UFC 167 GSP vs Hendricks **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SND
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huhu täälä on taas kasuaalifanit antamassa Hendrixille voittoa naamojen perusteella :D. 3&5 selvä GSP, 1 tiukka tossup. 48-47 GSP

No tottakai sääntöjen mukaan kuuluu pisteyttää, mutta onhan tämä nyt aika huvittavaa, kun katsoo ottelijoita :D Puhtaasti sääntöjäkin tulkitsemalla GSP:n voitto on varmaan erittäin kyseenalainen, mutta pitää katsella matsi myöhemmin uudestaan ja arvioida sitten tarkemmin.

Scrumia varmaan on turha odottaa ennen iltaa?

Ja eiks noi pressit oo aina ollu pidempiä?Toi oli iha paskaa vittu selventyny yhtään mikään,Hendricks vaan selitti samaa juttua kerta toisen jälkeen

Tais mennä vituiks tuon tekniikan takia ja Danakin alko olla jo punanen päästä varpaisiin.

i3jI4hLU3ERIU.gif

lmao

Kyl Karyn on Nainen paikallaan! Aina tulee äkkiä viteot!

- - - Updated - - -

Toivotaan et se uppii tungoksenki nopeasti!

Kuinka paljo porukka oikee tota GSP vihaa? Mulle oli aivan yks ja sama kumpi voittaa ja oikeestaa koko matsi ei vois vähempää kiinnostaa, mutta ei tää niin kyseenalainen ollut kuin Bones vs Mauler.

Kuinka paljo porukka oikee tota GSP vihaa? Mulle oli aivan yks ja sama kumpi voittaa ja oikeestaa koko matsi ei vois vähempää kiinnostaa, mutta ei tää niin kyseenalainen ollut kuin Bones vs Mauler.

Tuskin kovin moni vihaa. Jones-Gusse oli 100x tiukempi matsi mitä tämä Gespin löylytys se on selviö.

Tuskin kovin moni vihaa. Jones-Gusse oli 100x tiukempi matsi mitä tämä Gespin löylytys se on selviö.

Total strikeissa Gsp hävisi ehkä ~20 lyönnillä, mutta significant strikes meni selvästi GSP:lle. TD:t 2/4 td Riggille ja 3/6td Ykälle.

Ja mä kattelen täysin puolueettomilla laseilla.

Total strikeissa Gsp hävisi ehkä ~20 lyönnillä, mutta significant strikes meni selvästi GSP:lle. TD:t 2/4 td Riggille ja 3/6td Ykälle.

:face: Joku on taas käynyt sienimetsällä ilman oikeanlaista opusta. Voiko joku oikeasti olla noin pihalla ?

57580bf64f5611e3b9670ed18cdf8007_8.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa katsoa ensimmäinen erä uudestaan, niin ymmärtää että kuinka tiukka se oli. Itse kritisoin sääntöjä tällä kertaa siksi, ettei niin tiukkaa erää kuin 1. erä voi pisteyttää tasan.

Lisäksi porukalla mennyt täysin ohitse että GSP:llä on iho tehty paperista???

Hei onko sillä ollut mitään väliä ikinä miltä naama näyttää matsin jälkeen? Olisi aika monta matsia Fedorikin uransa aikana hävinnyt, jos pelkästään naama kertoo tuloksen.

Jos Dana antaa yhden erän viidestä Gespille vaikka kyseessä on kultaa lypsävä lehmä niin eiköhän se matsi nyt aika selvästi mennyt Johnylle. Nyt on mitä parhain mahdollisuus eläköityä "mestarina" mutta kieltämättä uusinta kutkuttaa.

Hyvähän se on kattoa pelkät statsit. Katoitsa varsinaista ottelua ollenkaan?

e. Ja mä en vihaa GSP:tä. En oikein ymmärrä miten sitä kukaan pystyy vihaamaan, herrasmies kaikin puolin. Mä vihaan tuomareita mitkä ei ymmärrä vapaaottelusta yhtään mitään.

Itse en vihaa GSP:tä ollenkaan, Hendricksissä on sen sijaan jotain mikä hieroo vähän vastakarvaan aina, kun sen haastatteluja kuuntelee. Mutta tämän matsin Hendricks olisi mielestäni ansainnut voittaa. Ymmärrän että jollain unified rulesien näkökulmalla tämän pystyy ehkä kääntämään GSP:n voitoksi, mutta se kertoo mielestäni vain siitä, että nykyinen pisteytyssysteemi ei toimi oikeudenmukaisella tavalla.

Jos Dana antaa yhden erän viidestä Gespille vaikka kyseessä on kultaa lypsävä lehmä niin eiköhän se matsi nyt aika selvästi mennyt Johnylle. Nyt on mitä parhain mahdollisuus eläköityä "mestarina" mutta kieltämättä uusinta kutkuttaa.

Aivan joo Dana onkin mma:n ylituomari ja jumala. Haha Hendricksistä Dana tahtoi itselleen enemmän kultaa lypsävän lehmän, koska ei ole niin tylsä. Danaa vituttaa siinä pelkästään se. Muutenkin Danan mielipide on aina vähän kyseenalainen.

"I can't sleep at night. I feel like Im going crazy" -GSP-

- - - Updated - - -

Aivan joo Dana onkin mma:n ylituomari ja jumala. Haha Hendricksistä Dana tahtoi itselleen enemmän kultaa lypsävän lehmän, koska ei ole niin tylsä. Danaa vituttaa siinä pelkästään se. Muutenkin Danan mielipide on aina vähän kyseenalainen.

Sun mielestä Gespi voitti siis selvästi ?

Lainaus UFC:n sivuilta, säännöistä:
Judges shall evaluate mixed martial arts techniques, such as effective striking, effective grappling, control of the ring/fighting area, effective aggressiveness and defense.
Evaluations shall be made in the order in which the techniques appear in (c) above, giving the most weight in scoring to effective striking, effective grappling, control of the fighting area and effective aggressiveness and defense.

Effective striking is judged by determining the total number of legal strikes landed by a contestant.

Näitten sääntöjen puitteissa Hendricks voitti erät 1,2 ja 4. Joidenkin mielestä myös viidennen.

Suositut

Back
Ylös Bottom