UFC 165: Jones vs. Gustafsson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siellä on Ruottalaiset varmasti muutamalla millillä veikanneet Gussea. Harvinaisen kova kerroin kyllä, kun vertaa vaikka Rampage +400, Rashad +325, Belfort +700, Sonnen +800.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pistä nyt lappua näkyville niin nähdään se luottamisen määrä. Mielellään jollain tikkuukko stampilla toki ;)

Mitäs Mauleri oot betannut, Gussen voittoa vaan vai propbetteinä joko KO/TKO tai decision? Ja postaa ihmeessä vetolappua niin nähdään kuinka paljon analyysisi varaan uskallat oikeata mammonaa laittaa.

Sen verran voin sanoa, että ainoa skenaario millä menetän kaikki panostukset on Jones via tko/KO. Saan siis osan tappioista takaisin Jonesin subi/pistevoitolla. Ei ole tapana tehdä veikkauksia omien fanitusten perusteella.

Ei vieläkään tullut näkyville kuinka paljon pistit rahaa tähän varmaan informaatioosi. Jos sun analyysit pitää mielestäsi paikkansa niin ne eroaa yleisistä kertoimista niin paljon että kivitalojahan tossa pitäisi betsata.

Ei vieläkään tullut näkyville kuinka paljon pistit rahaa tähän varmaan informaatioosi. Jos sun analyysit pitää mielestäsi paikkansa niin ne eroaa yleisistä kertoimista niin paljon että kivitalojahan tossa pitäisi betsata.

Tais mennä koko viikon karkkirahat...

Ei oo Japille näköjään kassanhallinta ja varianssi tuttuja käsitteitä. Mutta joo, itse pelasin Jonesia subilla ja ottelun menemistä täyden ajan. Molempien kertoimet tosin laskivat aika rivakasti kun aloin niihin painamaan.

Jos sun analyysit pitää mielestäsi paikkansa niin ne eroaa yleisistä kertoimista niin paljon että kivitalojahan tossa pitäisi betsata.

Ei sinulla taida olla hajuakaan mikä minun analyysi on tai sitten vain esität taas tahallasi tyhmää. Laitappas vaikka nyt ensi alkuun yksi minun kirjoittama viesti missä sanon, että pidän Gussea suosikkina eli yli 50% todennäköisenä voittajana. Tai edes + 40%.

Enkä tietääkseni ole sinulle todistusvelvollinen kertomaan minkä verran olen lyönyt minkäkin puolesta. Jos se tarkoittaa sinun trollikirjassa sitä, että en itse oikeasti usko siihen mitä olen Gussen puolesta kirjoittanut, niin olet väärässä ja se siitä.

Ei sinulla taida olla hajuakaan mikä minun analyysi on tai sitten vain esität taas tahallasi tyhmää. Laitappas vaikka nyt ensi alkuun yksi minun kirjoittama viesti missä sanon, että pidän Gussea suosikkina eli yli 50% todennäköisenä voittajana. Tai edes + 40%.

Enkä tietääkseni ole sinulle todistusvelvollinen kertomaan minkä verran olen lyönyt minkäkin puolesta. Jos se tarkoittaa sinun trollikirjassa sitä, että en itse oikeasti usko siihen mitä olen Gussen puolesta kirjoittanut, niin olet väärässä ja se siitä.

Sanoit jossain viestissä että suhteet ovat 55-45 tai 60-40 en ole ihan varma sitä kamaa on tullut sulta niin paljon. Kuitenkin vedonlyöntikertoimet eivät ole lähellekkään tuota sinun arviotasi.

Lähinnä vain halusin nähdä kuinka varma olet omasta tekstistäsi rahan muodossa kun näinkin herkullinen epätasapaino noiden kertoimien välillä on, noita kertoimia käsittääkseni ammattivedonlyöjätkin hakevat jolloin ovat varmoja että vedonlyöntitoimistoilla on liian isot kertoimet jollekkin ja niihin sitten isketään kiinni.

- - - Updated - - -

Ei oo Japille näköjään kassanhallinta ja varianssi tuttuja käsitteitä. Mutta joo, itse pelasin Jonesia subilla ja ottelun menemistä täyden ajan. Molempien kertoimet tosin laskivat aika rivakasti kun aloin niihin painamaan.

Tuo kelle sanoin tuon on väittänyt että voittosuhde tälle matsille on Jones 60% ja Mauler 40%, niihin kun suhteuttaa nuo kertoimet niin mitä ammattipelurit tekisivät.

