UFC 241: Cormier vs. Miocic 2 (La 17.8.2019 Anaheim, California)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm. Olisin ehkä antanut matsin romerolle, mutta statistiikan pohjalta oli niin tasainen matsi ettei costan voitto mun kirjoissa ole mikään ryöstö. Kai tuomarit sit tällä kertaa huomas iskujen olevan about tasan ja eteenpäinmeneminen palkittiin.

Tulevien matsien kannalta costan voitto on kyllä pop. Saadaan uutta verta mestaruuskahinoihin, kunhan vyö on ensin yhdistetty.

Hmm. Olisin ehkä antanut romerolle, mutta statistiikan pohjalta oli niin tasainen matsi ettei costan voitto mun kirjoissa ole mikään ryöstö. Kai tuomarit sit tällä kertaa huomas iskujen olevan about tasan ja eteenpäinmeneminen palkittiin.

Tulevien matsien kannalta costan voitto on kyllä pop. Saadaan uutta verta mestaruuskahinoihin, kunhan vyö on ensin yhdistetty.
Eihän noi kokonaisstatsit kerro mitään. Jos myllyttää vaan yhden erän

Ihan oikeutetusti meni Costalle, aika selkeesti 2-1 erät imo. En kyllä tajuu miten yleisö kehtaa booata tollasen mähinän jälkee.. Costa vs Adesanya/Whittaker mestaruudesta seuraavaks tulee olemaa yks MWn kiinnostavimpia titeliotteluita ikinä

Vaikea sanoa kumpi vei omasta mielestä. Costa painosti enemmän ja antoi kovia vartalopommeja. Naama vertailun perusteella Romero vei.

Forest griffin on kyllä mahtavasti tehnyt uran ottelemisen jälkeen. Ne muut, jotka sai eläkeduunin ufc:lta poistettiin palkkalistoilta wme oston myötä. Forest kai otti heti alunalkaen eläkeduunin tosissaan ja meni konttorille vääntään töitä ja dana&co ihmeissään, että onks se tosissaan. Nyt vääntää siellä ufc performance instituutissa kaikenlaista.

Eihän noi kokonaisstatsit kerro mitään. Jos myllyttää vaan yhden erän

No toka erä oli mun mielestä kans aika tasainen. Eka erä selkeästi Costalle ja kolmas Romerolle. Mut kyl mä itekin odotin Costan voittoa kun matsi päättyi vaikka Romero oli tolla mun lapulla. Eipä tarvii jännittää tuon puolesta enää kahta viimeistä matsia. Muuten kyllä jännitettävää riittää vielä.

Vaikea sanoa kumpi vei omasta mielestä. Costa painosti enemmän ja antoi kovia vartalopommeja. Naama vertailun perusteella Romero vei.

Tasuri olis kelvannu ittelle.
Ja naamavertailun perusteella jos ruvettais ottamaan, niin 90% top10 ukoista olis mustia kuin yö.

Tasuri ois kyllä ollu tässä matsissa kaikista oikeudenmukaisin ratkasu mutta niitä ei ufcssä jaella ellei oo aivan pakko. Tasuri ja instant rematch ja vielä mieluiten 5 eräsenä, en valittais:LOL:

Tasuri olis kelvannu ittelle.
Ja naamavertailun perusteella jos ruvettais ottamaan, niin 90% top10 ukoista olis mustia kuin yö.

Toi on totta. Toki Romero osui päähän enemmän kuin Costa. Ehkä toi lopputulos oli tulevaisuuden kannalta parempi. Uusia ukkoja mestaruus kähinöihin.

On kyllä mainio kortti vedonlyönti mielessä. Tästä saakin otettua helpot rahat pois. Jos joku muu haluaa tienata ja ei ole niin hyvä lajituntemus niin tässä on helpot tällä listalla:

DC tulee voittamaan. Stipe ei täysiä eriä jaksa DC kyydissä.
Pettis voittaa vuodenvarmasti. Paljon monipuolisempi pystyssä. Naten jalat kokee kovia matsissa.
Yoel Romero tulee voittamaan sodan.
Assuncao tulee voittamaan ja on vielä altavastaajana 2.8 kerroin Unibet

Noi kun yhdistää niin saakin 13.5 kertoimen. Sellanen 250€ tulee ens yönä rikastuttua.
Viittisitkö ens kortille laittaa sun "asiantuntevat" tipsit niin vedän vastapalloon :D Tällä kertaa en ehtiny mukaan

Varsinkin toi. "naten jalat kokee kovia matsissa", joo. Onhan Pettis 2 leg strikee saanu tehtyä :D

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom