Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistä nyt lappua näkyville niin nähdään se luottamisen määrä. Mielellään jollain tikkuukko stampilla toki ;)
Mitäs Mauleri oot betannut, Gussen voittoa vaan vai propbetteinä joko KO/TKO tai decision? Ja postaa ihmeessä vetolappua niin nähdään kuinka paljon analyysisi varaan uskallat oikeata mammonaa laittaa.
Ei vieläkään tullut näkyville kuinka paljon pistit rahaa tähän varmaan informaatioosi. Jos sun analyysit pitää mielestäsi paikkansa niin ne eroaa yleisistä kertoimista niin paljon että kivitalojahan tossa pitäisi betsata.
Ei vieläkään tullut näkyville kuinka paljon pistit rahaa tähän varmaan informaatioosi. Jos sun analyysit pitää mielestäsi paikkansa niin ne eroaa yleisistä kertoimista niin paljon että kivitalojahan tossa pitäisi betsata.
Jos sun analyysit pitää mielestäsi paikkansa niin ne eroaa yleisistä kertoimista niin paljon että kivitalojahan tossa pitäisi betsata.
Ei sinulla taida olla hajuakaan mikä minun analyysi on tai sitten vain esität taas tahallasi tyhmää. Laitappas vaikka nyt ensi alkuun yksi minun kirjoittama viesti missä sanon, että pidän Gussea suosikkina eli yli 50% todennäköisenä voittajana. Tai edes + 40%.
Enkä tietääkseni ole sinulle todistusvelvollinen kertomaan minkä verran olen lyönyt minkäkin puolesta. Jos se tarkoittaa sinun trollikirjassa sitä, että en itse oikeasti usko siihen mitä olen Gussen puolesta kirjoittanut, niin olet väärässä ja se siitä.
Ei oo Japille näköjään kassanhallinta ja varianssi tuttuja käsitteitä. Mutta joo, itse pelasin Jonesia subilla ja ottelun menemistä täyden ajan. Molempien kertoimet tosin laskivat aika rivakasti kun aloin niihin painamaan.
Voiko joku valottaa mitä nää kertoimet meinaa? Tiedän, että + on underdog ja - favorite, mutta en ymmärrä logiikkaa.
Luulin aluksi, että tietty summa jaetaan ottelijoiden kesken kuten vaikka 1000. Herra B (-400) ja Herra A (+600).
Mutta, nuo summat näköjää vaihtelee, eli mikä logiikka?
Tää oli uusi juttu: "Brendan Schaub (EVEN)" ???
Näin offtopiccina tästä threadista täytyy sanoa että mun mielestä tää pitäis pistää stickyksi. Esimerkkinä siitä miten EI tehdä ketjua eventistä.
Varmaan kolme tai neljä kertaa joutunu selaamaan threadia läpi että muistaa milloin tämä on.
Sanoit jossain viestissä että suhteet ovat 55-45 tai 60-40 en ole ihan varma sitä kamaa on tullut sulta niin paljon.
Tuo kelle sanoin tuon on väittänyt että voittosuhde tälle matsille on Jones 60% ja Mauler 40%, niihin kun suhteuttaa nuo kertoimet niin mitä ammattipelurit tekisivät.
ja sitten palata takaisin foorumeille katsomaan millaista keskustelua kyseisestä eventistä on, JOS se eventti on edes tapahtumassa viikon sisällä.Eikö olis helpompi laittaa googleen "ufc165" eka linkki wiki ja toka ufc:n viralliset sivut.
e. ja mun mielestä tämä on hyvä esimerkki siitä miten pitäisi tehdä. Ilman mauler-bonesii tää ois ollu ihan kuiva ketju. Ehkä tosin samat asiat on tullut jo käytyä 5?kertaa läpi, mutta muuten jatkoon.
ja sitten palata takaisin foorumeille katsomaan millaista keskustelua kyseisestä eventistä on, JOS se eventti on edes tapahtumassa viikon sisällä.
Et tainnut edes tietää mitä tarkoitin sillä että tämä on väärä tapa tehdä eventti ketju?