Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko m>b hyväkin kaveri gustafssonin kanssa?:face:
Minä minä ja minä, kyllä minä tiedän, minun tietoni parempaa kuin muiden, minun sanani on totuus sinä et voi olla sitä mieltä koska minä sanon niin ja minäpä osaan vielä laskea silmälukujakin, sinä et varmana osaa.
En jaksa kokoajan korjata sanomisiani mitä tulkitset päin vittua vissiin tahallasi.
Ps.Luuletko, etten ymmärrä miten nololta ja naurettavalta minun Gussen hehkutus näyttää kun Jones osoittaa minun olleen koko ajan väärässä ja etten olisi hyvin perillä siitä miten todennäköisenä sitä yleisesti pidetään? :D Silti teen niin, eli minun täytyy siis olla jonkinlainen masokisti, joka haluaa tulla nöyryytetyksi tai sitten olen vain niin luottavainen sen suhteen mitä uskon tietäväni, että uskallan tehdä niin.
Mauleri oot kyl hienosti vetäny ton että sun ei perjaatteessa tarvii syödä sanojas muutenkun sillon kun Jones murskaa Maulerin.
Jos siitä lähetään niin en usko Jonesin lähtevän tähän matsiin "murskaamaan" vaan ottelemaan fiksusti ja varmasti.
Toi sun pointti et Maulerin TDD on parantunu huomattavasti on kyl vähän hatara.En oo sun jokasta viestiä lukenu mut mitä nyt oon saanu selkoa niin Davis on kehunu Maulerin TDDtä paremmaks kun koskaan ja enää ei edes Davis(joka on imo Jonesia huonompi mma painija) saa sitä mattoon.Se miten Jones on rieputellu muita ottelijoita on jotain mitä en oo kenenkään muun taholta koskaan nähny.Mistä sä voit nyt olla niin varma et Mauler yhtäkkiä pystyis selvittämään ne alasviennit kun esim Sonnen ei siihen pystynyt?
Sulla on nyt valahtanu vähä turhan pahasti Mauler lasit silmille.Kattele niit Jonesin matseja ja lyö niitä sen giffejä kehiin välillä niin huomaat sen eron näissä kahdessa ottelijassa.
Gussella vielä hyvin paha tilanne edessä että vaikka voittaisi(lucky punch periaattessa ainoa mahdollisuus), joutuu herra vielä saman suorittamaan uudestaan revanssissa. Ei ole helppoa aikaa ruottalaisella edessä.
Se on sääli, että Gusse ei voi tätä matsia ensimmäisen erän tyrmäyksellä voittaa ilman, että se leimattaisiin automaattisesti ns.lucky punchiksi.
Se on kyllä totta. Jos sattuisi voittamaan niin itsekin toivon että dominoisi sen 3 erää ennenkun pistäisi Jonesin luovuttamaan joten Danan olisi paha rematchia tehdä heti. Tämä skenaario ei kyllä tähän todellisuuteen kuulu
Saat naureskella minulle ihan täysin rinnoin sen jälkeen jos...
Ei ole ollut tapana. En saa siitä kicksejä että voi leijua jos on sattunut olemaan oikeassa.
...Tai no Silva tappion jälkeen en kyllä pystynyt olemaan kuittaamatta kun oli sitä Silva trollausta kestetty kuitenkin vuositolkulla.:whip:
Pakko ihan antaa aplodit Mauler>Bonesin pakkomielteelle! Kyllä mä aina kunnon obsessioo arvostan. Jäbä kaivaa giffit random sparreista ja eristää pikkupätkät vuoden vanhoista Danan haastatteluista.