Jos nuo edellisellä sivulla olevat Jones -900 ja Mauler +600 pitävät paikkaansa niin convertterin mukaan todennäköisyys Jonesin voitolle tuon kertoimen arvon mukaan on 90% ja Maulerin 14%. On siinä iso ero siihen mitä tikkis antoi. En tiedä miksei nuo luvut täsmää sataseen varmaan joku tekninen juttu vedonlyönnin hienosta maailmasta mutta kuitenkin, iso on ero koko kesän kuultuun hypeen, luulisi siis kivitalojen olevan pelissä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voiko joku valottaa mitä nää kertoimet meinaa? Tiedän, että + on underdog ja - favorite, mutta en ymmärrä logiikkaa.

Luulin aluksi, että tietty summa jaetaan ottelijoiden kesken kuten vaikka 1000. Herra B (-400) ja Herra A (+600).

Mutta, nuo summat näköjää vaihtelee, eli mikä logiikka?
Tää oli uusi juttu: "Brendan Schaub (EVEN)" ???

Toi + tarkoittaa että paljonko satasella saisi voittoa ja - paljonko pitää lyödä vetoa että saisi satasen voittoa. Eli Jon Jonesille pitäisi lyödä 900 vetoa että saa satasen ja Alexander Gustafssonille lyömällä satasen tienaisi 600.

Omat vedot tähän korttiin oli:

Jones-Mauler 2 single. 4.6 löin kii joskus heinäkuussa vajaan satkun.
Jones-Mauler, single betti ja Jones via sub. 2.5 kerroin ja olisko ollu 40 tai 50€

Yhdistelmänä voittajat:

Nurmagomedov
Costa
Kimura
Thompsoni
Makdessi
Kerroin 5.93 ja olisko ollut kans 50€ kii.

Näin offtopiccina tästä threadista täytyy sanoa että mun mielestä tää pitäis pistää stickyksi. Esimerkkinä siitä miten EI tehdä ketjua eventistä.

Varmaan kolme tai neljä kertaa joutunu selaamaan threadia läpi että muistaa milloin tämä on.

Näin offtopiccina tästä threadista täytyy sanoa että mun mielestä tää pitäis pistää stickyksi. Esimerkkinä siitä miten EI tehdä ketjua eventistä.

Varmaan kolme tai neljä kertaa joutunu selaamaan threadia läpi että muistaa milloin tämä on.

Eikö olis helpompi laittaa googleen "ufc165" eka linkki wiki ja toka ufc:n viralliset sivut.

e. ja mun mielestä tämä on hyvä esimerkki siitä miten pitäisi tehdä. Ilman mauler-bonesii tää ois ollu ihan kuiva ketju. Ehkä tosin samat asiat on tullut jo käytyä 5?kertaa läpi, mutta muuten jatkoon.

Sanoit jossain viestissä että suhteet ovat 55-45 tai 60-40 en ole ihan varma sitä kamaa on tullut sulta niin paljon.

Tuo kelle sanoin tuon on väittänyt että voittosuhde tälle matsille on Jones 60% ja Mauler 40%, niihin kun suhteuttaa nuo kertoimet niin mitä ammattipelurit tekisivät.

En ole sanonut, älä esitä valheita faktoina. Sekoitat Silva vs Weidmaniin, jonka kylläkin arvioin noille paikkeille. Hyvät valuet tuli siitäkin. Sinä sen sijaan taisit hävitä koko omaisuutesi, koska pidit Silvan voittoa tuttuun aivopierutyyliisi etukäteen taputeltuna.

Eikö olis helpompi laittaa googleen "ufc165" eka linkki wiki ja toka ufc:n viralliset sivut.

e. ja mun mielestä tämä on hyvä esimerkki siitä miten pitäisi tehdä. Ilman mauler-bonesii tää ois ollu ihan kuiva ketju. Ehkä tosin samat asiat on tullut jo käytyä 5?kertaa läpi, mutta muuten jatkoon.
ja sitten palata takaisin foorumeille katsomaan millaista keskustelua kyseisestä eventistä on, JOS se eventti on edes tapahtumassa viikon sisällä.

Et tainnut edes tietää mitä tarkoitin sillä että tämä on väärä tapa tehdä eventti ketju?

ja sitten palata takaisin foorumeille katsomaan millaista keskustelua kyseisestä eventistä on, JOS se eventti on edes tapahtumassa viikon sisällä.

Et tainnut edes tietää mitä tarkoitin sillä että tämä on väärä tapa tehdä eventti ketju?

Luulen tajunneeni nyt :D Eli tarkoitit sitä, että ajankohta+muut tärkeät asiat pitäisi tulla esille jo aloituspostissa? Siinä olet kyllä täysin oikeassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom