Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minusta Evans ja Zombie-Shogun eivät ole ihan vertailukelpoisia vastuksia. Evans on todella sähäkkä ja vaikea osuttava, nykyiseen Shoguniin on taas vaikea olla osumatta, näin kärjistäen.
Minusta Evans ja Zombie-Shogun eivät ole ihan vertailukelpoisia vastuksia. Evans on todella sähäkkä ja vaikea osuttava, nykyiseen Shoguniin on taas vaikea olla osumatta, näin kärjistäen.
Ei sulle nyt oikein mikään tahdo kelvata Mitä haluat minun sanovan, että Jones on kingi? Niin se onkin, Jones on mielestäni tämän hetken paras ottelija. Itse vain näen Gustafssonin puuskuttavan siinä suht lähellä perässä ja sen näkymistä minä tässä matsissa ennen kaikkea odotan.
Yritit kertoa.:face: Mieti nyt kumpi vei kumpaa. Mä tarkotuksella heitin takaisin samalla mitalla ja siitähän se ei sun ego kestänyt vaan hihat paloi heti kun joku kehtasi sanoa vastaan. Tein juuri niin kuin aiemmin sulle lupasin, että kun jutut alkaa mennä yli niin ole valmis että tulee pudotus maanpinnalle ja nopeasti.Minähän juuri toivon sitä, että piikitätte, että pääsen vastailemaan. Haluan mahdollisimman paljon keskustelua, mielummin kuitenkin asiallista ja rakentavaa. Jos sitä ei muuten tahdo syntyä, niin pieni piikki silloin tällöin on mielestäni ihan paikallaan, jotta keskustelu saa taas uutta virtaa.
Tiedän. Luuletko, etten osannut odottaa juuri sinun reaktiota siihen viestiin? Sinua varsinkin on helppo ohjailla yksittäisilläkin sanavalinnoilla, tietää aina mitä sieltä tulee seuraavaksi. "Yritin kyllä kertoa sinulle Machidasta", haha ;)
Pyörittele sanojasi nyt miten vaan niin veikkauksesi oli ääliömäinen.En väittänyt, veikkasin. Tarkka lainaus: Veikkaan, että jonkinlaista hätääntynyttä räpiköintiä ja karkuun juoksemista ainakin nähdään, kun Mauler osuu ensimmäisen kerran.
Miksi en saisi veikata? Joku toinen veikkaa esim tyyliin: Siinä ei paljoa svedun nekkailut paina, kun Jones vie tonttiin heti, kun siltä tuntuu ja hellbowta satelee Gussen naamaan tms.
Odottele ihan rauhassa. :D Paljonko laitat oddseja sille että Gussen ensimmäisestä lyönnistä alkaa karkuun juokseminen ja räpiköinti?Se oli tarkkaan harkittu sanamuoto keskustelun sytyttämiseksi, mutta odotan myös ihan aidosti kiinnostuneena sitä hetkeä, kun Gusse lyö Jonesia ensimmäisen kerran. Niin moni vastustaja on tipahtanut niin nopeasti ottelun alettua Gussea vastaan, että se on hyvän piikin lisäksi myös täysin legit ja perusteltu näkökulma.
Aika lievä ilmaisu pari ketjua mielestäni.. Näytti vahvasti siltä että sitä olis jatkunut joka ketjussa ellei sua olis laittettu ojennukseen.Olen kirjoittanut parin eventin spoiler-ketjuihin tästä matsista vähän ennen kuin ketjut ovat hautautuneet unholaan, joten äläpäs nyt yritä leimata minua joksikin ot-kirjoittelijaksi. Tämä väittely sinun kanssa sen sijaan on aina ot:ta. Voisit jatkossa kirjoittaa avautumisesi minulle vaikka privaattina, koska tällainen inttäminen kanssasi vain pilaa tämän muuten niin hyvän ketjun.
Et ole oikeassa. Mä olen sitä mieltä että otteluissa missä isot miehet heiluttelee pieniä hanskoja tuollainen 20% tsäänssi on lähes poikkeuksetta aliarvoitu, varsinkin kun altavastaajalla on todistetusti one-punch tyrmäysvoimaa. Lisäksi aina on mahdollisuus että sattuu jotain odottamatonta, loukkaantumiset, painonvetojen onnistuminen yms yms.. En harrasta rahalla pelaamista enkä tiedä tarkkaan miten kertoimet muodostetaan, mutta sanoisin että Gustaffson voisi hyvin voittaa yhden matsin kolmesta/neljästä, onko se nyt sit 25-33%... Hyvä esimerkki on JDS-Cain, vasta kakkosmatsi näytti oikeat mittasuhteet, ensimmäiseen matsin lopputulokseen vaikutti muutkin seikat kuin vain all-around taso ottelijana. Näitä sattuu jatkuvasti ja 1/5 on mielestäni aliarvioitu.Et voi olla tuota mieltä ja samaan aikaan sanoa, että sinun on vaikea edes kuvitella miten Gusse pystyisi Jonesin tason haastamaan. Ymmärräthän, että noissa on aika iso ristiriita? Näet luultavasti Gussella n.20% saumat maksimissaan (olenko oikeassa?), jolloin asettuisit juuri sinne keskiarvon (bookkerit/gallupit) tuntumaan.
