Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Ei se ole työntekijän vastuulla että kelle myydään vaan sen työnantajan. Ja mä en ollut moraaliton vaan noudatin vaan ohjeita ja tienasin kivat kesärahat.
Enää en ehkä ihan noin röyhkeästi kusettamista harrastaisi, korkeintaan autokaupoilla;) oikeisiin rahoihin pääsee kyllä ihan muulla kuin puhelinmyyjänä
Eihän sun työnkuvaan kuulu valehteleminen? Kyllähän tuo on moraalitonta sun puolesta että valehtelet ihmisille, ei siinä voi ketään muuta syyttää. Kysymyshän on siitä että haluatko tienata rahaa niin että joudut valehtelemaan vai et, tuskin sun elämäs oli siitä puhelinmyynnistä kiinni.Ihme ukko olet jos sua vituttaa jos saat työssä menestystä?
Siis parhaita asiakkaita oli mm. Nuori nainen jonka puhuin ympäri tilaamaan peräti 2 eri lehteä vaikka se valitti et luottotiedot muutenki menny eikä ole rahaa. Mä olin et tilaa mun mieliks kuulostat niin sympaattiselta et ansaitset hemmotella itseäsi..
On se välillä moraalitonta mut se on firman omistajien ongelma..
Puhelinmyynnissä risoo se että siinä täytyy olla niiin hyvä jos sillä meinaisi rahaa saada oikeasti ja se ei tule helpolla.. Hattua nostan jotka sil pitää itsensä masseissa isosti..
Myin mäkin dementikolle joka luuli et Suomessa on sota vielä ja sitte perustelin jotenki et sil me saadaa ryssä kukistettua jos ostat sen suomen sotilas lehden et ne rahat menee suoraan armeijalle ja koht Ollaa uralilla..;) ja se toki tilasi. Ei se ole työntekijän vastuulla että kelle myydään vaan sen työnantajan. Ja mä en ollut moraaliton vaan noudatin vaan ohjeita ja tienasin kivat kesärahat.
Enää en ehkä ihan noin röyhkeästi kusettamista harrastaisi, korkeintaan autokaupoilla;) oikeisiin rahoihin pääsee kyllä ihan muulla kuin puhelinmyyjänä
Myin mäkin dementikolle joka luuli et Suomessa on sota vielä ja sitte perustelin jotenki et sil me saadaa ryssä kukistettua jos ostat sen suomen sotilas lehden et ne rahat menee suoraan armeijalle ja koht Ollaa uralilla..;) ja se toki tilasi. Ei se ole työntekijän vastuulla että kelle myydään vaan sen työnantajan. Ja mä en ollut moraaliton vaan noudatin vaan ohjeita ja tienasin kivat kesärahat.
Ja venskulle.. jos oisin ollu se likka toki oikeudest oisin hakenu mulle kuuluvat rahat, mitä ne sille yritykselle kuuluu hyötyä olla jos ne ei sille kuulu lain mukaan. Eikä se että käräjöi jotain vitun puhelinmyyntifirmaa vastaan pilaa tulevaa uraa imo..
Ja jep. en mä tollaista työtä enää ottaisi vastaan.. enkä mä nyt enää uskottelisi muistisairaalle että rahat menee armeijalle, suomi menee uralille-tyylistä settiä koska on se nyt väärin..
e. tosta on ~ 10 vuotta.. enää en menisi puhelinmyyjäksi..
Siitä Hyvä linkki: Yrittäjän vinkki työttömälle - Pölli tästä
Huono provo.Muistaakseni indica opiskeli kauppatieteitä tai jotain vastaavaa. Taitaa olla ihan normi moraalikäsityksiä ko. jengin piirissä.
Moraalikäsitys on toisilla ihmisillä sikäli kummallinen, että se muuttuu riippuen siitä, joutuuko itse tai oma lähipiiri kärsimään korkean moraalin harjoittamisesta...Siis onko tää Indica sama hemmo joka aijemmin kyseli "miks kaupan kassan pitäis tienata enemmän kun sossun asiakkaan", ja toisaalta vaati että hänen tutuilleen pitäisi järjestää suojatyöpaikka Kouvolasta julkiselta sektorilta etteivät joudu työttömäksi? Nyt sitten retostelee että on kusettanut puhelinmyynnissä.
Ihme ukko olet jos sua vituttaa jos saat työssä menestystä?
Siis parhaita asiakkaita oli mm. Nuori nainen jonka puhuin ympäri tilaamaan peräti 2 eri lehteä vaikka se valitti et luottotiedot muutenki menny eikä ole rahaa. Mä olin et tilaa mun mieliks kuulostat niin sympaattiselta et ansaitset hemmotella itseäsi..
On se välillä moraalitonta mut se on firman omistajien ongelma..
Puhelinmyynnissä risoo se että siinä täytyy olla niiin hyvä jos sillä meinaisi rahaa saada oikeasti ja se ei tule helpolla.. Hattua nostan jotka sil pitää itsensä masseissa isosti..
Tarjoaakohan kesätyökokemus esim. puhelinmyynnistä mitään etua töitä hakiessa? Eipä taida. Taitaa enemmän olla siitä haittaa kuin hyötyä.
Kuinkahan merkittävästi tuo sinun moraalisi kehittyminen pitäisi näkyä viimeaikaisissa viesteissäsi? Jos moraalista puhutaan, niin mun mielestä on aika kornia puolustella oman lähipiirin suojatyöpaikkoja jossain Kouvolassa ja samaan aikaan sanoa, että kaupan kassalla työskentelystä pitäisi saada saman verran "palkkaa" kuin sossun luukulta. Jos olet oikeasti tehnyt jotain oikeita töitä, niin tajuat varmasti, että työ kaupan kassalla on ihan oikeaa työtä toisin kuin kotona makaaminen.Ihmisten moraali sitäpaitsi kehittyy vanhetessaan, kuten miljoonasti sanottu enää EN menisi a.puhelinmyyntiin ja b. Myisi moraalia venyttäen etten jäisi 4 euron perustuntipalkalle.
Jos jätetään pois työt, jotka ovat oikeasti negatiivisia hyödyiltään töitä hakiessa, kuten kettutyttöjen kanssa työskentely, niin työkokemuksesta on aina hyötyä. Vaikka työ olisi jäätävää kuraa omasta mielestä työtä tehdessä, niin siitä jää aina takkiin jotain, mitä ei olisi jäänyt ilman tuohon työhön ryhtymistä...
Oon täysin samaa mieltä, v...u mua sillon korpes kun mua koulutettiin ja soitin jollekkin aivan täysin muissa mailmoissa elävälle mummolle.. Joka olisi tilannut vaikka hatullisen paskaa 200mk hinnalla niin perkele toimiston johtaja /kouluttaja näyttää vieres peukkua ja kehuu et anna mennä vaan :face:
Noille vanhuksile kannattaa kyl ehdottomasti hommata telemarkkinointi kielto, googlen haulla löytyy tietoa ei sitten tarvitse enää noista stressata.