Laitoin samalla tavalla ja vähän lisää kerrointa niin romeron ekan erän voitolle.Itse veikkasin:
Nate
Stipe
Yoel
Ja kyllähän Naten paluu ottelua odottaa eniten. =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin samalla tavalla ja vähän lisää kerrointa niin romeron ekan erän voitolle.Itse veikkasin:
Nate
Stipe
Yoel
Ja kyllähän Naten paluu ottelua odottaa eniten. =)
Kuinka hyvä cormier olisi ollut, jos olis vaikka sen ekan olympiakeikan jälkeen siirtynyt mma:n pariin?
Sama täällä.Minä pistin Miocic:in tyrmäysvoitolle vetoa.
Pitkästä aikaa kortti jossa useampi kuin yksi kiinnostava matsi. Itse en jaksa lähtökohtaisesti kiinnostua "pienistä matseista".
Olen kuullut luetettavista lähteistä:
-Cormier vie pisteillä
-Pettis vie pisteillä (Kumpikin on mun mielestä yliarvostettuja)
- Costa via ko/tko. Romero missaa painon, taas. Romero siirtyy matsin jälkeen LHW
Kaikki painossa. Miksi ne edelleen pelleilee tuollaisen mekaanisen puntarin kanssa? Tuntuu jotenkin hankalalta.
Voi pelastaa tärkeän ottelun, organisaation hyvin opastama toimihenkilö pystyy vedättämään pikkusen. Ja old school tunnelma?
Tuleekohan nää jotenkin turboahdettuina tähän otteluun? Kummatkin näyttää olevan paremmassa kondiksessa kuin edellisessä. DC sano kun puristi Stipen kättä, että vahvemmalta vaikuttaa kuin viimeksi, mutta jotenkin tuntu että heitti semmosella täältä myös pesee varmuudella sen. Voi olla että sattuu ja tapahtuu tässä matsissa ennen kuin on ohi.
En usko Pettisin leuan olevan ongelma tässä ottelussa mutta henkinen kantti saattaa hyvinkin pettääHewareita en edes veikkaa, mutta pettikselle on pakko laittaa pikku betsi.
vain 3 eräinen matsi palvelee Pettistä.
potkut, tämän homman pettis todella osaa.
Leuka kestää ja liike on hyvää, Nate tulee syömään uskomattoman määrän iskuja löntystellessään eteenpäin.
Kannattaa myös muistaa, et pettiksen tappiot on tullut ihan terävimmälle kärjellä, minne Natella ei ole asiaa.
En usko Pettisin leuan olevan ongelma tässä ottelussa mutta henkinen kantti saattaa hyvinkin pettää