Sonnen on kyl pieni tohon painoluokkaan et en nyt pistäisi sitä Sonnen pyörittelyä pelkän tekniikan varaan.
"Everybody thinks that Jones is bigger than Sonnen, but that's not true. Sonnen walks at 240 lbs, almost the same as Jones. I've never seen Sonnen so strong and motivated in my life, he's training harder and harder, Dolce said. "Chael is an extremely organized and focused guy, he's ready for the fight and he's going to be stronger than in the Jones fight day, a lot of people will be surprised."
Dolcen jutuissa voi olla vähän lapinlisää mutta en mä nyt usko että se ihan törkeesti valehteleekaan.. Eikä toi tietysti kerro ottelupainosta kaikkea, mutta ei se Sonnen mitenkään erityisen pieni ole.
UFC 159: Mike Dolce Says 'Chael Sonnen Will Be Stronger Than (Jon) Jones' | Bleacher Report
Mike Dolce: Chael Sonnen is currently '240 pounds and ripped' - MMAmania.com
Ja tässä kuvassa pitäisi olla se 240 paunainen ripped Chael
Sehän seisoo puntarilla eli 205...
Noissa kuvissa on eroa 20 paunaa, mikä ei hirveästi edes näy kyllä löysyytenä.
Yritit kertoa.:face: Mieti nyt kumpi vei kumpaa.
Mä tarkotuksella heitin takaisin samalla mitalla ja siitähän se ei sun ego kestänyt vaan hihat paloi heti kun joku kehtasi sanoa vastaan. Tein juuri niin kuin aiemmin sulle lupasin, että kun jutut alkaa mennä yli niin ole valmis että tulee pudotus maanpinnalle ja nopeasti.
Pyörittele sanojasi nyt miten vaan niin veikkauksesi oli ääliömäinen.
Odottele ihan rauhassa. :D Paljonko laitat oddseja sille että Gussen ensimmäisestä lyönnistä alkaa karkuun juokseminen ja räpiköinti?
Aika lievä ilmaisu pari ketjua mielestäni.. Näytti vahvasti siltä että sitä olis jatkunut joka ketjussa ellei sua olis laittettu ojennukseen.
Et ole oikeassa. Mä olen sitä mieltä että otteluissa missä isot miehet heiluttelee pieniä hanskoja tuollainen 20% tsäänssi on lähes poikkeuksetta aliarvoitu, varsinkin kun altavastaajalla on todistetusti one-punch tyrmäysvoimaa. Lisäksi aina on mahdollisuus että sattuu jotain odottamatonta, loukkaantumiset, painonvetojen onnistuminen yms yms.. En harrasta rahalla pelaamista enkä tiedä tarkkaan miten kertoimet muodostetaan, mutta sanoisin että Gustaffson voisi hyvin voittaa yhden matsin kolmesta/neljästä, onko se nyt sit 25-33%... Hyvä esimerkki on JDS-Cain, vasta kakkosmatsi näytti oikeat mittasuhteet, ensimmäiseen matsin lopputulokseen vaikutti muutkin seikat kuin vain all-around taso ottelijana. Näitä sattuu jatkuvasti ja 1/5 on mielestäni aliarvioitu.
Olen sitä mieltä että Bones on lähes kaikilla osa-aluilla ennakkoon arvioituna edellä. Enemmän kokemusta isoista otteluista, parempi paini, parempi BJJ, parempi fysiikka, tod.näk parempi valmennus/gameplan, monipuolisempi pystyarsenaali+ennalta arvaamattomampi.
Gussen heikkous on todistetusti ollut paini/mattopeli ja se on Jonesin suurin vahvuus.
ihan varmasti Gusse on tässä kehittynyt, mutta olisi suoranainen ihme jos Gussen paini olisi yhtäkkiä niin huippua että sillä pystyttäisiin vastaamaan Jonesille.
Jones on kuitenkin dominoinut painissa/matossa suorastaan helpon näköisesti kavereita kuten Bader ja Sonnen, jotka aika monen mielestä kuuluu MMA-skenen kovimpiin tällä saralla.