UFC 205: Alvarez vs McGregor 12.11.16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M4RC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pakkisninjat, kumpi voittaa?

• Alvarez

Votes: 48 36,6%
  • McGregor

Votes: 83 63,4%

• Total voters
    131
  • Poll closed .
UFC:ssä vituttaa eniten se että todella meritoituneita ottelijoita välillä selvästi painetaan alas organisation puolesta koska persoona ei ole myyntitykki. Esim. Demian, Stipe, Fitch tulee äkkiä mieleen ottelijoista ketkä on joutunu aika kohtuuttoman kovan duunin tekemään shottinsa eteen..

Toi Demian vituttaa kyllä. Jos käy niin et Cowboy pääsee uutena vuotena koittaa Maiaa vastaan niin alkuvuodesta on pakko antaa Demianille tilaisuus ottaa Woodley/Thompsonia vastaan. Painoluokan paras.

Conor hype oli vielä vuosi sitten kiinostavaa mut nyt se maistuu jo puulta, samoin kävi Chaelin kanssa.. Ei nekään loputtomasti niitä läppiä jaksa keksiä, pitäs antaa vähän aikaa matsien välissä ni varmaan maistuis taas paremmin.

Mun mielestä Conorin v.ttuilut menetti parhaan teränsä kun tuli alemmasta sarjasta ulos. Ei sitä "vitun kääpiöt" henkeä saa samalla lailla 155-sarjassa päälle. :D Veikkaisin että Conor oikeasti "tiesi" voittavansa nuo ottelut, samaa varmuuden tunnetta tuskin on ylemmässä sarjassa ja johan käytäntö opetti Natenkin kanssa. Conor tietää, että seuraavakin matsi on aika 1x2 oikeasti. Ja jos siitä pääsis läpi niin vastus vaan kovenee. Pakko laittaa takkia pikkusen kiinni...

Khabiibin olemuksessa on jotain yhtä kiehtovaa kun Irish Loudmouthissa on! Ei välttämättä se "seksikkäin" ottelija rosterissa mut fanit tietää kuka on 155 vaarallisin eläin. Nurmine pystyy dominoimaan kaikkia 155 divarissa ja pelkällä painilla, päättäväisyydellä ja urheilullisuudella vois hyvin pitää kultavyötä useamman vuoden jos allah suosii terveyttä.

Conorin voitto olis hyvä senkin takia et mahdollinen Conor vs Khabib tittelistä tois mukavaa näkyvyyttä Khabibille. Khabib kuristais Conorin viimeistään neljännessä. The russians are back!

Ite kans näkisin Khabibin olevan se rosterin kovin monsteri. Eräitä primitiivisiä kannanottoja vieroksun, mutta helvetti minkälainen luonnonvoima häkissä. Minun veikkaus on, että Khabib on tuleva mestari, joka hallitsee sarjaa pitkään.

Tai siten rahaa on jo niin ettei paskalle taivu ja tietää että tuollainen iltama myy aivan takuulla vaikka ei liiemmin markkinoitaisi. Zen Conorin kun vielä näkisi pressissä ennen uran loppua!

Kiva nähdä khabib reilu parin vuoden jälkeen ottamassa kärkinimeä vastaan. Mun mielestä sitä
Hehkutetaan välillä ihan liikaa ottaen huomioon miten vähän on näyttöä sitten 2014 vuoden rda matsin.

Kiva nähdä khabib reilu parin vuoden jälkeen ottamassa kärkinimeä vastaan. Mun mielestä sitä
Hehkutetaan välillä ihan liikaa ottaen huomioon miten vähän on näyttöä sitten 2014 vuoden rda matsin.
Jep. Khabib on kyllä kova ukko, mut ainoo merkittävä voitto on RDA.

on siellä kebabilla trujillo, tibau ja pat healy myös ihan hyviä ukkoja voitettuina. ei toki mitään rda tasoa mutta jos UFCssä saat 7-0 recordin nii on kova.

Itse pistäisin Khabibin suosikiksi jokaista 155paunaista vastaan. Heikkoutena näen kyllä pystyottelun,
jättää itsensä liian avoimeksi joskus ku alkaa huitomaan. Mut kokonaisuutena paras paketti.

Jos muistan niin useampi on puhunut että Alvarez näytti pirun hyvältä RDA:ta vastaan. Omaan silmään näytti hyvinkin tasaiselta, ehkä olisin antanut RDA:lle tuon ekan erän jos se olisi pistetty poikki ennenkuin Alvarez sai sen yhden sisään sitä yhtä joka pisti RDA:n heilumaan. En näkisi Alvarezia muutenkaan miehenä joka pitäisi vyötä pitkään. Jos pitäisi rahaa pistää niin pistäsin Conorille.

Omasta mielestä Khabib rankataan vähän turhan korkealle. RDA-Ferguson ja Khabib-Johnsson matseista vakuuttavimman voiton ansaitsee seuraavan tittelishotin. Ehkä vähän itsestään selvää mutta kun monet/suurin osa olisi pistänyt Khabibin titteliotteluun ilman tätäkin matsia.

Voi veljet tämä on kyllä kova kortti. Pari peruuntumistakaan ei tuntuisi juuri missään lukuun ottamatta Main ja Co-Main eventtejä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Khabibista pitää sanoa sekin, että monet urheilijat eivät palaudu entiselle tasolleen ikinä tuollaisten vammojen jäljiltä. Toivottavasti palautuu entiselleen ja lopulta paremmaksi.

En tiedä miksi, mutta jotenki se Alvarezin lopetus näyttää karmealta kankealta huitomiselta. King Conor via murder in R1.

Aika tuulimyllyillä Alvarez sen keskeytyksen haki. Mitä oon nyt muutaman kerran tuon matsin katsonut uusiksi niin RDA oli mun kirjoissa kuskin paikalla. Tietoisella riskillä taisi Eddie olla liikkeellä sen jälkeen kun sattui kolauttamaan sopivasti RDA:n puolittain pihalle. Jotenkin tuntuu sille että McGregor poistuu kehästä kahden vyön kanssa.

Aika tuulimyllyillä Alvarez sen keskeytyksen haki. Mitä oon nyt muutaman kerran tuon matsin katsonut uusiksi niin RDA oli mun kirjoissa kuskin paikalla. Tietoisella riskillä taisi Eddie olla liikkeellä sen jälkeen kun sattui kolauttamaan sopivasti RDA:n puolittain pihalle. Jotenkin tuntuu sille että McGregor poistuu kehästä kahden vyön kanssa.

Eddie ei voi päästää Conoria yhtä avoimiin paikkoihin yhtä lähelle mitä RDA oli matsin alussa. Siinä oli muutama niin avoin paikka vetää kova vasen mut RDA oli vähän ujo

Vähän vastapainoksi... Nyrkkeily on kaiketi kuitenkin Eddien vahvuus noin yleisesti, Eddie kun haistaa verta niin noita 10 lyönnin huitomiscomboja tulee, mutta ei se nyt ihan se perustekemisen kuva ole. Eddien on ottanut varovasti UFC;ssä, periaatteessa atleettisuutta on vielä varastossa, toivotaan että pääsee näyttämään tähän asti parhaan matsinsa UFC;ssä ja silloin ei voittokaan voi kaukana olla.

View: https://www.youtube.com/watch?v=8aCoLQiJdIc

Treenivideota:

View: https://www.youtube.com/watch?v=w91c153p6xg

Jos muistan niin useampi on puhunut että Alvarez näytti pirun hyvältä RDA:ta vastaan. Omaan silmään näytti hyvinkin tasaiselta, ehkä olisin antanut RDA:lle tuon ekan erän jos se olisi pistetty poikki ennenkuin Alvarez sai sen yhden sisään sitä yhtä joka pisti RDA:n heilumaan. En näkisi Alvarezia muutenkaan miehenä joka pitäisi vyötä pitkään. Jos pitäisi rahaa pistää niin pistäsin Conorille.

Omasta mielestä Khabib rankataan vähän turhan korkealle. RDA-Ferguson ja Khabib-Johnsson matseista vakuuttavimman voiton ansaitsee seuraavan tittelishotin. Ehkä vähän itsestään selvää mutta kun monet/suurin osa olisi pistänyt Khabibin titteliotteluun ilman tätäkin matsia.

Voi veljet tämä on kyllä kova kortti. Pari peruuntumistakaan ei tuntuisi juuri missään lukuun ottamatta Main ja Co-Main eventtejä.

Mabones is that you?

Aika jaykalta naytti toi rda vs. alvarez jalkikateen katsottuna. Eddie nayttaa myos yllattavan vasyneelta eran lopussa ja kauhoo ilmaa... Conoria vastaan tarvii otella paljon tarkemmin

Eddie on hidastunut joka ufc matsissa selkeästi tähän asti.ei vaan vakuuta oikeen muutenkaan pärjäisi,conorin pysty tuntuu
Olevan ihan älyttömästi edellä.mielellään oon tosin väärässä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom