UFC 167 GSP vs Hendricks **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SND
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä toi ottelu Hendricksille olisi pitänyt tuomita, mutta näköjään haastajan pitää viedä vieläkin selvemmin ottelun, ennen kuin voitto heltiää.

Mites toi Edgar?Tais Dana unohtaa lahjoo tuomarit sillä kertaa? :D

No kyllä se Hendricks vaan oli parempi ku monet osas odottaa.Mikään ei oo mahdotonta mut 3-2 erät Hendricksille jolla on ollu kaasutankin kanssa ongelmia pelkästään 3eräsissä on iso yllätys.Hendricks KO oli varmasti yleisin veikkaus mikäli uskoi Hendricksin voittoon. Ja 5% ero ei oo käytännön mitään merkitystä,mistä vitusta sä edes revit noita sun prosenttejas? :D

Tuleeks Scrum btw M.M.A HEAT kanavalle?

No kyllä se Hendricks vaan oli parempi ku monet osas odottaa.Mikään ei oo mahdotonta mut 3-2 erät Hendricksille jolla on ollu kaasutankin kanssa ongelmia pelkästään 3eräsissä on iso yllätys.Hendricks KO oli varmasti yleisin veikkaus mikäli uskoi Hendricksin voittoon. Ja 5% ero ei oo käytännön mitään merkitystä,mistä vitusta sä edes revit noita sun prosenttejas? :D

Sillä on todella iso merkitys. Se 8-9% on yli tuplasti enemmän kuin 3-4%. En ymmärrä miksi yrität ottaa kantaa ja naureskelet asioille mistä et selvästikään tajua yhtään mitään. Annat itsestäsi vain täysin idioottimaisen kuvan, aivan kuin et olisi käynyt edes peruskoulua.

Herra "16 000 äänen polli ei kelpaa näytöksi". Olet BabyJay forumin virallinen aivokääpiö, et vain itse ymmärrä sitä.

Kova kuntonen äijä kyl tuo Hendricksen, on kyl ton sarjan paras ottelija liukas räjähtävä.. UFC tuomarit suututtaa aika saatanasti, GSP otti pataan ei asiaa voi nähdä toisin.

Ai minä annan idioottimaisen kuvan?Ihan aiheesta oon puhunu ja näköjään hyvin ku et enää keksi vasta argumentteja vaan rillit huurussa siirryt henkilökohtasuuksiin.Puhdista ne rillit ja käy ulkona ni jospa helpottais,ei sun tarvii muhun sitä pahaa oloa purkaa :) Jos sul on jotain henkilökohtasta ni asiat voidaan selvittää muutenkin ku sotkemalla näitä ketjuja turhalla OT spämmillä :)

Ai minä annan idioottimaisen kuvan?Ihan aiheesta oon puhunu ja näköjään hyvin ku et enää keksi vasta argumentteja vaan rillit huurussa siirryt henkilökohtasuuksiin.Puhdista ne rillit ja käy ulkona ni jospa helpottais,ei sun tarvii muhun sitä pahaa oloa purkaa :) Jos sul on jotain henkilökohtasta ni asiat voidaan selvittää muutenkin ku sotkemalla näitä ketjuja turhalla OT spämmillä :)

Kyllä, juuri sinä annat itsestäsi todella idioottimaisen kuvan. Sehän selviää nopealla vilkaisulla minulle kohdistettuun viestihistoriaasi. Opettele ensin argumentoimaan ja väittelemään asiallisesti, niin saatan vastatakin asiallisesti. Ja lopeta se minun jatkuva väärin siteeraaminen ja omien tulkintojesi vetäminen minun viesteistä ja omien harhojesi esittäminen minun väittäminä.

Ps.Ja opettele lainaamaan niiden viestejä, joille vastaat. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1.gif

Taputtiko Chael iskuihin?

GSP otti pataan ei asiaa voi nähdä toisin.

Voihan. Ottelu oli mielestäni selvästi tasuri. Ensimmäisessä erässä oli tasaista, toinen Hendricksille, kolmas Georgesille, neljäs Hendricksille ja viides taas Georgesille.
Tässä kävi se mitä arvelinkin, eli kun kauan dominoinut mestari saakin pommeja naamaan ja ei dominoi, niin kukaan ei osaa enää tarkastella ottelua objektiivisesti, vaan menee älämölöksi. Katsoin vielä ensimmäisen erän uudestaan ja olen sitä mieltä, ettei sitä voi sittenkään tuomita Hendricksille ja että se oli selvästi tasan. Mielestäni näytti siltä, että Hendricks jopa taputti Georgesin saatua lukon. Mitäköhän helkkaria ajatteli?

Voihan. Ottelu oli mielestäni selvästi tasuri. Ensimmäisessä erässä oli tasaista, toinen Hendricksille, kolmas Georgesille, neljäs Hendricksille ja viides taas Georgesille.

Olen samaa mieltä noista neljästä erästä ja 1 erän varmaan voi nähdä kummalle tahansa. Harmi vain, ettei noita tasureita kuitenkaan juuri jaella. Matsi oli tasainen, mutta Hendricks luultavasti aiheutti enemmän vahinkoa vastustajalleen, sen perusteella mielestäni ottelu olisi pitänyt tuomita Hendricksille tai vähintään tasuriksi, mutta voitto GSP:lle oli se epäoikeudenmukaisin vaihtoehto mielestäni. Siitä huolimatta, että GSP:n parhaat hetket saattoivat jakautua onnekkaammin eräkohtaisen arvostelun kannalta. Tämän takia juuri nykyinen systeemi on anaalista.

Oliko näin?Siis en tarkota nyt suuren yleisön mielipidettä vaan kertoimissa altavastaaja

EDIT: tarkistin ja ihan totta, Jones oli pieni suosikki myös kertoimien mukaan

Juu tasurin tosta ite sain joten ei sinänsä valittamista kun tasureita ei ufc:ssa paljon nähdä niin tiesi että yhdellä erällä se menee suuntaan tai toiseen.
voihan tästä nyt halkoa hiuksia että gsp oli hakatumman näköinen jne miksi hendrics olisi ansainnut voiton enemmän. minusta turhaa kun kummalle vaan tästä voiton merkintä on vääryys. Tasuri ja revanssin paikka

Kattelin kans ekan erän uudestaan ja ilman ääntä. Kyllä se on mun mielestä kans tasuri tai jopa GSP:lle voisi antaa..parin yläpotkun takia (toinen taitaa jäädä käsiin). Alasviennit tasan, ekasta GSP haki giljotiinia, Henricks ei saanu hirveästi aikaiseksi omasta maahanviennistä. Pahimmat damaget tais Hendricks antaa kyynärpäällä, kun GSP yritti viedä tonttiin.

Nyt GSP Rujon seminaariin ohjeisharjoittelusta. Unohdetaan voimistelut yms. kikkailut ja keskitytään päähänlyömisen ja -potkimisen saloihin uudestaan ! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom