Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin mitä tarkoitat?UFC tietää jo etukäteen. Conor pistetty 155 tittelinhaltijaksi
http://www.ufc.com/fighter/Weight_Class/Lightweight
Mabones is that you?
Mites muuten on 205 katsottavissa? Youtubesta ei ainakaan pääkorttia saa ostettua tai no VPN USA-servereille ja tuolloin onnistuu (50$).
Viaplay ainut? Ja Prelit eivät varmastikaan näy siellä?
Kaheli kerto hyvän tarinan Alvarezista Bodogin ajoilta, kannattaa kuunnella ep147 youre welcome.
LIGHTWEIGHT TITLE HOLDER
Varaahan aika optikolle..tuolla mitään tuommosta lukenuJoillekin tää elämä on kai vaan vähän vaikeampaa. En tiiä miten tota enää selittäis :D
LIGHTWEIGHT TITLE HOLDER
Conor McGregor
Tajuatko? Conorin eka matsi painoluokassa, sivuilla merkattu silti jo tittelinhaltijaksi. Tuu ny Dana itte kertoo telkkarikameroille jessus :D
Varaahan aika optikolle..tuolla mitään tuommosta lukenu
Näin itse saman, kyllä siellä oli Conor Lightweight title holderina ihan kuvan kanssa. Ovat näköjään korjanneet asian nyt. Mutta miten voi olla mahdollista että ufc on näköjään jo etukäteen päättänyt Conorin voittavan?Varaahan aika optikolle..tuolla mitään tuommosta lukenu
Aha.pahoittelut köndelle..itse en sitä kerinnyt nähdäNäin itse saman, kyllä siellä oli Conor Lightweight title holderina ihan kuvan kanssa. Ovat näköjään korjanneet asian nyt. Mutta miten voi olla mahdollista että ufc on näköjään jo etukäteen päättänyt Conorin voittavan?