UFC 205: Alvarez vs McGregor 12.11.16

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja M4RC
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Pakkisninjat, kumpi voittaa?

• Alvarez

Votes: 48 36,6%
  • McGregor

Votes: 83 63,4%

• Total voters
    131
  • Poll closed .
Itse Tarkoitan suvereenilla mestarilla,kaveria joka on voittanut selvästi vastustajansa ja joka ei ole selkeä altavastaaja yhdenkään haastajan kanssa..bispingiä en laske tähän joukkoon,woodley taas on paljon parempi kuin kertoimet antaa ymmärtää..mestari on paras,mutta vain niin kauan kuin on mestari

Eddie Alvarezillahan on viimeiden 5 ottelun aikana 3 split decision voittoa joten voidaanko puhua kaverista joka on voittanut selvästi vastustajansa?

Minkä helvetin takia pitää tahalleen ymmärtää asiat väärin. Kyllähän tuon nyt tajuaa että meinas entistä mestaria jonka voitti

Kyllähän tuo nyt on sellaista sanaleikkiä ja sitä, että käsite "suvereeni mestari" tarkoittaa selkeästi eri asiaa eri ihmisille. Jos puhutaan suvereenista mestarista, niin mulle tulee mieleen Mighty Mouse, GSP aikanaan, Jones, A. Silva aikanaan ja nyrkkeilystä esim. Mayweather Jr. ja Klitchko aikanaan jne.
Suvereeni mestari on jo kyykyttänyt suurinta osaa relevanteista haastajistaan. Buster Douglasista ei aikanaan tullut suvereenia mestaria vaikka tyrmäsikin Tysonin ja siitä tuli kolmen liiton kiistaton mestari. Mutta joo, turha tästä on vängätä, saman asian voi tulkita monin tavoin :)
Voitto RDA:sta oli toki suvereeni jos pelkästään sitä tässä haettiin.

PaskaPitkävetovihjeet by vässykkä :david:

-Frankie vs Jeremy
winner by dec

-Kebab vs Johnson
Johnson by dec, kyllä näin on ;)

-Eddie vs Conor
Conor by KO/TKO 1rnd

Nurmagomedov vs Johnson on muuten varsin mielenkiintoinen ottelu myös. Johnson on hyvä testi Khabibin nykykunnolle ja näytti todella hyvältä viimeksi Poirieria vastaan. Dustin ei ole kuitenkaan mikään huono pystyottelija ja oli aivan täysi vastaantulija tuossa matsissa.
BTW, tuo Johnson on aika mielenkiintoinen tapaus kun katsoo sen recordia. Todella ailahtelevaa ottelemista koko uran ajan. Siellä on voittoa esim. Tony Fergusonista ja sitten tappiota Reza Madadille. Sitten taas voittoja Lauzonista, Tibausta, Guillardista ja Barbozasta jonka jälkeen tappio Dariush:lle.
Natea vastaan Johnson muistaakseni oli yllättävänkin aseeton ja tämän jälkeen täysi dominointi Poirierista. Vedonlyöjien kauhu koko ukko!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan hauska pressipuhelu mut noi toistuvat "Im gonna rearrange your facial structure" -läpät alkaa olla aika kuluneita. Toki ymmärrettävää et pakko koittaa saada hypee ja otsikoita aikaan. Diaz tais viedä osan Conorin taiasta mukanaan... Ei jotenkin lähde enää läppä niinko aikasemmin.

Ihan hauska pressipuhelu mut noi toistuvat "Im gonna rearrange your facial structure" -läpät alkaa olla aika kuluneita. Toki ymmärrettävää et pakko koittaa saada hypee ja otsikoita aikaan. Diaz tais viedä osan Conorin taiasta mukanaan... Ei jotenkin lähde enää läppä niinko aikasemmin.

Eipä ole Conori ulkourheilullinen habitus iskenyt ikinä, mutta kamppailu-urheilijana on pakko arvostaa. Conor on omalta osaltaan palanen mma:n evoluutiota, mutta toivottavasti vain lajiteknisessä mielessä, eikä toi sirkustouhu ota enää lisäkierroksia.

Mielellään Conorin tuomaa showta seuraa! Tekninen osaaminen ja kehitykseen omistautuminen on tottakai hienoja asioita ja parasta ukossa on nähdä näitä eeppisiä matseja, se on tärkeintä mitä matsissa tapahtuu.

BUT

Olishan se ihan mahtavaa nähdä vaikka RDA ja Barboza vetämässä mahtavia sotia keskenään mut ei se sais pallikarvoja kikkuralle samalla tavalla ku Conor saa. En ymmärrä mikä siinä "ulkourheilullisessa habituksessa" ei iske? Ei kaikesta sen kanssa tarvii olla samaa mieltä tai ottaa tunteisiin jos se vähän yrittää myydä lippuja. Se on mukavaa showta ja viihdettä kun odotellaan matsia. Vittu lisää sirkuksia kansalle sanon minä! Viihdyttäkää minua! Vaimolla on huono päivä, mutsi valittaa faijasta, koira haluaa lisää ruokaa, osuuspankki haluaa lisää mun rahoja, kela vittuilee, ruoasta unohtu suola. Antakaa viihdettä herra minua siunatkoon ja olkoon armollinen!

