UFC 167 GSP vs Hendricks **SPOILERS**

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SND
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jospa yrjo tekis hamyt ja tarkoituksella antaa interim vyon jollekin. Sen jalkeen tulis matsi yrjon ja interim vyon pitajan valilla jossa ratkaistaa kuka on "oikeasti" mestari. Talla kuviolla saa helposti kulutettua 1 - 1.5 vuotta aikaa ja jos ruuhkis voittaa, intermin vyon pitaja unohtuu heti ja yrjon voittoputkesta tulee uskomattoman pitka. Ja sit elakkeelle.

Rorylle se vyön petaa ainakin yrittää. ;)

Saa kyllä parastaan pistellä jos meinaa pedata Rorylle. WW:ssä alkaa olemaan sen verran kovaa porukkaa ettei Rory imo kuuluis edes top 5. Toivon myös ettei noita peruuttelevia pitkä käsisiä jabittajia tarvis katella enempää.(Rory, Okami ja mietä lie muita niitä nyt olikaan)

Roryn viimeaikainen havio pisti kylla belt junalle kovat jarrut. Varmaan jatkaa vituttaa kun sen piti olla jo jonossa seuraava kalifi kalifin paikalle

Vähän jäi mietityttään ku Arska :puntti: oli niin hilpeänä tuossa Gespiä onnittelemassa että olikohan kenties käyny salaa Tertun kanssa vessassa vähä...

Olikohan tää täällä jo? Rogan höpisee matsin tuomaroinnista. Hyviä pointteja ja itse olen täysin samaa mieltä, vika on enemmänkin tuossa pisteytys-systeemissä kun itse tuomareissa (vaikka sieltäkin idiootteja löytyy).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom