OT: Itseä on alkanut hieman pännimään se, kuinka tartut melkein jokaisen viestiin jossa puhutaan jotenkin Mauleriin liittyen ja välillä on hieman vaikuttanut, että menisi semmoiseen Japimaiseen touhuun. Tietenkin keskustelua on mukava lukea, mutta välillä on tullut sellainen "kuultu jo"-fiilis. Ei siinä, kyllä sulla on hyviä postauksia (varsinkin edellisellä acolla).
Aika monta kertaa on myös kuultu miten Jones on ottelijana ihan eri maailmasta, parempi Gustafssonia joka osa-alueella, vie Gussen mattoon heti kun tahtoo, takoo helpon lopetuksen matossa kyynärpäillä jne. Jos täällä ei olisi yleisenä käytäntönä huudella niitä vuorenvarmoja profetioita, niin ei tarvitsisi niin usein muistuttaa realiteeteista.
Itse heittelet vastaavia piikkejä niin koita nyt hyvä mies kestää jos joku nakkelee niitä takasin.
Olen ehkä pari kertaa tässä viimeisen vuoden aikana kirjoittanut "varmana", että Gustafsson voittaa Jonesin ja olen silloin lisännyt viestin perään jonkin silmäniskun tms. kertomaan lukijalle, että siinä on nyt fanilaseja mukana. Kaikki se argumentointi mitä olen Gustafssonin puolesta kirjoittanut on koskenut arviotani, että Gustafsson ei ole niin suuri altavastaaja mitä yleisesti uskotaan ja olen tuonut sen esille vaikka kuinka monta kertaa. Missään vaiheessa en ole koskaan kirjoittanut, että pitäisin Mauleria suosikkina. Päinvastoin olen sanonut monta kertaa, että pidän Jonesia suosikkina.
Mietippä siis hetki kumpi osapuoli täällä kirjoittelee objektiivisemmin: Sellainen, joka väittää varmana, että Jones murskaa Gustafssonin helposti vai sellainen, joka argumentoi sen puolesta, että Gustafssonilla on yleistä käsitystä parempi mahdollisuus voittaa. Minullehan naureskellaan täällä jatkuvasti miten harhainen olen, kun en ymmärrä miten kovaa kyytiä Gusse tulee saamaan ja kukaan ei näe siinä mitään häiritsevää, mutta sitten kun minä kuittaan jotain pientäkin piikkiä takaisin, niin olette heti kuin perseeseen ammuttuja karhuja, kun loukkaannutte siitä miten joku kehtaa kyseenalaistaa Jonesin ylivoiman.
Ja jos jollain on mielipide niin miksi sulla on oikeus kutsua sitä typeräksi ja ylimieliseksi. Toi "what ever he chooses" oli vähän puoliksi läppä, mutta tarkemmin ajatellen ei välttämättä edes kaukana totuudesta.
Kutsuin mielipidettäsi "Bones what ever he chooses" typeräksi ja ylimieliseksi, koska se oli sitä. Itse en ole edes läpällä kirjoittanut mitään tuollaista Gustafssonin voiton puolesta koska tuollaiset kliseet ON kaukana totuudesta.
IMO Kuten muutama muukin (esim.Andy, Fedor, Aldo jne.) uransa peakissa Bones on mielestäni tällä hetkellä sillä tasolla itseluottamuksen, fysiikan ja taitojen (muihin verrattuna) suhteen että pystyy halutessaan valitsemaan sen miten ottelu menee ja jopa sen miten se päätty.
Jos oikeasti uskot tuollaisiin yliluonnollisiin kykyihin, niin minkä takia et ole jo lyönyt koko omaisuuttasi Jonesin voiton puolesta? Välillä tuntuu, ettet edes ymmärrä mitä kirjoittamasi lauseet tarkoittavat. Väitit juuri kirjaimellisesti, että Jones on jollain sellaisella mystisellä levelillä missä se voisi itse halutessaan valita miten ottelu etenee ja päättyy. Oikeasti, miten sinulla voisi olla minkäänlaista uskottavuutta tulla sanomaan, että minä liioittelen Gustafssonin kykyjä, kun itse suollat tuollaisia täysiä satuja ihan vakavalla naamalla? :D
Mauler on mielenkiintoinen vastus tyylillisesti, mutta niin on sanottu monesta muustakin jyrän alle jääneestä. Mauler on ollut ihan vakuuttava, mutta mitään niin ihmeellistä ei ole nähty ja hänen dokumentoidut heikkoutensa ovat vieläpä Bonesin parhaat aseet. Ei hyvälle näytä, valitettavasti.
Innostun lähinnä kirjoittelemaan enemmän jostain ottelijasta tai otteluparista silloin, kun olen huomannut olevani vahvasti jotakin yleistä mielipidettä ja odotuksia vastaan ja luonnollisesti siitä on aina seurannut sitten voimakas vastareaktio missä minulle naureskellaan miten "dosentti tikkuukko" taas luulee tietävänsä sitä ja tätä. Sama tapahtui mm.Overeem vs Antonio Silvan kohdalla, Uriah Hallin hypen kohdalla ja A.Silva vs Weidman kohdalla. Kumma, kun se naureskelu on loppunut aina sen jälkeen, kun tapetilla olleet matsit on oteltu.
En ole koskaan kiinnittänyt yhdenkään ottelijan uraan yhtä paljon huomiota kuin Gustafssonin, niin uskon olevani suhteellisen hyvin kartalla miehen kykyjen suhteen. Ei välttämättä kannattaisi naureskella ja vähätellä taas etukäteen.