"Ei! Tämä on urheilua. Haluan minun ottelijani kuten 80-luvun suomalaiset hiihtäjät ja sulkapallomestarit. Kohtelias kättely ennen ja jälkeen ja reipasta urheiluhenkeä."

Äh.
giphy.gif

Toistan, matsi on tärkein ja jos matsi on paska niin mitä väliä puheilla. Jos esimerkiksi Jared Rosholt olis vetäny hirveetä trashtalkkia ja pre fight karnevaalia ja otteet kehässä on synkkää darrapaskaa niin mua vituttais, tai ainakin ymmärtäisin miks joitakin vituttais. Tai Chael joka on yks viihdyttävimmistä puhujista olis ollu kehässä yhtä hyvä, se olis 185 ja 205 mestari ja sillä olis ppv rekordi ja massit ja flikat ja instagram seuraajat. Koska Conorin matsit on yhtä viihdyttäviä kun sen puheet, se tekee siitä mielenkiintoisen.

Lisää sirkuksia JA mahtavia matseja!

Joo ymmärrän könden pointin, enkä tavallaan Conoriin nyt kokonaan viitsi henkilöidä tätä sirkustouhua. UFC on kuitenkin amerikalainen häikäilemättömästi voittoa tavoitteleva organisaatio ja se on pelin henki, mutta se harmittaa, että ne hiljaiset työmyyrät jää auttamatta pahasti varjoon.

Edit: typot

Viimeksi muokattu:
Saattaa olla et trendi muuttuu viiden vuoden sisällä. Conorin tyyli vaikuttaa olevan suurimmaksi osaksi aitoa ja omaa itteään mut ehkä joskus se suomalainen Jarkko Nieminen/Raimo Helminen tyylinen urheilija saa yhtä paljon huomiota ja arvostusta faneilta mitä Conor saa tällä hetkellä. Pelin henki on tässä realityshow/some-aikakautena se, että esillä olevan persoonaa ja ulosantia arvostetaan huomattavasti, olen ite tämän synnin kantaja tietyllä tavalla mut ainoastaan kamppailun fanittajana. Koko ufc voisi olla haudattuna suohon ilman realityä. Ei ihme että firma puskee kameroita näiden karismaattisten persoonien eteen enemmän kuin sen suomalaisen salimyyrän. Tuskin Sage olis vielä ufcn listoilla jos sen imago ja "brändi" olis luokkaa Cody Pfister.

Kuka tietää, en minä ainakaan. Tällä hetkellä nautiskelen vaan suuresta hypestä ja haluan vielä enemmän!

Kyllä se mediahuomio seuraa jos ottelija on riittävän hyvä. A.Silva oli tylsä ku saapas, mutta kyllä siitäkin kuoriutui superstara lopulta.

Toki se nopeuttaa uralla etenemistä missä tahansa organisaatiossa (työelämä/urheilu) jos olet suulas ja osaat tuoda itsesi kiinnostavasti esiin.

Mua ei haittaa se että jotkut välillä etenee vähän nopeammin juuri em. ominaisuuksien takia. Toki tää ei saa mennä liia pitkälle. UFC:ssä vituttaa eniten se että todella meritoituneita ottelijoita välillä selvästi painetaan alas organisation puolesta koska persoona ei ole myyntitykki. Esim. Demian, Stipe, Fitch tulee äkkiä mieleen ottelijoista ketkä on joutunu aika kohtuuttoman kovan duunin tekemään shottinsa eteen..

Mun mielestä UFC yrittää lypsää näitä rahakoneita vähän liian tiuhaan. Ymmärrän että bisneksen kannalta näin pitää toimia, mutta ainakin itelle toimii toi prefight trashtalkki paremkin ku se tulee tuoreena ja sopivina annoksina. Conor hype oli vielä vuosi sitten kiinostavaa mut nyt se maistuu jo puulta, samoin kävi Chaelin kanssa.. Ei nekään loputtomasti niitä läppiä jaksa keksiä, pitäs antaa vähän aikaa matsien välissä ni varmaan maistuis taas paremmin.

Khabiibin olemuksessa on jotain yhtä kiehtovaa kun Irish Loudmouthissa on! Ei välttämättä se "seksikkäin" ottelija rosterissa mut fanit tietää kuka on 155 vaarallisin eläin. Nurmine pystyy dominoimaan kaikkia 155 divarissa ja pelkällä painilla, päättäväisyydellä ja urheilullisuudella vois hyvin pitää kultavyötä useamman vuoden jos allah suosii terveyttä.

Conorin voitto olis hyvä senkin takia et mahdollinen Conor vs Khabib tittelistä tois mukavaa näkyvyyttä Khabibille. Khabib kuristais Conorin viimeistään neljännessä. The russians are back!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom