Vaikka kaikki tämän maan ihmiset olisivat yhtä skarppeja kuin ketjun aloittaja niin ei täällä siltikään varmasti nykytilanteessa kaikille töitä riittäisi. Mutta tulee Vensku123:n posteja lukiessa väkisin mieleen että kyllähän täällä maassa on aika paljon sitä kuuluisaa tekemätöntä työtä. Varsinkin palvelupuolella. Mahtaako se johtua siitä kun on totuttu tekemään itse niin ei sitten osata ajatella että arkisia hommiakin (lumityöt nyt esimerkkinä) voisi teettää jollain eikä toisaalta omia palveluja osata tarjota.
Esim. joskus juttelin yhden tuttavan kanssa siivouspalvelun käyttämisestä kotitaloudessa. Tuttava suhtautui siihen aika penseästi, itse vähän ihmettelin sitä suhtautumista. Sekin työllistää ihmisen, jos palvelusta on vara maksaa ja jälki tyydyttää, ja oma elämäkin helpottuu.
Esim. joskus juttelin yhden tuttavan kanssa siivouspalvelun käyttämisestä kotitaloudessa. Tuttava suhtautui siihen aika penseästi, itse vähän ihmettelin sitä suhtautumista. Sekin työllistää ihmisen, jos palvelusta on vara maksaa ja jälki tyydyttää, ja oma elämäkin helpottuu.