivon hartaasti Naten voittoa. Aika ison näköinen Nate oli punnituksessa. Treenattu varmasti on ja paikat toivottavasti kunnossa, samoin kuin Pettiksellä.

Pettiksen potkut ovat varmasti Natelle vaarallisia. En usko, että Nate saa lukotettua Pettistä. Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä hiukan poikien mattovääntöä, siinä on kaksi erittäin kovan luokan bjj-miestä. Pettiksestä tulee aina mieleen kova strikeri, mutta helvetin kova se on myös matossa, etenkin selältään. Luulen, että Naten boxinki tekee Pettikselle hankaluuksia, mutta hiukan pelkään noita Pettiksen potkuja ja luulenkin, että se viljelee niitä aika tehokkaasti, koska ei pelkää joutua Naten kanssa mattoon. Veikkaan, että pisteille menee ja hiuksen hienosti Natelle.

Cormier tyrmää taas Stipen, Yoel jyrää Costan ja Conor ei anna uusintaa old manille.

Mun veikkaus on, että cormier väsyttää stipen ja vie pisteillä. Jonesikaan ei onnistunut pitämään cormieria poissa iholta(mutta se potku,...). Jos on oikeen megapäivä niin voi onnistua väsyneen stipen kuristuskin.

PPV ostettu. Pitkä tovi menikin viimeisestä ostoksesta. Mä oon budjetoinut niin, että 2-3ppv:ta vuodessa ostoon, jos vain on sopiva kortti tarjolla. Vähän rajoittaa menoa, kun ei voi tukea jon jonesia ja se on niin kovin aktiivinen. Jos conor tulee takaisin niin conor ppv:tkin joutuu väistämään ettei tule tuettua ottelijoita, jotka ei osaa käyttäytyä. PPV ostokset lienee se ainoa tapa viestittää paheksuntaa. Jos tarpeeksi moni tekee saman niin ehkä viesti menee perille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom