Samathan nuo vaatimukset on muillekkin, yritäppäs hake vartijan paikkaa kun olet +40v nainen jolla on vielä polvi paskana ;) Tunnen sellaisenkin tapuksen, hyvin näyttääisi g4s pärjäävän..
Tohon epävarmuuteen sanon vaan sen että eipä ne tulevaisuuden kuvat hyvältä näytä sohvalla makoillen kun ei nyt sattunut löytymään ikuista varmaa virkaa..
Monissa opiskelupaikoissa muuten näkyy paljonko kurssille haki ihmisiä ja montako otetaan....
Ai LH-hommat, taksikuskit;vartijat,muuttomiehet,´työskentelee vaan ennen kukonlaulua tämä oli mulle täysin uutta..ja vielä lyhyttä päivää, mä kun oon käsittänyt et nää joutuu painaan pitkää päivää.
Pärjäämisestä en ole sanonut mitään, mut on se kumma jos pärjätään 500€ toimeentulotuella ja ei sit pärjätä vaikka 1.5k netolla.
Ja kyllä mä pakkaisin välittömästi perheeni autoon ja muuttaisin jos vaihtoehtona olisi asua juurillaan työttömänä, vaikka tää olisikin aika paskamaista en kiellä.
Lumeton talvi hmm sillon tein muuttohommia
kun on niihinkin hommiin paikkoja jatkuvasti vapaana.
Joo mä yritän koko ajan ymmärtää miksi jotkut ei saa millään töitä kun taas omat kokemukset on sitä luokkaa et saa miettiä mitä työtä haluaisi tehdä. (lisähommina) Ja ei oo tarkoitus millään tavalla kerskua, on vaan vitun hämärää että mä pääsen joihinkin töihin suoraan 5 keskiarvolla ja jotkut ei ikinä mihinkään.